Ogłoszenie z dnia 2021-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00077596/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00144404 z dnia 2021-08-10 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461824287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Doświadczalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-290
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 744 50 61
1.5.8.) Numer faksu: 81 744 50 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipan.lublin.pL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/iapan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUKPRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88a69aa5-c918-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00144404
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017688/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Odczynniki
1.2.3 Odczynniki
1.2.4 Odczynniki
1.2.6 Materiały laboratoryjne i drobny sprzęt laboratoryjny
1.2.7 Materiały laboratoryjne i drobny sprzęt laboratoryjny
1.2.8 Materiały laboratoryjne i drobny sprzęt laboratoryjny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Horyzont2020 SoilCare „Soil Care for profitable and sustainable crop production in Europe”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077596/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-2401-18/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23896,68 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych według katalogu SSIBIo lub równoważny. Końcówki Vertex lub równoważny o poj. 10 ul,wydłużone, niskoretencyjne, (specjalna żywica NoStick® lub równoważny) przezroczyste, worek1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNA inhibitorów PCR i pirogenów, kompatybilne zposiadanymi przez Zamawiającego pudełkami Vertex 25 opakowanie;Końcówki Vertex lubrównoważny o poj. 10 ul, krótkie, niskoretencyjne (specjalna żywica NoStick® lub równoważny). przezroczyste, worek 1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNA inhibitorów PCR i pirogenów,kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego pudełkami Vertex 25 opakowanie;KońcówkiVertex lub równoważny o poj. 200 ul, niskoretencyjne (specjalna żywica NoStick® lubrównoważny) przezroczyste, worek 1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNA inhibitorów PCR ipirogenów, kompatybilne z posiadanymi przez Zamawiającego pudełkami Vertex 50opakowanie;Końcówki Vertex lub równoważny o poj. 1000 ul, niskoretencyjne (specjalna żywicaNoStick® lub równoważny) przezroczyste, worek 1000 szt., Wolne od RNaz, DNaz, DNAinhibitorów PCR i pirogenów 25 opakowanie. Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 do SWZ oraz w postanowieniachrozdziału IV SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38437110-1 - Końcówki pipet
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów laboratoryjnych oraz odczynników chemicznych według katalogu Polgen, EdgeBio lub równoważne: Probówki typu Eppendorf, o poj. 1.5 ml,przezroczyste, 500 szt. 100 opakowanie;Probówki typu Eppendorf, o poj. 2.0 ml, przezroczyste,500 szt. 100 opakowanie;Sterylne probówki wirówkowe 5.0ml, typu Eppendorf, nisko adhezyjne,200 szt 15 opakowanie;Performa® DTR Gel Filtration Cartridges lub równoważny, 108 szt.,kolumienki do oczyszczania produktów reakcji sekwencjonowania 2 opakowanie;Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.2 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33192500-7 - Probówki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 22988,19 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu Roche lub równoważny: Kapa Biosystems KAPA HiFi HotStart ReadyMix lub równoważny, 500 reakcji w 25 ul, umożliwiający kontynuacje prowadzonych badań rozpoczętych z wykorzystaniem Kapa Biosystems KAPA HiFi HotStart ReadyMix, 2 opakowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wielkość i maksymalny zakres)zawarty jest w załączniku nr 1.3 do SWZ oraz w postanowieniach rozdziału IV SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa odczynników do biologii molekularnej według katalogu A&A Biotechnologylub równoważny. Marker wielkości DNA, 50-1000 pz - 2 opakowanie;Marker wielkości DNA, 100-1000 pz 3 opakowanie;PCR Mix Plus, Gotowa mieszanina do PCR o podwyższonejspecyficzności (2,5 ml). Zawiera antyinhibitor reakcji PCR i polimerazę DNA Taq oraz barwnikiułatwiające obserwację elektroforezy. 5 opakowanie;PCR Mix Plus HGC, Gotowa mieszanina doPCR o podwyższonej specyficzności (2,5 ml). Zawiera antyinhibitor reakcji PCR i polimerazę DNA Taq oraz barwniki ułatwiające obserwację elektroforezy 5 opakowanie;3color Sensitive RTHS-PCR Mix SYBR, Gotowa mieszanina hot-start o podwyższonej czułości do qPCR. Zawierabarwniki ułatwiające obserwację pipetowania, 250 reakcji x20 ul 2 opakowanie;Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.4 do SWZ oraz w postanowieniachrozdziału IV SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4626,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania w części 1 jest art. 255 pkt 1 ustawy PZP, stanowiący, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Podstawę faktyczną unieważnienia postępowania stanowi fakt niezłożenia w części 1 żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22988,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22988,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22988,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLGEN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471490539
7.3.3) Ulica: Puszkina 80
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-516
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22988,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania w części 3 jest art. 255 pkt 2 ustawy PZP, stanowiący, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W części 3 niniejszego postępowania wpłynęła jedna oferta Th.Geyer Polska Sp. z o.o. Oferta Wykonawcy została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy PZP. Odrzucenie oferty Wykonawcy podyktowane było faktem, iż Wykonawca nie opatrzył oferty żadnymi podpisami wymaganymi ustawą PZP (tj. podpisem kwalifikowalnym, osobistym lub zaufanym). Zgodnie z rozdziałem VII ust. 1 SWZ na ofertę składają się Formularz ofertowy oraz Kosztorys ofertowy/Opis przedmiotu zamówienia, wypełnione według Załączników do SWZ. Choć Wykonawca złożył dokumenty składające się na ofertę (ściślej mówiąc ich ręcznie podpisany skan) to zrobił to w formie niezgodnej z ustawą PZP. Zgodnie bowiem z art. 63 ust. 2 ustawy PZP w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W myśl art. 73 § 1 Kodeksu cywilnego jeżeli ustawa zastrzega dla czynności prawnej formę pisemną, dokumentową albo elektroniczną, czynność dokonana bez zachowania zastrzeżonej formy jest nieważna, gdy ustawa przewiduje rygor nieważności.
Tym samym, ze względu na złożenie oferty niepodpisanej, jest ona nieważna w świetle Kodeksu cywilnego oraz ustawy PZP i jako taka musi zostać odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy PZP, a w konsekwencji postępowanie w części 3 musi zostać unieważnione wobec braku złożenia ofert niepodlegających odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4626,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4626,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4626,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&A BIOTECHNOLOGY S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190258751
7.3.3) Ulica: Strzelca 40
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLGEN MACHEJKO SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
POLGEN MACHEJKO SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4626,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-152021-08-10 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Organizacja wypoczynku letniego w 2025 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10 - dniowych turnusów kolonijnych.
- Usługa zapewnienia zakwaterowania wraz z wyżywieniem dla studentów UMCS podczas wyjazdu rekreacyjnego
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK19 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Dostaw utensyliów aptecznych oraz preparatów ogólnochemicznych
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu wolnobieżnego o napędzie elektrycznym dla Państwowego Muzeum na Majdanku
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- Dostawa odczynników chemicznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Sukcesywna dostawa pomocniczych materiałów laboratoryjnych jednokrotnego użytku dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów.
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.