eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebnicaŚwiadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej Trzebnica - Ergo Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021793317

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Milicka 23

1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ergo.trzebnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ergo.trzebnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ergo.trzebnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51adfb60-a1e2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145134

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084794/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZGK.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej mienia na terenie składowiska odpadów zlokalizowanego na północ od m. Marcinowo, gm. Trzebnica.
2. Zamówienie polega na świadczeniu usług sprawowania dozoru nad składowiskiem odpadów zlokalizowanym na północ od miejscowości Marcinowo, gm. Trzebnica, zwanym dalej „Obiektem” oraz ochronie mienia znajdującego się na jego terenie.
3. Szacowana ilość roboczogodzin w ciągu 12 m-cy wykonywania usługi wynosi 6 712 (+/- 10%).
4. Planowana ilość roboczogodzin jest szacunkowa i służy do oceny ofert i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jej wykorzystania w trakcie trwania umowy oraz nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
UWAGA! Wykonawca jest obowiązany posiadać przez cały okres wykonywania zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności objętej niniejszą umową – ochrony osób i mienia. Ubezpieczenie powinno obejmować odpowiedzialność cywilną deliktową oraz kontraktową obejmującą szkody rzeczowe, osobowe oraz czyste straty finansowe, ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedzialność za szkody w mieniu kontrolowanym/chronionym z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Umowa ubezpieczenia musi obowiązywać przez cały okres realizacji zamówienia. Franszyza nie wyższa niż 1000 zł - franszyza redukcyjna.
Zakres ubezpieczenia musi zostać rozszerzony przynajmniej o:
1) szkody wyrządzone przez podwykonawców,
2) odpowiedzialność za szkody w mieniu powierzonym, chronionym, kontrolowanym, w tym w pojazdach mechanicznych znajdujących się w pieczy lub pod dozorem,
3) ryzyko szkód w mieniu przekazanym w celu wykonania usługi,
4) szkody wynikające z rażącego niedbalstwa lub winy umyślnej pracowników,
5) czyste straty finansowe – podlimit odpowiedzialności minimum 300 000 zł,
6) szkody w środowisku.
Koszt w/w polisy należy uwzględnić w cenie ofertowej. Polisę należy przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148273,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163298,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148273,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tom Service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982257548

7.3.3) Ulica: Barlickiego 5/6

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-324

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148273,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.