Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00074119/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych dla programu Erasmus +
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JANA KOCHANOWSKIEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001407
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-369
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 349 7276
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bfluder@ujk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d549c6a9-f2ea-46fe-a4c7-38e3d35eec4b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych dla programu Erasmus +2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d549c6a9-f2ea-46fe-a4c7-38e3d35eec4b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00144229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045518/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup artykułów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Erasmus+2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00074119
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADP.2301.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 910000
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby programu Erasmus plus. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26517,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54100 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37921,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6812077390
7.3.4) Miejscowość: Droginia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-400
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
jakie przetargi wygrała firma
Agencja Reklamowa SOLDIES Dominik Maślerz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37921,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej obsługi kasowej (automatycznej) wraz z usługami towarzyszącymi.
- Zapewnienie usług hotelowych i gastronomicznych oraz sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia dla Sądu Okręgowego w Kielcach (pakiet konferencyjny).
- Zakup sprzętu sieciowego i oprogramowania do serwerowni KPT
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów promocyjno - reklamowych (gadżetów) dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
- Usługi druku i dostawy materiałów promocyjnych i poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego - VI części
- Wykonanie i dostawa artykułów/produktów informacyjno-świadomościowych służących promocji rodziny i rodzicielstwa zastępczego.
- Wykonanie i dostarczenie gadżetów promocyjnych z logo Płocka - jedwabny krawat męski w ozdobnym opakowaniu.
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby promocji Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa koszulek promocyjnych z personalizowanym nadrukiem fotoluminescencyjnym
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.