eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁysomicePRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁYSOMICE W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD



Ogłoszenie z dnia 2023-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁYSOMICE W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 8

1.5.2.) Miejscowość: Łysomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lysomice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W GMINIE ŁYSOMICE W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f303a2ab-a2e7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028399/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00078324

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 1 pod nazwą „Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Łysomice, Papowo Toruńskie – Osieki, Papowo Toruńskie, Różankowo - Świerczyny” stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie: „Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład” i oznaczonego, jako część pierwsza lub Zadanie nr 1. Niniejsze zamówienie wykonane będzie w formule zaprojektuj i wybuduj.
2. Zadanie nr 1 realizowane jest jako zadanie inwestycyjne w ramach wydatków budżetowych pn. „Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład”.
3. Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie nw. dróg:
a) Łysomice (od ul. Warszawskiej do ul. Długiej). Odcinek o dł. 425 mb - zał. mapowy nr 5,
b) Łysomice (ul. Łąkowa, od ul. Granicznej do asfaltu). Odcinek o dł. 90 mb - zał. mapowy nr 6,
c) Papowo Toruńskie Osieki (ul. Cyprysowa – od. Ul. Kościelnej do ul. Tarninowej). Odcinek o dł. 260 mb - zał. mapowy nr 7,
d) Papowo Toruńskie Osieki (ul. Jarzębinowa, od ul. Daglezjowej do ul. Cyprysowej). Odcinek o dł. 160 mb - zał. mapowy nr 8,
e) Papowo Toruńskie Osieki (ul. Leszczynowa, od ul. Daglezjowej do ul. Cyprysowej). Odcinek o dł. 142 mb - zał. mapowy nr 9,
f) Papowo Toruńskie (ul. Kanałowa – od przepustu do działki nr 84). Odcinek o dł. 920 mb – zał. mapowy nr 10,
g) Różankowo - Świerczyny (ul. Kamienna, od drogi wojewódzkiej nr 553 do końca). Odcinek o dł. 522 mb - zał. mapowy nr 11,
h) Różankowo - Świerczyny (ul. Jastrzębia od drogi wojewódzkiej nr 553 do końca). Odcinek o dł. 800 mb - zał. mapowy nr 12,
i) Różankowo - Świerczyny (od drogi do kościoła do zabudowy mieszkalnej). Odcinek o dł. 145mb - zał. mapowy nr 13.
4. Poza tym zamówienie obejmuje m.in.:
1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami,
2) badania podłoża gruntu;
3) roboty przygotowawcze;
4) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenia materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Toruniu;
5) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót;
6) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę;
7) inne prace – związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym (m.in. zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne telefoniczne, gazowe itp.);
8) w robotach ziemnych (koryta) należy uwzględnić wszelkiego rodzaju podłączenia nowych konstrukcji drogowych do istniejących nawierzchni;
9) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia.
5. Wytyczne do projektowania i wykonania w zależności od drogi:
a) przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi.
b) Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty stałej organizacji ruchu, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi;
c) prześwietlenie konarów drzew do wysokości min. 4,5m;
d) wykarczowanie krzewów i pni drzew z pasa drogowego (jeżeli nastąpi taka konieczność);
e) wykonanie korytowania pod całą konstrukcję korony drogi wykonać koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi;
f) materiał z korytowania należy wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 15 km;
g) wykonanie nasypów z pospółki w celu uzyskania prawidłowego profilu podłużnego drogi;
h) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
i) zjazdy wykonać tylko istniejące:
• asfaltowe (jak nawierzchnie)
• gruntowe:
- korytowanie głębokości,
- warstwa z gruzu betonowego,
- warstwa ścieralna;
j) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
k) wykonanie rowów przydrożnych. Rowy obustronne jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera: Dokumentacja techniczna – zadanie nr 1 w tym m.in. Program Funkcjonalno – Użytkowy (dalej PFU), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), mapa – stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 5 a do SWZ.

Uwaga!
Dokumentacja techniczna zawiera większy zakres niż dotyczy części / Zadania nr 1. Odcinki dróg, dotyczące tej części zostały określone w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ.

7. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną;
8. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
9. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci.
11. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej w tym STWIORB - stanowiące załącznik nr 8 oraz na podstawie postanowień umowy – załącznik nr 5 a do SWZ.
12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
a) Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
b) Dodatkowe kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg.
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
13. Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyznanych w ramach drugiej edycji programu. Szczegółowe informacje oraz regulamin programu pod adresem strony internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2478005,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja Zadania nr 2 pod nazwą „Przebudowa dróg gminnych Folząg-Mirakowo, Kamionki Małe, Kowrózek, Lulkowo, Turzno, Wytrębowice i Zakrzewko” stanowiąca część przedsięwzięcia (zamówienia) o nazwie: „Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład” i oznaczonego, jako część trzecia lub Zadanie nr 2.
2. Zadanie nr 2 realizowane jest jako część zadania inwestycyjnego w ramach wydatków budżetowych pn. „Przebudowa dróg gminnych w gminie Łysomice w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład”.
3. Zakres robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie nw. dróg:
a) Folząg – Mirakowo (od asfaltu do granicy gminy). Odcinek o dł. około 380 mb - zał. mapowy nr 1,
b) Kamionki Małe (ul. Widokowa – ul. Turystyczna w kierunku jeziora). Odcinek o dł. 134 mb – zał. mapowy nr 2,
c) Kowrózek (od drogi powiatowej nr 2021 do zabudowy mieszkalnej). Odcinek o dł. 550 mb - zał. mapowy nr 3,
d) Lulkowo (ul. Wichrowa, od ul. Kon-Tiki do ul. Zefirkowej). Odcinek o dł. 820 mb - zał. mapowy nr 4,
e) Turzno (ul. Wspólna, od ul. Gronowskiej do ostatniego zabudowania). Odcinek o dł. 260 mb - zał. mapowy nr 14,
f) Wytrębowice (od końca asfaltu do stacji demontażu). Odcinek o dł. 650 mb - zał. mapowy nr 15,
g) Wytrębowice (od drogi na załączniku mapowym nr 15 do drogi przy strefie). Odcinek o dł. 460 mb - zał. mapowy nr 16,
h) Zakrzewko (od drogi powiatowej nr 2028 do ostatniego zabudowania). Odcinek o dł. 240 mb - zał. mapowy nr 17.
4. Poza tym zamówienie obejmuje m.in.:
1) roboty pomiarowe z wytyczeniem jezdni wraz z poboczami,
2) badania podłoża gruntu;
3) roboty przygotowawcze;
4) obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu trasy przebiegu drogi oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i złożenia materiałów w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej w Toruniu;
5) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót;
6) uporządkowanie pozostałej części terenu stanowiącego pas drogowy do granicy działek stanowiących drogę;
7) inne prace – związane z procesem budowy np. lokalizacja i regulacja wszelkich urządzeń znajdujących się w pasie drogowym (m.in. zawory, hydranty, studzienki kanalizacyjne telefoniczne, gazowe itp.);
8) w robotach ziemnych (koryta) należy uwzględnić wszelkiego rodzaju podłączenia nowych konstrukcji drogowych do istniejących nawierzchni;
9) Wykonawca w celu prawidłowej oceny zakresu robót niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy przeprowadzi wizję lokalną miejsca robót
10) wykonanie kompletnego przedmiotu zamówienia.
5. Wytyczne do projektowania i wykonania w zależności od drogi:
a) przed rozpoczęciem robót Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty czasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi.
b) Wykonawca na własny koszt opracuje i uzgodni z właściwymi zarządcami dróg projekty stałej organizacji ruchu, a następnie uzyska zatwierdzenie tych projektów przez właściwe do tego organy i ją wprowadzi;
c) prześwietlenie konarów drzew do wysokości min. 4,5m;
d) wykarczowanie krzewów i pni drzew z pasa drogowego (jeżeli nastąpi taka konieczność);
e) wykonanie korytowania pod całą konstrukcję korony drogi wykonać koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi;
f) materiał z korytowania należy wbudować w miejscu wskazanym przez Gminę w odległości do 15 km;
g) wykonanie nasypów z pospółki w celu uzyskania prawidłowego profilu podłużnego drogi;
h) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne;
i) zjazdy wykonać tylko istniejące:
• asfaltowe (jak nawierzchnie)
• gruntowe:
- korytowanie głębokości,
- warstwa z gruzu betonowego,
- warstwa ścieralna;
j) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
k) wykonanie rowów przydrożnych. Rowy obustronne jeżeli pozwoli na to szerokość pasa drogowego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera: Dokumentacja techniczna – zadanie nr 2 w tym m.in. Program Funkcjonalno – Użytkowy (dalej PFU), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (dalej STWiORB), mapa – stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 5 b do SWZ.

Uwaga!
Dokumentacja techniczna zawiera większy zakres niż dotyczy części / Zadania nr 2. Odcinki dróg, dotyczące tej części zostały określone w ust. 3 niniejszego rozdziału SWZ.

7. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w dokumentacji technicznej w tym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną;
8. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
9. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci.
11. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej w tym STWIORB – stanowiące załącznik nr 8 oraz na podstawie postanowień umowy – załącznik nr 5 b do SWZ.
12. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
a) Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
b) Dodatkowe kody CPV:
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę,
45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad i dróg,
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
13. Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, przyznanych w ramach drugiej edycji programu. Szczegółowe informacje oraz regulamin programu pod adresem strony internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-druga/#c21604

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2458061,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3664587,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3664587,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3664587,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Barczyńscy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 3664587,22

7.3.3) Ulica: Wojewódzka

7.3.4) Miejscowość: Pigża

7.3.5) Kod pocztowy: 87-152

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3664587,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3631662,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3631662,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3631662,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Barczyńscy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792671670

7.3.3) Ulica: Wojewódzka

7.3.4) Miejscowość: Pigża

7.3.5) Kod pocztowy: 87-152

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3631662,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.