Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
“Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. “Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu” realizowanego przez SIM KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa KZN - Warmia i Mazury Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522253748
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratusz 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztynek
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-015
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@simkzn-wm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://simkzn-wm.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. “Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu” realizowanego przez SIM KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7d46d2b-d862-479a-ab09-b64b100122c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143618
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/sim_warmiaimazury/proceedings3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sim_warmiaimazury/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków,
zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Zakupowej i formularza
na stronie platformazakupowa.pl.
2. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku nie działania Platformy Zakupowej, Zamawiający może również komunikować się z
Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej (e-mail: biuro@simkzn-wm.pl).
3. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
Kierowane do wszystkich Wykonawców informacje dotyczące odpowiedzi na zapytania, zmiany SWZ, w tym zmiany terminu
składania i otwarcia ofert, Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie Zakupowej. Korespondencję, której adresatem jest
konkretny Wykonawca, Zamawiający będzie przekazywał temu Wykonawcy w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy
Zakupowej, z zastrzeżeniem pkt 2.
4. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30
grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U.
z 2020 r., poz. 2452).
5. Zgodnie z art. 67 ustawy, Zamawiający informuje, że wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej
dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.
6. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie Platformy Zakupowej oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy Zakupowej
przestrzegać postanowień tego regulaminu.
7. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 20 MB w .pdf .doc .docx .jpg .txt, ze
szczególnym wskazaniem na .pdf.
8. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów,
przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę Zakupową.
9. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
3.2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)
odbywa się elektronicznie przez Platformę Zakupową. Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być
szyfrowana.
3.3. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza jako załączniki. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z
dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od
Wykonawcy. Szczegółowy opis znajduje się w pkt 11.4 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 2.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SIM KZN Warmia i Mazury Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Olsztynku, Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, REGON: 522253748, NIP: 739-396-93-96;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@simkzn-wm.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. “Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu” realizowanego przez SIM KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o.” oznaczonego numerem postępowania P2025/6 prowadzonym na podstawie Ustawy Pzp;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Ustawy Pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan: 2
● na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
● na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
● na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
● prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i nie przysługuje Państwu:
● w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
● prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
● na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Szczegółowy opis znajduje się w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P2025/6
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest “Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. “Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu” realizowanego przez SIM KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o” przy ul. Ełckiej, działka nr 204/40 , obręb Orzysz, Miasto Orzysz.
Szczegółowy zakres usług określa Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ i wzór umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Pełna dokumentacji dotycząca robót budowlanych dla których realizowane będą usługi objęte niniejszym postępowaniem znajduje się pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1058434
4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 16.1 Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone oraz gdy wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu z postępowania.
16.2 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a. Cena (C) – waga kryterium 100 %;
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 100 %
cena najniższa brutto
Cena = ------------------------------------------------ x 100 pkt
cena oferty ocenianej brutto
gdzie: 1% = 1 pkt
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
16.3 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
16.4 Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
16.5 Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, przyznanych zgodnie z powyższymi zasadami.
16.6 Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki..
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, ponieważ zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 100 punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 10 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w Postępowaniu.9.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
9.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
9.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
9.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada opłaconą polisę ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).
9.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej:
9.1.4.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w Załączniku nr 6a do SWZ, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie usługę: 6
- co najmniej dwóch nadzorów polegających na pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu/ inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową/rozbudową/przebudową obejmującą budowę obiektu mieszkalnego lub użyteczności publicznej z których przynajmniej jeden nadzór dotyczył inwestycji o wartości robót budowlanych brutto nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych);
W SWZ definicje budowy, rozbudowy i przebudowy należy rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w art. 3 pkt 6 i 7a Ustawy Prawo budowlane.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór wykazu wykonanych usług stanowi Załącznik nr 6a.
9.1.4.2 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, spełniającymi następujące wymagania:
A. jedna osoba do pełnienia funkcji - Koordynatora Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego - Inspektor nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno- budowlanych:
a) uprawnienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
b) doświadczenie - co najmniej 2 lata od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego robót konstrukcyjno-budowlanych przy budowie lub przebudowie obiektu o charakterze mieszkalnym lub użyteczności publicznej.
B. jedna osoba do pełnienia funkcji - Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych:
a) uprawnienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
b) doświadczenie - co najmniej 2 lata od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych przy budowie lub przebudowie obiektu o charakterze mieszkalnym lub użyteczności publicznej.
C. jedna osoba do pełnienia funkcji – Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych: 7
a) uprawnienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
b) doświadczenie - co najmniej 2 lata od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych przy budowie lub przebudowie obiektu o charakterze mieszkalnym lub użyteczności publicznej.
D. jedna osoba do pełnienia funkcji – Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych:
a) uprawnienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
b) doświadczenie - co najmniej 2 lata od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego robót instalacyjnych przy budowie lub przebudowie obiektu o charakterze mieszkalnym lub użyteczności publicznej.
E. jedna osoba do pełnienia funkcji - Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej:
a) uprawnienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
b) doświadczenie - co najmniej 2 lata od momentu uzyskania uprawnień budowlanych w pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnił funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego robót drogowych.
Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 6b.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 8 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Opłaconą polisę OC, o której mowa w pkt 9.1.3 SWZ;
b. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były 11
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6a do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji nadzoru nad robotami budowlanymi, wykonywanego wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 11.1.3.b, dotyczy nadzoru nad tymi robotami budowlanymi, które w rzeczywistości były przez Wykonawcę nadzorowane(w których bezpośrednio uczestniczył).
c. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6b do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).13.2. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.:
a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa KZN - Warmia i Mazury Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek 39 1130 1189 0025 0170 2320 0001 w Banku Gospodarstwa Krajowego z oznaczeniem numeru i nazwy postępowania.
Wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia w określonej w niniejszym rozdziale wysokości i na wskazany rachunek.
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
13.3. Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego postępowania (nazwa i numer referencyjny) wadium jest wnoszone. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
11.3.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.11.3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. (załącznik nr 5 do SWZ)
11.3.3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.
11.3.4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
11.3.5. Kopie dokumentów dotyczących wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
19.1 Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.19.2 Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
19.3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, 19
stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
19.4 Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-20 18:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sim_warmiaimazury/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-20 18:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-18
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu" realizowanego przez SIM KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu biurowego i RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przyszłych zamierzeń budowlanych Gminy Olsztynek
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Lubawa"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Markusy" - etap 1.
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w Orzyszu" realizowanego przez SIM KZN - Warmia i Mazury Sp. z o.o."
- Rozbudowa remiz OSP o garaże na samochody bojowe
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Utworzenie 48 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim w Oławie przy ul. B. Chrobrego 106A"
- Wykonanie kompleksowej usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji: "Rozbudowa ulicy Grójeckiej w Mszczonowie na odcinku od ul. Rolniczej do ul. Tańskiego"
- "Zabezpieczenie przeciwerozyjne i przeciwpowodziowe rzeki Słupianki w km 0+900 - 9+000 Etap II (uzupełnienie)" nadzór inwestorski- Część 2
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad modernizacją Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.