Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00011331/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-26
- 2021/BZP 00050073/01 - Wynik z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143466 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491931399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 14
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.pzd@nowotarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.nowotarski.org.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_nowotarski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-301e1283-7817-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143466
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003225/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Koszenie traw w pasach drogowych na sieci dróg powiatowych Powiatu Nowotarskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011331/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZP.261.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych w 2021 r. obejmujące następujące drogi (nr drogi – nazwa drogi):a) 1642K - Groń – Trybsz – Niedzica,
b) 1641K - Łapsze Wyżne – Jurgów,
c) 1640K - Niedzica – Kacwin,
d) 1679K - Wygon – Niedzica
e) 1638K - Krośnica – Sromowce Niżne
f) 1639K - Dębno – Niedzica – Granica Państwa;
2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi.
3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 82800,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych w 2021 r. obejmujące następujące drogi (nr drogi – nazwa drogi):a) 1636K - Krościenko – Szczawnica,
b) 1637K - Harklowa – Tylmanowa;
2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi.
3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 33467,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych w 2021 r. obejmujące następujące drogi (nr drogi – nazwa drogi):a) 1670K - Lasek – Stacja PKP,
b) 1661K - Trute – Klikuszowa – Obidowa,
c) 1662K - Raba Wyżna – Klikuszowa,
d) 1678K - Raba Wyżna – Podwilk,
e) 1660K - Ludźmierz – Pyzówka,
f) 1666K - Ponice – Rdzawka,
g) 1667K - Rabka – Ponice,
h) 1668K - Rabka – Skawa – Naprawa,
i) 1681K - Baza ZUM – Kościół,
j) 1665K - Skawa – Raba Wyżna,
k) 1669K - Jordanów – Spytkowice;
2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi.
3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 59672,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych w 2021 r. obejmujące następujące drogi (nr drogi – nazwa drogi):a) 1647K - Gronków – Bukowina Tatrzańska,
b) 1645K - Nowa Biała – Białka Tatrzańska,
c) 1644K - Łopuszna – Dursztyn,
d) 1643K - Krempachy – Frydman,
e) 1671K - ul. Św. Anny – Kowaniec w Nowym Targu,
f) 1672K - ul. Szaflarska w Nowym Targu,
g) 1673K - ul. Waksmundzka w Nowym Targu,
h) 1646K - Skrzypne – Szaflary – Ostrowsko,
i) 1653K - Szaflary – Ząb;
2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi.
3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
4.5.5.) Wartość części: 50503,96 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych w 2021 r. obejmujące następujące drogi (nr drogi – nazwa drogi):a) 1677K - Zubrzyca Górna – Sidzina,
b) 1676K - Lipnica Wielka – Przywarówka,
c) 1675K - Jabłonka – Lipnica Mała,
d) 1664K - Harkabuz – Piekielnik,
e) 1663K - Długopole – Pieniążkowice – Piekielnik,
f) 1682K - Podszkle – Podwilk;
2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi.
3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 57015,52 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na koszeniu traw w pasach drogowych dróg powiatowych w 2021 r. obejmujące następujące drogi (nr drogi – nazwa drogi):a) 1659K - Maruszyna – Ludźmierz – Cz. Dunajec,
b) 1658K - Szaflary – Ludźmierz,
c) 1654K - Ząb – Ratułów – Ciche – Chochołów,
d) 1652K - Ciche – Dzianisz,
e) 1651K - Czarny Dunajec – Poronin,
f) 1655K - Rogoźnik – Ciche.
2. Zamówienie obejmuje koszenie traw na poboczach, skarpach, wysepkach, pod barierkami oraz w miejscach mających decydujące znaczenie na wizualny wygląd drogi.
3. Zamawiający przewiduje minimum dwukrotne koszenie w każdym ciągu dróg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 65570,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74348,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83036,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74348,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATPARK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7343576111
7.3.3) Ulica: Gródek nad Dunajcem 107
7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie Części I – Zadanie nr 1
Droga nr 1679K Wygon – Niedzica powierzchnia koszenia 1 771 m². Podwykonawca „WM” Wiesław Matusik
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74348,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33018,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33018,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33018,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BKW Usługi Komunalne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5213616383
7.3.3) Ulica: Brzezna 576
7.3.4) Miejscowość: Podegrodzie
7.3.5) Kod pocztowy: 33-386
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BKW USŁUGI KOMUNALNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BKW USŁUGI KOMUNALNE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33018,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50636,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61142,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50636,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Talik GlobCenter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532512915
7.3.3) Ulica: ul. Dworska 1
7.3.4) Miejscowość: Okrajnik
7.3.5) Kod pocztowy: 34-321
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50636,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45105,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50648,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45105,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa ,,KAL-TRANS” Spółka Jawna Kalata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7361028147
7.3.3) Ulica: Osiedle Nowe 1E
7.3.4) Miejscowość: Szaflary
7.3.5) Kod pocztowy: 34-424
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KAL-TRANS" SPÓŁKA JAWNA KALATA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KAL-TRANS" SPÓŁKA JAWNA KALATA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45105,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43983,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64600,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43983,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Talik GlobCenter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5532512915
7.3.3) Ulica: ul. Dworska 1
7.3.4) Miejscowość: Okrajnik
7.3.5) Kod pocztowy: 34-321
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43983,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59543,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65757,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59543,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATPARK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7343576111
7.3.3) Ulica: Gródek nad Dunajcem 107
7.3.4) Miejscowość: Gródek nad Dunajcem
7.3.5) Kod pocztowy: 33-318
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
W zakresie Części VI– Zadanie nr 6
Droga 1658K Szaflary - Ludźmierz powierzchnia koszenia 10 000 m². Podwykonawca „WM” Wiesław Matusik.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59543,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Oprogramowanie służącego do -post processingu obrazowania mózgu u chorych na udar niedokrwienny mózgu, oraz oprogramowania do udostępnienia badań obrazowych do konsultacji placówkom zewnętrznym
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Nowym Targu w roku 2025
- Dostawa sprzętu specjalistycznego dla jednostki OSP Łopuszna i Krauszów - zapobieganie skutkom powodzi
- Wykonanie i dostawa (sukcesywna) tablic rejestracyjnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Targu.
- Dostawa oleju napędowego oraz benzyny bezołowiowej dla Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji w Nowym Targu na rok 2025
- Przyjęcie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z terenów miejskich i administrowanych przez ZGZiR w roku 2025
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- Pielęgnacją i konserwacją zieleni w mieście Sanoku w roku 2025
- "Całoroczne utrzymanie dróg w mieście Terespol w roku 2025 z podziałem na 3 zadania:
- "Dostawa murawy boiska głównego Stadionu Śląskiego w Chorzowie wraz z wymianą"
- Utrzymanie pasów drogowych oraz terenów zielonych stanowiących własność Gminy Tczew w roku 2025
- Dozór i ochrona mienia w obiektach Zamawiającego w Toruniu i Piastowie
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.