Og³oszenie z dnia 2025-03-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Budowa siedmiu obiektów infrastruktury drogowej na terenie Nadle¶nictwa Bia³ogard"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PGL LP Nadle¶nictwo Bia³ogard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044022
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Koszaliñska 3A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 312 07 10
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 312 11 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bialogard.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Gospodarka le¶na
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Budowa siedmiu obiektów infrastruktury drogowej na terenie Nadle¶nictwa Bia³ogard"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d0a81231-c373-4cd8-b69a-a0b4c873d8ff
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00143288
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00139636/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Budowa siedmiu obiektów infrastruktury drogowej na terenie Nadle¶nictwa Bia³ogard
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0a81231-c373-4cd8-b69a-a0b4c873d8ff3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-zamówienia (dalej „Platforma”), która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej na adres bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl, z zastrze¿eniem, ¿e z³o¿enie oferty nastêpuje wy³±cznie przy u¿yciu Platformy. Komunikacja w postêpowaniu (z wy³±czeniem sk³adania ofert – sposób z³o¿enia oferty opisany jest w pkt 12.3. SWZ), odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) oraz za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ, zawiadomieñ i wniosków s³u¿±cych do zadawania pytañ o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. „Formularze do komunikacji” umo¿liwiaj±, równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania siê na Platformie. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia (w szczególno¶ci SWZ) wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±cznik do jednego formularza).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Nadle¶nictwo Bia³ogard ul. Koszaliñska 3A, 78-200 Bia³ogard. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: bialogard@szczecinek.lasy.gov.pl, lub telefonicznie pod numerem +48 94 312 07 10. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy PZP.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezale¿nie od postanowieñ pkt 19.7. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne i konsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP. Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Dane osobowe mog± byæ przekazywane do organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1972200,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na budowie siedmiu obiektów infrastruktury drogowej na terenie Nadle¶nictwa Bia³ogard.
Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególno¶ci:
1) Budowê drogi le¶nej nr 175 na odcinku w km 0+000 do 0+780 w le¶nictwie Podborsko - Etap IV.
2) Budowê dojazdu po¿arowego nr 13 na odcinku w km 0+000 do 0+830 wraz z budow± zjazdu zwyk³ego z drogi powiatowej nr 1181Z w le¶nictwie Przegonia.
3) Budowê drogi le¶nej nr 150 na odcinku w km 0+000 do 0+170 wraz z budow± zjazdu zwyk³ego z drogi powiatowej nr 1176Z w le¶nictwie Modrolas.
4) Budowê drogi le¶nej nr 213 na odcinku w km 0+000 do 0+179,5 z pêtl± do zawracania w le¶nictwie ¦wierznica.
5) Budowê drogi le¶nej nr 218 na odcinku w km 0+000 do 0+405 z pêtl± do zawracania wraz z budow± zjazdu zwyk³ego z drogi powiatowej nr 1062Z w le¶nictwie ¦wierznica.
6) Budowê drogi le¶nej nr 219 na odcinku w km 0+000 do 0+100,9 z pêtl± do zawracania wraz z budow± zjazdu zwyk³ego z drogi powiatowej nr 1062Z w le¶nictwie ¦wierznica.
7) Budowê placu manewrowego na doje¼dzie po¿arowym nr 11 w le¶nictwie Dobrowo.
Szczegó³owy zakres zamówienia okre¶lono w dokumentacji przetargowej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczania punktów:
1) Kryterium – cena (C)
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=Cn/Co x 100pkt x 60%
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najni¿sza cena spo¶ród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegaæ bêdzie cena ³±czna brutto podana
w Ofercie (za³±cznik nr 1 do SWZ).
2) Kryterium –„Do¶wiadczenie personelu kluczowego” (D)
Kryterium „Do¶wiadczenie personelu kluczowego” bêdzie rozpatrywane na podstawie informacji zawartych w formularzu oferty, dotycz±cych do¶wiadczenia osoby posiadaj±cej uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, w co najmniej ograniczonym zakresie, wyznaczonej do realizacji przedmiotowego zamówienia jako pe³ni±cego funkcjê kierownika budowy, o której mowa w rozdziale 6 pkt 6.1. ppkt 4) lit. c) SWZ.
Punkty przyznawane bêd±, je¿eli wskazana osoba by³a kierownikiem budowy lub robót drogowych (po uzyskaniu stosownych uprawnieñ wymaganych w warunku udzia³u w postêpowaniu) przy robotach budowlanych obejmuj±cych budowê, przebudowê lub remont (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) drogi o nawierzchni z p³yt betonowych o d³ugo¶ci minimum 1 km.
Zamawiaj±cy przyzna nastêpuj±c± ilo¶æ punktów, za wskazane w formularzu ofertowym ilo¶ci robót budowlanych, polegaj±cych na budowie, przebudowie lub remoncie (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) drogi o nawierzchni z p³yt betonowych o d³ugo¶ci minimum 1 km, przy których realizacji osoba wskazana przez Wykonawcê pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót drogowych:
- 1 robota – 5 pkt
- 2 roboty – 10 pkt
- 3 roboty – 15 pkt
- 4 roboty i wiêcej – 20 pkt
Liczbê i opis ww. robót budowlanych nale¿y wpisaæ w formularzu ofertowym - za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga: W formularzu oferty nale¿y podaæ dane personalne (imiê i nazwisko), podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane (nazwa, siedziba), terminy wykonania i przedmiot robót budowalnych, przy realizacji których ww. osoba pe³ni³a funkcjê kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, d³ugo¶æ drogi.
3) Kryterium „Okres gwarancji” (G)
W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
G=(OG-24)/24 x 100pkt x 0,20
gdzie:
G – liczba punktów w ramach kryterium „okres gwarancji”,
OG - okres gwarancji w ofercie badanej (w miesi±cach)
W ramach kryterium „Okres Gwarancji” oceniany bêdzie okres gwarancji na wykonane roboty budowlane licz±c od dnia odbioru koñcowego.
Wykonawca podaje okres gwarancji w pe³nych miesi±cach (liczbach ca³kowitych), w formularzu ofertowym - za³±cznik nr 1 do SWZ. Okres gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24-miesi±ce. W przypadku podania przez wykonawcê okresu gwarancji d³u¿szego ni¿ 48 miesiêcy, do oceny ofert zostanie przyjêty okres gwarancji 48 miesiêcy. W przypadku braku wpisania okresu gwarancji, Zamawiaj±cy przyjmie do oceny ofert okres minimalny tj. 24 miesi±ce.
Za najkorzystniejsz± dla danej czê¶ci zamówienia zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³nia wszystkie postawione w niniejszej SWZ warunki oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± liczbê punktów (P) stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach ka¿dego z podanych kryteriów, obliczon± zgodnie
z poni¿szym wzorem:
P = C + D + G
gdzie:
C - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
D - liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Do¶wiadczenie personelu kluczowego”
G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie personelu kluczowego
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu
do zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu
do warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w zakresie opisu spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej: 500 000,00 z³ (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100),
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia,
w którym up³ywa termin sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) zrealizowa³ co najmniej 2 roboty budowlane (przez 1 robotê rozumie siê wykonanie robót na podstawie 1 umowy) obejmuj±ce budowê lub przebudowê (w rozumieniu przepisów ustawy Prawo budowlane): drogi o nawierzchni z p³yt betonowych o warto¶ci ka¿dej z robót nie mniejszej ni¿ 1 250 000,00 z³ brutto (s³ownie: jeden milion dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100).
Uwaga! Wykonawca nie mo¿e sumowaæ warto¶ci kilku robót o mniejszej warto¶ci dla uzyskania wymaganej warto¶ci spe³niaj±cej powy¿szy warunek.
b) Warunek ten, w zakresie potencja³u technicznego, zostanie uznany
za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej jedn±:
- kopark± ko³ow± lub g±sienicow±,
- równiark± samojezdn±,
- samochodem samowy³adowczym,
- spychark± ko³ow± lub g±sienicow±,
- walcem wibracyjnym,
- roz¶cie³aczem do kruszywa.
c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ: co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia* budowlane
do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej, w co najmniej ograniczonym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga ponadto od wy¿ej wymienionej osoby minimum
2-letniego do¶wiadczenia zawodowego (liczone od dnia uzyskania ww. uprawnieñ) w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalno¶ci na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych, przy czym zasad± jest, ¿e nak³adaj±ce siê na siebie okresy kierowania robotami/budow± nie sumuj± siê.
*Uprawnienia wydane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporz±dzone zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5a do SWZ),
a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
d) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz
z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
e) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotycz±cych zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r., poz. 70),
6) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,
7) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c) PZP,
8) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, dotycz±cych ukarania za wykroczenie, za które wymierzone karê ograniczenia wolno¶ci lub karê grzywny,
9) art. 109 ust. 1 pkt 5, 7-10 PZP,
- wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania stanowi za³±cznik nr 12 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. o¶wiadczenie
o spe³nianiu warunków udzia³u, sporz±dzone zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ oraz oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 5a do SWZ).
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, warto¶ci brutto, dat, miejsca wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór wykazu robot budowlanych stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ), 5-letni okres liczony jest wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
b) Dowody okre¶laj±ce, czy wskazane przez Wykonawcê roboty budowlane
na potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu dot. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie do¶wiadczenia zosta³y wykonane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnieñ, do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania (wzór wykazu osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ),
d) wykaz urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania (wzór wykazu urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ),
e) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w lit.
e, Wykonawca sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji finansowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych, z zastrze¿eniem art. 101 ust. 5 PZP. Ewentualne przedmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane w zwi±zku z art. 101 ust. 5 PZP Wykonawca sk³ada wraz z ofert±. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w niniejszym punkcie lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia, z zastrze¿eniem art. 107 ust. 3 PZP.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pozosta³e o¶wiadczenia lub dokumenty zgodnie z SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 29 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia dziewiêæ tysiêcy z³otych 00/100). Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
Wadium wp³acane w pieni±dzu nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku BNP Paribas Bank Polska S.A. nr rachunku: 45 2030 0045 1110 0000 0049 4480 z dopiskiem: „Wadium SA.270.1.2.2025”.
Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w punkcie powy¿ej nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.
Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia,
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego
w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby w tre¶ci wadium wnoszonego w formach, o których mowa w punkcie powy¿ej zostali wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia albo powinno z niej wynikaæ, ¿e Wykonawca, na którego gwarancja/porêczenie zosta³y wystawione dzia³a w imieniu innych Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, b±d¼ w ich tre¶ci powinien zostaæ ujêty szerszy zakres odpowiedzialno¶ci gwaranta/porêczyciela ni¿ tylko dotycz±cy dzia³añ/zaniechañ odnosz±cych siê do Wykonawcy, na którego gwarancja/porêczenie to zosta³o wystawione (zob. wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 24 czerwca 2020 r. sygn. akt KIO 662/20; wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 15 czerwca 2020 r., sygn. akt KIO 970/20; wyrok Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 31 lipca 2020 r., sygn. akt KIO 1183/20, uchwa³a Krajowej Izby Odwo³awczej z dnia 11 marca 2021 r., sygn. akt KIO/KD 6/21).
Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zam. ¯aden z Wyk. wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W przypadku Wyk. wsp. ubieg. siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w post. okre¶lone w pkt powy¿ej powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wyk., z zastrze¿eniem, i¿ warunek opisany powy¿ej winien spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z tych Wykonawców.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wyk. wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.1. ppkt 4) lit. a) SWZ, Wyk. wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zam. do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wyk..
W przypadku oferty Wyk. wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wyk. wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zam.;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wyk. wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania;
3) o¶w., o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z Wyk. wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶w. te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wyk. wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ww. o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powinno zostaæ z³o¿one wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4) dokumenty, o których mowa w pkt 7.3. obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy
z Wyk. wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zam.;
5) dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. lit. a, c i d Wyk. wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. lit. b i e sk³ada ten z Wyk. wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, który wykazuje spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu, do którego wykazania s³u¿y dany dokument;
6) wszyscy Wyk. wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
7) Wyk. wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera), upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla wszystkich partnerów;
8) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna.
9) Zamawiaj±cy informuje o tre¶ci przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie
z którym w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wyk. wspólnie ubiegaj±cy siê
o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W zwi±zku z powy¿szym Wyk. jest zobowi±zany za³±czyæ do oferty podmiotowy ¶rodek dowodowy w postaci o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego o¶w. zosta³ zawarty w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ i Zamawiaj±cy zaleca z³o¿yæ to o¶wiadczenie w³a¶nie w tym formularzu. Obowi±zek z³o¿enia o¶w., o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP odnosi siê równie¿ do Wyk, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 11 do SWZ.Umowa zostanie zawarta na podstawie z³o¿onej oferty Wykonawcy. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci w niej wymienionych z uwzglêdnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia.
Szczegó³owe dane dotycz±ce zmiany umowy okre¶la § 11 Zmiany umowy we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 11 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-28 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£OGARDU
- ,,Budowa siedmiu obiektów infrastruktury drogowej na terenie Nadle¶nictwa Bia³ogard"
- Dostawa pojazdu dostawczego
- ¦wiadczenie us³ugi zabezpieczenia ratowniczego krytej p³ywalni przy ul. Moniuszki w Bia³ogardzie
- Dostawy leków, p³ynów infuzyjnych i wyrobów medycznych
- Modernizacja istniej±cych kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012 na terenie miasta Bia³ogard" - Edycja 2024
wiêcej: przetargi w Bia³ogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przy³±czami - ul. Bzowska i ul. Orzeszkowej w miejscowo¶ci Ogrodzieniec
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont drogi gminnej K580402 w km 0+000-0+750 w miejscowo¶ci ¯egocina, Gmina ¯egocina
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- "Balneum Glacensis - Rewitalizacja "wyspy" w minipark uzdrowiskowy w Polanicy-Zdroju"
- Przebudowa dróg na terenie gminy Mokobody
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.