Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00087463/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00143784 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1371D na odcinku od działki nr 31/3, w m. Godzieszowa do granicy Powiatu Wrocławsk z Powiatem Trzebnicki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71/7222066
1.5.8.) Numer faksu: 71/7221706
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1371D na odcinku od działki nr 31/3, w m. Godzieszowa do granicy Powiatu Wrocławsk z Powiatem Trzebnicki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e31fcc02-d013-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00143784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000770/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługi pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w trakcie realizacji zadań na drogach powiatowych Powiatu Wrocławskiego w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087463/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.ZP.272.26.2021.II.DT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40481,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego wielobranżowego w zakresie robót drogowych, sieci sanitarnych, sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych, robót rozbiórkowych nad realizacją robót budowlanych polegających na rozbudowie drogi powiatowej nr 1371D na odcinku od działki nr 31/3, obręb Godzieszowa do granicy powiatu wrocławskiego z powiatem trzebnickim, gmina Długołęka. Inwestycja realizowana będzie na odcinku drogi, od km 0+648,74 do km 1+991,67.
UWAGA: Adres strony internetowej, na której dostępne są dokumenty dot. realizacji robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim:
https://powiatwroclawski.logintrade.net/zapytania_email,46358,0deaeb75cda8dcb1f9ab1be8fb826e8e.html
Przedmiotowe dokumenty stanowią integralną część niniejszego zamówienia.
Ogólny opis i zakres prac budowy:
Roboty budowlane obejmują wykonanie robót drogowych, polegających na rozbudowie istniejących pasów jezdni drogi powiatowej do szerokości zgodnych z obowiązującymi przepisami, przebudowę konstrukcji jezdni, budowę ciągów komunikacyjnych m.in. chodników i ciągu pieszo-rowerowego, dostosowanie konstrukcyjne i wysokościowe zjazdów indywidualnych i publicznych, budowę zatok autobusowych, poboczy i rowów. Ponadto zakres obejmuje prace związane z wykonaniem sieci kanalizacji deszczowej, roboty elektryczne, teletechniczne oraz rozbiórkę elementów pasa drogowego oraz obiektów tj. ogrodzenia, wiaty przystankowe, budynek gospodarczy. Po zakończeniu robót drogowych do wykonania jest także nasadzenie drzew i obsadzenie terenów zielonych.
Rozbudowa drogi powiatowej nie zmieni istniejącego układu komunikacyjnego tego rejonu gminy Długołęka. Na wszystkich drogach powiązanych komunikacyjne z drogą powiatową nr 1371D utrzymuje się wszystkie dotychczasowe kierunki ruchu.
Pas drogowy drogi powiatowej nr 1371 D posiada zmienną szerokość. Szerokość pasa drogowego w jego liniach rozgraniczających ukształtowana została historycznie, w sposób umożliwiający lokalizację na jego obszarze wszystkich elementów zagospodarowania ówczesnej drogi. Z uwagi jednak na nowe wymogi, a w szczególności projektowany charakter drogi, podjęto decyzję o jej rozbudowie, tym samym zaistniała konieczność dokonania miejscowego poszerzenia pasa drogowego dla lokalizacji w jego obszarze nowych elementów zagospodarowania. Obecnie przyjęta w projekcie szerokość pasa drogowego jest optymalna, zapewniając bezpieczeństwo użytkownikom drogi, komunikację ruchu na drodze oraz usytuowanie sieci. Przyjęta mniejsza szerokość drogi w jej liniach rozgraniczenia, zapewnia spełnienie warunków określonych
w § 6, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. 2016 poz. 124 wraz z późn. zm.) tj. zapewnia możliwość umieszczenia elementów drogi i urządzeń z nią związanych wynikających z ustalonych docelowych transportowych i innych funkcji drogi oraz uwarunkowań terenowych
Parametry techniczne drogi powiatowej nr 1371D:
1) kategoria ruchu KR 3
2) klasa techniczna drogi powiatowej Z
3) prędkość projektowa na terenie zabudowy 50 km/h
4) prędkość projektowa poza terenem zabudowy 50 km/h
5) dopuszczalny nacisk 100 KN/oś
6) przekrój jednojezdniowy 1x2
7) szerokość jezdni 2 x 3,00 m + poszerzenia
8) szerokość pasa ruchu 3.00 m + poszerzenia
9) szerokość pobocza 1.00 m
10) pochylenie poprzeczne na prostej 2,0 %
11) długość odcinka rozbudowywanej drogi 1.342,93 km,
12) długość przebudowywanych dróg dochodzących 0.078,76 km.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres rzeczowy oraz wymagania dla wykonawcy, został ujęty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STIWOR), wykonane przez Biuro Projektowe – ARTERIA Infrastruktura Drogowa Sebastian Celary, Zbigniew Reguła s.c. z siedzibą w Nysie oraz załączniku 8 do SWZ – Opisie Przedmiotu Zamówienia a także w załączniku 9 do SWZ – Projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AREX Obsługa Inwestycji Czesława Król
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941047819
7.3.3) Ulica: Częstochowska 26
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-033
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AREX OBSŁUGA INWESTYCJI CZESŁAWA KRÓL
jakie przetargi wygrała firma
AREX OBSŁUGA INWESTYCJI CZESŁAWA KRÓL
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-022021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa 1 sztuki samochodu osobowego w wersji nieoznakowanej wyposażonego w videorejestrator.
- Wymiana stolarki drzwiowej w pomieszczeniach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1
- Renowacja boiska wielofunkcyjnego i bieżni na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 12 przy ul. Suwalskiej 5 we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 71 im. Zesłańców Sybiru we Wrocławiu w roku szkolnym 2024/2025 z podziałem na zadania.
- TP61_Usługa finansowania zakupów inwestycyjnych leasingiem zwrotnym - leasing operacyjny zwrotny na zakup 21 sztuk komputerów
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. RUCHU OBROŃCÓW POKOJU WE WROCŁAWIU
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową, nadbudową i rozbudową centralnej części budynku S-1 na terenie AGH - DE-dzp.272-240/24
- "Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynków użyteczności publicznej".
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja windy w Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Tomaszowie Mazowieckim''
- "Przebudowa infrastruktury wodno - kanalizacyjnej na terenie Gminy Galewice"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad zadaniem inwestycyjnym" pn.: "Remont i konserwacja Kaplicy Cmentarnej w Płotach"
- Poprawa efektywności energetycznej i instalacji w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Cegielnianej 25 w Ozorkowie - nadzór inwestorski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.