eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargWykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n. "Modernizacja tarasu wejściowego do Szkoły Podstawowej nr 6 w Nowym Targu".



Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n. „Modernizacja tarasu wejściowego do Szkoły Podstawowej nr 6 w Nowym Targu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umnt@um.nowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n. „Modernizacja tarasu wejściowego do Szkoły Podstawowej nr 6 w Nowym Targu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aff1cc7-a2d1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00143454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004169/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja tarasu wejściowego do Szkoły Podstawowej nr 6 w Nowym Targu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących zadanie inwestycyjne p.n. „Modernizacja tarasu wejściowego do Szkoły Podstawowej nr 6 w Nowym Targu”.

Przedmiot główny:
CPV 45223210-1 roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

Przedmioty pomocnicze:
CPV 45223110-0 instalowanie konstrukcji metalowych,
CPV 45431000-7 kładzenie płytek,
CPV 45410000-4 tynkowanie,
CPV 45262300-4 betonowanie,
CPV 45443000-4 roboty elewacyjne.

2. Roboty budowlane obejmują remont tarasu wejścia głównego w Szkole Podstawowej nr 6 w Nowym Targu wraz z rozbudową zadaszenia tarasu w zakresie:
1/ prac wyburzeniowych i rozbiórkowych,
2/ wykonania podmurowania zewnętrznej ściany tarasu z dociepleniem i tynkiem,
3/ wykonania napraw płyt stropowych wraz z wykonaniem doszczelnień,
4/ ułożenie warstw posadzki i wykonania prac na tarasie,
5/ wykonania izolacji pionowej ściany fundamentowej,
6/ ponownego ułożenie opaski i części chodnika,
7/ montażu zadaszenia tarasu wejścia głównego,
8/ wykonania platformy dla niepełnosprawnych,
9/ wykonania obróbek blacharskich.
3. Szczegółowo zamówienie określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę: DSW Projekt sp. z o. o. ul. Św. Barbary 14/36,41-516 Chorzów.

4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia:
1/ rozliczenie robót budowlanych kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do postępowania, w formie rozliczenia kosztorysem powykonawczym,
2/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje,
3/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę zgłoszeniem robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, przedmiarem robót, SST z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej,
4/ wykonawca zapewni bezpieczne warunki na placu budowy i w jego otoczeniu, w szczególności na czas prowadzenia robót opracować plan zabezpieczenia przejść pieszych wokół budynku i chodnika w związku z prowadzonymi pracami,
5/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia,
6/ wykonawca zabezpiecza miejsce i ponosi koszty wywozu ziemi, gruzu, elementów z rozbiórki, itd., łącznie z ich składowaniem, zagospodarowaniem czy też utylizacją,
7/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji z uzyskaniem geodezyjnego operatu powykonawczego,
8/ wykonawca zabezpieczy i oznakuje teren budowy i jest zobowiązany do organizowania go oraz prowadzenia robót w porozumieniu z dyrekcją szkoły,
9/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym między innymi: koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, koszty zaopatrzenia w konieczne media, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie,
10/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac,
11/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków,
12/ wszelkie niezbędne materiały posiadające certyfikaty jakości lub deklaracje zgodności potwierdzające stosowanie w budownictwie zabezpiecza wykonawca na własny koszt,
13/ wykonawca udzieli minimum 5 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty i na roboty budowlane i wbudowane materiały,
14/ w specyfikacji warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”.
Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji warunków zamówienia oraz jej załącznikach zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą  wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45262300-4 - Betonowanie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322222,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322222,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322222,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Potoczak PHU POTOCZAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7350013024

7.3.3) Ulica: Skawa 625

7.3.4) Miejscowość: Skawa

7.3.5) Kod pocztowy: 34-713

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322222,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-01 do 2023-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.