eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinUsługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi urządzeń i instalacji drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych oraz szlabanów - Nr 14/21/P



Ogłoszenie z dnia 2021-08-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144374 z dnia 2021-08-10

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi urządzeń i instalacji drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych oraz szlabanów - Nr 14/21/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 517 714

1.5.8.) Numer faksu: 261 519 536

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi urządzeń i instalacji drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych oraz szlabanów - Nr 14/21/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-924efe16-ccfb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010869/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Konserwacja bram i szlabanów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082409/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/21/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 223983,74 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131739,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z naprawą, przeglądem
i konserwacją oraz naprawami awaryjnymi urządzeń i instalacji drzwi automatycznych, bram wjazdowych, bram garażowych oraz szlabanów znajdujących się w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, stanowiące własność Skarbu Państwa. Ponadto Wykonawca będzie w gotowości do usuwania awarii urządzeń na każde zgłoszenie pisemne i telefoniczne Zamawiającego.
1.2. Zakres usługi obejmuje:
1.2.1. Wykaz bram, drzwi i szlabanów podlegających przeglądowi
i konserwacji:
Kompleks Dęblin-Lotnisko
- Budynek nr 109 - bramy teleskopowe trójskrzydłowe przesuwne do hangarów lotniczych firmy TORSYSTEM BUTZBACH - 1 szt.
- Budynek nr 115 - bramy trójskrzydłowe przesuwno-składane do hangarów lotniczych (system bramowy TORSYSTEM BUTZBACH) - 1 szt.
- Budynek nr 192 - bramy segmentowe podnoszone K2IS KRISPOL - 4 szt.
- Budynek nr 226 - bramy segmentowe podnoszone POLTAU - 4 szt.
- Budynek nr 299 - bramy segmentowe podnoszone Hörmann-Polska - 2 szt.
- Budynek nr 424 - bramy segmentowe podnoszone Hörmann-Polska - 6 szt.
- Budynek nr 428 - bramy segmentowe podnoszone RYTERNA - 2 szt.
- Budynek nr 435 - bramy segmentowe podnoszone TORSYSTEM BUTZBACH
bez drzwi wejściowych - 13 szt.
z drzwiami wejściowymi - 7 szt.
- Budynek nr 436 - bramy segmentowe podnoszone TORSYSTEM BUTZBACH
bez drzwi wejściowych - 24 szt.
z drzwiami wejściowymi - 18 szt.
- Budynek nr 437 - bramy segmentowe podnoszone TORSYSTEM BUTZBACH - 3 szt.
krata aluminiowa rolowana DOPLER - 1 szt.
bramy rolowane firmy Doorman z napędem firmy Elero – 4 szt.
- Hangary typu lekkiego nr 443-450 – bramy segmentowe podnoszone z siłownikami model 120/140 S910 SUMMIT – 16 szt.
- Budynek nr 451 - drzwi zewnętrzne aluminiowe automatyczne przesuwne z napędem elektromechanicznym typ EscoMatic evo LT – 1-E (L,P) – 2 szt.
- Brama przesuwna ogrodzeniowa 24 m dwuskrzydłowa przy budynku nr 226 (wjazd na lotnisko) – 1 szt.
- Szlaban - elektromechaniczny szlaban drogowy firmy NICE - typ M5BAR (wjazd na teren Bazy KOL) - 2 szt.
- Szlaban – elektromechaniczny szlaban drogowy z kolczatką firmy Came model G3250 z silnikiem 24V (brama główna przy budynku nr 451) – 4 szt.

Kompleks Stężyca
- Budynek nr 39 - bramy segmentowe podnoszone POLTAU - 6 szt.
Kompleks Dęblin-Twierdza
- Szlaban - (wyrób włoski) typ Genius SPIN 6 (Matricola) OPO50031 A751 380W 230V 150Nn - 2 szt.
- Szlaban Came typ GARD - 1 szt.
1.2.2. W ramach naprawy urządzeń i instalacji bram i szlabanów
w budynkach nr 115, 226, 424, 436, 451 w kompleksie wojskowym Dęblin Lotnisko Wykonawca zobowiązany jest do:
a) Dostawa i wymiana napędu elektrycznego – 1szt. w bramie segmentowej POLTAU w budynku nr 226.
b) Dostawa i wymiana fotokomórek krańcowych – 6 kpl. w bramach segmentowych w budynku nr 424.
c) Dostawa i wymiana centrali wraz z przewodem spiralnym (5 żył o dł. 5m) w bramie segmentowej nr 8 w budynku nr 436 – 1szt.
d) Dostawa i wymiana silnika napędu w bramie segmentowej TORSYSTEM BUTZBACH w budynku nr 115 (hangar nr 4) – 1szt.
e) Dostawa i wymiana kolczatki w szlabanie (brama główna przy budynku nr 451) – 2 szt.
Wszelkie czynności przeprowadzane w trakcie przeglądu
i konserwacji drzwi, bram, szlabanów mają zostać wykonane przy użyciu sprzętu i materiałów Wykonawcy.
Konserwację i przegląd drzwi, bram, szlabanów należy wykonać
w terminie:
1) Usługi przeglądu i konserwacji oraz usługi napraw awaryjnych będą realizowane od daty podpisania umowy do dnia 31.12.2021 roku.
2) Przegląd i konserwację drzwi należy wykonać dwa razy do roku:
a) pierwszy przegląd: w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy,
b) drugi przegląd do dn. 05.11.2021r.,
3) Przegląd i konserwację bram należy wykonać raz do roku: w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy.
4) Przegląd i konserwację szlabanów należy wykonać dwa razy do roku:
a) pierwszy przegląd: w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy,
b) drugi przegląd do dn. 05.11.2021r.
5) Naprawę urządzeń i instalacji bram i szlabanów należy wykonać
w terminie 40 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę w godzinach 7:00-15:00
w dni robocze od poniedziałku do piątku (dotyczy także usuwania nagłych awarii w pracy urządzeń drzwi, bram i szlabanów zainstalowanych w budynkach administrowanych przez 41. Bazę Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie).
Podczas realizacji usługi przeglądu i konserwacji urządzeń i instalacji drzwi, bram i szlabanów Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia podstawowe materiały konserwacyjne i drobne części, jak: smary, oleje, linki, rolki, łożyska, diody śruby, żarówki, drobne uszczelnienia gumowe oraz narzędzia niezbędne do prawidłowego wykonania usługi - zapewniając właściwe warunki bhp i ppoż. osób pracujących. Koszty wliczone w wartość usługi.
W przypadku potrzeby uruchomienia zamówienia w ramach prawa opcji (konieczność wykonania usługi naprawy awaryjnej i zakupu części i urządzeń niezbędnych do usunięcia awarii), w terminie 24 godzin (dwudziestu czterech godzin) - od momentu stawienia się u Zamawiającego pracowników Wykonawcy, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu protokół awarii określający rodzaj usterki lub awarii wstępną wycenę materiałów i robocizny w celu jej akceptacji, w formie pisma zawierającego całkowity koszt brutto tej dostawy i usługi. Zatwierdzenie przez Zamawiającego wstępnej wyceny będzie równoznaczne ze zleceniem wykonania naprawy.
W przypadku wystąpienia awarii, czas oczekiwania na przybycie konserwatora, nie może przekroczyć 12 godzin - od momentu zawiadomienia o awarii: fax,
e-mail, tel.
Stawienie się pracowników Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego
w celu zdiagnozowania przyczyny niesprawności i podjęcia naprawy awaryjnej powinno nastąpić nie później niż w ciągu 12 godzin od pisemnego
i telefonicznego zawiadomienia: fax, e-mail, tel. W terminie 3 godzin od stawienia się w siedzibie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do znalezienia
i zdiagnozowania przyczyny awarii.
Momentem rozpoczęcia naprawy awaryjnej jest godzina zlecenia naprawy awaryjnej przez Zamawiającego, potwierdzona w dostępnych dla Wykonawcy dokumentach Zamawiającego.
W terminie 24 godzin (dwudziestu czterech godzin) od momentu zlecenia naprawy awaryjnej przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany do jej usunięcia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale IV SWZ oraz ogónych warunkach umowy - załączniku nr 6 do SWZ
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części, a co za tym idzie nie dopuszcza składania ofert częściowych Wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy zamówienia.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Usługa ma charakter priorytetowy ze względu na zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania urządzeń automatyki drzwi, bram
i szlabanów, których istotą jest zabezpieczenie sprawnego funkcjonowania specjalistycznego sprzętu i wyposażenia wojskowego we wszystkich kompleksach wojskowych będących na zaopatrzeniu 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie. W przedmiotowym postępowaniu nie wskazany jest podział usługi na części ze względu na tożsamy charakter zakresu czynności konserwacyjnych i naprawczych urządzeń automatyki drzwi, bram i szlabanów wymaga powierzenia usługi jednemu wykonawcy. Świadczenie usługi przez wielu Wykonawców wymagałoby skoordynowania działań poszczególnych firm, co mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
Konserwacja i naprawa urządzeń drzwi, bram i szlabanów realizowana będzie w:
- kompleks Dęblin-Lotnisko - budynki nr 109, 115, 192, 226, 299, 424, 426, 428, 435, 437, 443, 444, 445, 446, 447, 448, 449, 450, ogrodzenie,
szlaban (6szt.)
- kompleks Stężyca - budynek nr 39,
- kompleks Dęblin -Twierdza – szlaban (3szt.),
Wartość zamówienia w kompleksie Dęblin jest znacznie większa niż
w kompleksie Stężyca i Dęblin-Twierdza – więc niezasadne jest wydzielanie tak małych części zamówienia. Podział zamówienia na części ze względu na poszczególne kompleksy – mógłby doprowadzić do sytuacji, że na tak małe części nie byłoby w ogóle ofert - co zagroziłoby należytej i terminowej realizacji zamówienia (niewspółmierne zakresy
i koszty w realizacji usługi w kompleksie Dęblin Lotnisko w porównaniu do pozostałych kompleksów). Świadczenie usługi na terenie wojskowym uzasadnia ograniczenie ilości osób mających dostęp do obiektów na obszarze kompleksów wojskowych. Wyłonienie wielu Wykonawców przy cykliczności usługi świadczonej przez cały rok mogłoby wiązać się ze zwiększeniem kosztów takich jak: dojazd, dostawa materiałów, delegacje oraz eksploatacja pojazdów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34913000-0 - Różne części zapasowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116727,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137959,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116727,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVICE ON TIME Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010330037

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 44

7.3.4) Miejscowość: Kamieniec Ząbkowicki

7.3.5) Kod pocztowy: 57-240

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151727,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

iinformacje dodatkowe do sekcji: 6.2.):

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116727,00 PLN
W tej pozycji podano cenę oferty z najniższą ceną za wykonanie zamówienia podstawowego (kryterium oceny ofert: „cena brutto oferty - całkowite wynagrodzenie brutto obejmujące usługi realizowane w ramach zamówienia podstawowego” – waga kryterium 98 %)
Najniższa cena brutto za 1 roboczogodzinę napraw awaryjnych – oferta
z najniższą ceną - (kryterium oceny ofert: „cena brutto za 1 roboczogodzinę napraw awaryjnych realizowanych w ramach prawa opcji” – waga kryterium 2 %): 147,60 PLN

informacje dodatkowe do sekcji: 6.3.):
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137959,26 PLN
W tej pozycji podano cenę oferty z najwyższą ceną za wykonanie zamówienia podstawowego (kryterium oceny ofert: „cena brutto oferty - całkowite wynagrodzenie brutto obejmujące usługi realizowane w ramach zamówienia podstawowego” – waga kryterium 98 %)
Najwyższa cena brutto za 1 roboczogodzinę (rbh) napraw awaryjnych – oferta
z najwyższą ceną spośród ofert niepodlegających odrzuceniu - (kryterium oceny ofert: „cena brutto za 1 roboczogodzinę napraw awaryjnych realizowanych w ramach prawa opcji” – waga kryterium 2 %): 350,55 PLN

informacje dodatkowe do sekcji: 6.4.):
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116727,00 PLN
W tej pozycji podano cenę oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: (w kryterium oceny ofert: „cena brutto oferty - całkowite wynagrodzenie brutto obejmujące usługi realizowane w ramach zamówienia podstawowego” – waga kryterium 98 %)
Cena oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: (w kryterium oceny ofert: „cena brutto za 1 roboczogodzinę napraw awaryjnych realizowanych w ramach prawa opcji” – waga kryterium 2 %) - 159,90 PLN

informacje dodatkowe do sekcji: 8.2.):
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151727,00 PLN
1. Całkowita maksymalna wartość umowy wynosi 123355,28 PLN netto, 151727,00 PLN brutto.
2. W skład wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wchodzą następujące elementy:
a) Wynagrodzenie za wykonanie zamówienia podstawowego (gwarantowanego) w całości Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w kwocie 94 900,00 PLN netto, 116 727,00 PLN brutto,
b) Wynagrodzenie za wykonanie zamówień objętych prawem opcji (koszt usługi usuwania ewentualnych nieprzwidzianych awarii w pracy urządzeń drzwi, bram i szlabanów) w kwocie do 28455,28 PLN netto, 35000 PLN brutto.
2021-08-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.