Ogłoszenie z dnia 2023-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00061932/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wysocka 1B
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=376324571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c5bc3a1-6eef-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00414095/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Odbiór odpadów komunalnych z obiektów Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00061932
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 260000/271/9/2022-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151755,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:„2.1.4.1.1. „Część 1” zamówienia - odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamawiającego, zlokalizowanych w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1b oraz ul. Kościelnej 18, dalej „Część 1” zamówienia, (…)
2.1.4.2. w przypadku (…)
2.1.4.2.1. „Części 1” zamówienia - szczegółowy opis jej przedmiotu, zawiera pkt A załącznika nr 1 do załącznika nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2 - usługi wywozu odpadów,
2.1.4.3.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na wywozie z nieruchomości zamawiającego odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie, które w ocenie zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), dalej „Kodeks pracy”:
2.1.4.3.2.1. na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy,
2.1.4.3.2.2. za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2207), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.4.3.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.9. warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ,”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 77111,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:"2.1.4.1.2. „Część 2” zamówienia - odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamawiającego, zlokalizowanej w Kaliszu przy ul. Konopnickiej 31, dalej „Część 2” zamówienia, (…)
2.1.4.2. w przypadku (…)
2.1.4.2.2. „Części 2” zamówienia - szczegółowy opis jej przedmiotu, zawiera pkt B załącznika nr 1 do załącznika nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2 - usługi wywozu odpadów,
2.1.4.3.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na wywozie z nieruchomości zamawiającego odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie, które w ocenie zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), dalej „Kodeks pracy”:
2.1.4.3.2.1. na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy,
2.1.4.3.2.2. za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2207), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.4.3.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.9. warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ,”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 21428,28 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:„2.1.4.1.3. „Część 3” zamówienia - odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamawiającego, zlokalizowanej w Rawiczu przy ul. Mikołajewicza 18, dalej „Część 3” zamówienia, (…)
2.1.4.2. w przypadku (…)
2.1.4.2.3. „Części 3” zamówienia - szczegółowy opis jej przedmiotu, zawiera pkt C załącznika nr 1 do załącznika nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2 - usługi wywozu odpadów,
2.1.4.3.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na wywozie z nieruchomości zamawiającego odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie, które w ocenie zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), dalej „Kodeks pracy”:
2.1.4.3.2.1. na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy,
2.1.4.3.2.2. za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2207), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.4.3.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.9. warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ,”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 19434,22 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:„2.1.4.1.4. „Część 4” zamówienia - odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamawiającego, zlokalizowanej w Lesznie przy al. Krasińskiego 36, dalej „Część 4” zamówienia, (…)
2.1.4.2. w przypadku (…)
2.1.4.2.4. „Części 4” zamówienia - szczegółowy opis jej przedmiotu, zawiera pkt D załącznika nr 1 do załącznika nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2 - usługi wywozu odpadów,
2.1.4.3.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na wywozie z nieruchomości zamawiającego odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie, które w ocenie zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), dalej „Kodeks pracy”:
2.1.4.3.2.1. na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy,
2.1.4.3.2.2. za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2207), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.4.3.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.9. warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ,”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 11166,06 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:„2.1.4.1.5. „Część 5” zamówienia - odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamawiającego, zlokalizowanej w Kościanie przy ul. Kaźmierczaka 31, dalej „Część 5” zamówienia, (…)
2.1.4.2. w przypadku (…)
2.1.4.2.5. „Części 5” zamówienia - szczegółowy opis jej przedmiotu, zawiera pkt E załącznika nr 1 do załącznika nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2 - usługi wywozu odpadów,
2.1.4.3.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na wywozie z nieruchomości zamawiającego odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie, które w ocenie zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), dalej „Kodeks pracy”:
2.1.4.3.2.1. na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy,
2.1.4.3.2.2. za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2207), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.4.3.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.9. warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ,”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 8450,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:„2.1.4.1.6. „Część 6” zamówienia - odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamawiającego, zlokalizowanej w Gostyniu przy ul. Nowe Wrota 10, dalej „Część 6” zamówienia, (…)
2.1.4.2. w przypadku (…)
2.1.4.2.6. „Części 6” zamówienia - szczegółowy opis jej przedmiotu, zawiera pkt F załącznika nr 1 do załącznika nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2 - usługi wywozu odpadów,
2.1.4.3.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na wywozie z nieruchomości zamawiającego odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie, które w ocenie zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), dalej „Kodeks pracy”:
2.1.4.3.2.1. na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy,
2.1.4.3.2.2. za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2207), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.4.3.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.9. warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ,”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 6364,33 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zgodnie z SWZ zamieszczoną na stronie internetowej prowadzonego postępowania:„2.1.4.1.7. „Część 7” zamówienia - odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamawiającego, zlokalizowanej w Pleszewie przy ul. Ogrodowej 3a, dalej „Część 7” zamówienia,
2.1.4.2. w przypadku (…)
2.1.4.2.7. „Części 7” zamówienia - szczegółowy opis jej przedmiotu, zawiera pkt G załącznika nr 1 do załącznika nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2 - usługi wywozu odpadów,
2.1.4.3.2. wymagania w zakresie zatrudnienia osób są następujące: zgodnie z uregulowaniem zawartym w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wymaga przy realizacji zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności, polegające na wywozie z nieruchomości zamawiającego odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie, które w ocenie zamawiającego polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), dalej „Kodeks pracy”:
2.1.4.3.2.1. na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy (pełny etat), w rozumieniu Kodeksu pracy,
2.1.4.3.2.2. za wynagrodzeniem o wysokości nie mniejszej, niż minimalne wynagrodzenie za pracę, ustalone na podstawie art. 6-7 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 2207), dalej „ustawa o minimalnym wynagrodzeniu za pracę”.
2.1.4.3.3. szczegółowe określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia osób, jak również uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawiera załącznik nr 5 do SWZ, (…)
2.1.4.3.9. warunki realizacji zamówienia określone zostały szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ,”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 7800,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76979,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76979,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76979,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa EKO-KAR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788279
7.3.3) Ulica: ul. Polna 17
7.3.4) Miejscowość: Raszków
7.3.5) Kod pocztowy: 63-440
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA EKO-KAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA EKO-KAR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76979,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26576,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30302,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26576,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180041416
7.3.3) Ulica: ul. Bażancia 1a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26576,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie „Części 3” zamówienia - odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamawiającego, zlokalizowanej w Rawiczu przy ul. Mikołajewicza 18 - postępowanie zostało unieważnione w dniu 16 lutego 2023 r., zgodnie z (uzasadnienie prawne) art. 255 pkt 1 i art. 259 ustawy Pzp, gdyż (uzasadnienie faktyczne) w zakresie tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie „Części 4” zamówienia - odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamawiającego, zlokalizowanej w Lesznie przy al. Krasińskiego 36 - postępowanie zostało unieważnione w dniu 16 lutego 2023 r., zgodnie z (uzasadnienie prawne) art. 255 pkt 1 i art. 259 ustawy Pzp, gdyż (uzasadnienie faktyczne) w zakresie tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15227,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15227,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15227,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS Sanitech Poznań Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790002220
7.3.3) Ulica: ul. Górecka 104
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-483
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15227,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie „Części 6” zamówienia - odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) i zbieranych selektywnie z nieruchomości zamawiającego, zlokalizowanej w Gostyniu przy ul. Nowe Wrota 10 - postępowanie zostało unieważnione w dniu 16 lutego 2023 r., zgodnie z (uzasadnienie prawne) art. 255 pkt 1 i art. 259 ustawy Pzp, gdyż (uzasadnienie faktyczne) w zakresie tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6170013743
7.3.3) Ulica: ul. Polna 71
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
„Sekcji VII wykonawca, któremu udzielono zamówienia (dla części 1)”,
„Sekcji VII wykonawca, któremu udzielono zamówienia (dla części 2)”,
„Sekcji VII wykonawca, któremu udzielono zamówienia (dla części 5)” oraz
„Sekcji VII wykonawca, któremu udzielono zamówienia (dla części 7)”:
1. jest: „Nie”,
2. powinno być: „Nie dotyczy”, gdyż zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający nie żądał wskazania przez wykonawców, w ofertach, części zamówienia, których wykonanie zamierzają powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani, a tym samym nie posiada informacji w tym zakresie.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 170904
- Nadzór autorski, serwis oraz dostawa licencji systemu informatycznego AMMS/Infomedica
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski.
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej E95 dla Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Ostrowie Wlkp.
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.