eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y"Kompleksowa konserwacja i obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice"



Og³oszenie z dnia 2023-03-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„Kompleksowa konserwacja i obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c587a312-b38b-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Kompleksowa konserwacja i obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c587a312-b38b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00145217

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Remonty i konserwacja urz±dzeñ na placach zabaw i strefach rekreacji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00108536

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2023

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 136000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja us³ug polegaj±cych na kompleksowej konserwacji urz±dzeñ plenerowych zlokalizowanych na terenach rekreacji w Gminie Micha³owice.
2. Przedmiotem zamówienia objête s± poni¿sze obiekty znajduj±ce siê na terenie Gminy:
1) place zabaw,
2) si³ownie plenerowe,
3) boiska sportowe,
4) strefy rekreacji
zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ (za³±cznik nr 1 do Umowy).
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonywanie systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposa¿enia obiektów, w tym ogrodzeñ, urz±dzeñ zabawowych i innych elementów ma³ej architektury, oraz nawierzchni na ich terenie zainstalowanych;
2) bie¿±ce utrzymanie obiektów, w tym wykonywanie niezbêdnych napraw wynikaj±cych z bie¿±cej eksploatacji;
3) bie¿±ce prowadzenie „ksi±¿ki placu zabaw” dla ka¿dego placu oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przegl±dów i kontroli;
4) udzielanie konsultacji oraz opinii przy tworzeniu i odbiorze dokumentacji projektowych placów zabaw, si³owni plenerowych, boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych w zakresie obowi±zuj±cych, w³a¶ciwych przedmiotowo norm.
4. W ramach kontroli objêtych przedmiotem zamówienia bêd± przeprowadzane poni¿szy rodzaj i zakres:
1) Kontrola regularna - których zadaniem jest przeprowadzenie oglêdzin i sprawdzenie ogólnego stanu urz±dzeñ, a w szczególno¶ci uszkodzeñ, wynikaj±cych z aktów wandalizmu. Czynno¶ciom kontrolnym bêd± podlega³y w szczególno¶ci:
a) poziom i czysto¶æ nawierzchni (rozbite butelki, niedopa³ki papierosów, odchody zwierz±t),
b) kompletno¶æ urz±dzeñ,
c) zu¿ycie urz±dzeñ (stan po³±czeñ, ³añcuchów, mocowanie siedzisk, stan wykoñczeñ elementów wyg³adzonych, ewentualnych pêkniêæ i ubytków sklejki, przykrycie fundamentów, ogólny stan bezpieczeñstwa obiektów.
Kontrola wykonywana raz w tygodniu na ka¿dym z obiektów objêtych przedmiotem zamówienia zgodnie z harmonogramem ustalonym z Wykonawc± po podpisaniu umowy.
Ka¿de przeprowadzenie kontroli zostanie udokumentowane poprzez dokonanie odpowiednich wpisów w Wykazie kontroli regularnych, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Umowy;
2) Kontrola funkcjonalna – jest bardziej szczegó³ow± kontrol± polegaj±c± na sprawdzeniu funkcjonalno¶ci i stabilno¶ci sprzêtu, g³ównie jego zu¿yciu. W szczególno¶ci bêdzie obejmowaæ sprawdzenie:
a) stanu elementów drewnianych i metalowych pod k±tem pêkniêæ i ubytków, ¶ladów rozk³adu i korozji,
b) stanu po³±czeñ spawanych i skrêcanych,
c) zu¿ycia czê¶ci ruchomych (tarcie, skrzypienie itp.),
d) wystêpowania ostrych krawêdzi,
e) poziomu zu¿ycia i stabilno¶ci urz±dzeñ,
f) stanu lin,
g) kompletno¶ci i bezpieczeñstwa ogrodzeñ,
h) czytelno¶ci regulaminu.
Kontrola wykonywana raz w miesi±cu na ka¿dym z obiektów objêtych przedmiotem zamówienia zgodnie z harmonogramem ustalonym z Wykonawc± po podpisaniu umowy.
Ka¿de przeprowadzenie kontroli zostanie udokumentowane poprzez dokonanie odpowiednich wpisów w Wykazie kontroli funkcjonalnych, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do Umowy.
3) Kontrola podstawowa (roczna) - powinna oceniæ ogólny poziom bezpieczeñstwa na placach zabaw i polegaæ na sprawdzeniu:
a) stanu fundamentów i nawierzchni (mo¿e wymagaæ odkopywania lub wyremontowania ró¿nych czê¶ci),
b) ¶ladów rozk³adu i /lub korozji,
c) mo¿liwych zmian w poziomie bezpieczeñstwa, która bêdzie podstaw± likwidacji urz±dzeñ zabawowych, które po przerwie zimowej stanowi± niebezpieczeñstwo dla zdrowia i ¿ycia ich u¿ytkowników.
Kontrola wykonywana bêdzie przez Wykonawcê na wszystkich obiektach raz w trakcie trwania umowy, w miesi±cu kwietniu. Zast±pi ona jedn± z kontroli funkcjonalnych.
Przeprowadzenie kontroli zostanie udokumentowane poprzez dokonanie odpowiednich wpisów w Wykazie kontroli podstawowych, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do Umowy.

5. W ramach bie¿±cego utrzymania obiektów objêtych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania drobnych czynno¶ci i napraw wynikaj±cych z bie¿±cej eksploatacji, w szczególno¶ci:
1) mocowanie poluzowanych lub zdemontowanych desek, po³ówek, belek,
2) smarowanie czê¶ci ruchomych urz±dzeñ,
3) dokrêcanie obluzowanych wkrêtów, ¶rub, nakrêtek,
4) regulowanie naci±gu lin,
5) naprawy zamków, skobli i haczyków w furtkach ogrodzeñ,
6) demonta¿ zniszczonych urz±dzeñ,
7) mocowanie ³añcuchów,
8) usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych,
9) konserwacja ogrodzeñ i furtek ogrodzeniowych oraz palisad (przybijanie przêse³ smarowanie, prostowanie wygiêtych czê¶ci, mocowanie lu¼nych elementów),
10) inne naprawy niewymagaj±ce zakupu czê¶ci zamiennych,
11) dokonywanie wymiany zu¿ytych czê¶ci i bie¿±cych napraw zniszczonych elementów ogrodzeñ i palisady;
12) w razie stwierdzenia niebezpieczeñstwa w u¿ytkowaniu urz±dzenia tymczasowe zabezpieczenie urz±dzenia przed u¿ytkowaniem ta¶m± ostrzegawcz± i zamieszczenie informacji o uszkodzeniu urz±dzenia,
13) naprawa uszkodzonych elementów urz±dzeñ zabawowo – sportowych oraz innych elementów ma³ej architektury (³awki, kosze na ¶mieci), w szczególno¶ci:
14) naprawa uszkodzonego siedziska hu¶tawki,
15) zniszczonego elementu daszku domku/wie¿y, zje¿d¿alni, itp.,
16) wymiana zniszczonych desek piaskownicy (boczna lub siedziskowa),
17) wymiana zniszczonych /uszkodzonych za¶lepek na ¶ruby i drobnych elementów monta¿owych ¶rub, wkrêtów,
18) impregnacja elementów drewnianych i metalowych ³awek ustawionych na terenach publicznych (ok. 90 szt.), minimum raz w roku oraz w razie potrzeby malowanie tj. gdy pow³oka lakiernicza budzi zastrze¿enia tzn. jest zniszczona lub skorodowana,
19) remont elementów drewnianych ³awek ustawionych na terenach publicznych (ok. 90 szt.) wymiana uszkodzonych szczebli.
Naprawy nie obejmuj± wymiany ca³ych elementów urz±dzeñ zabawowych i sportowych czy urz±dzeñ ma³ej architektury jak ³awki i kosze na ¶mieci. Decyzje o wymianie ca³ych elementów lub urz±dzeñ w przypadku braku mo¿liwo¶ci naprawy z powodu znacznego zniszczenia podejmuje Zamawiaj±cy, stanowi to przedmiot odrêbnej umowy.
20) impregnacja elementów drewnianych na placach zabaw (impregnacji podlegaj± wszystkie elementy w tym tak¿e wiaty, ³awki, sto³y, pergole, altany, kosze na ¶mieci) minimum raz w roku oraz w razie potrzeby malowanie, tj. gdy pow³oka lakiernicza budzi zastrze¿enia, jest zniszczona lub skorodowana, malowanie metalowych elementów urz±dzeñ zabawowych i sportowych oraz pozosta³ych z zakresu ma³ej architektury (³awki, regulaminy, kosze na ¶mieci),
21) demonta¿ urz±dzeñ zabawowo – sportowych oraz innych elementów ma³ej architektury (³awki, kosze na¶mieci) - ³±cznie z usuniêciem fundamentów nie nadaj±cych siê do dalszego u¿ytkowania przez u¿ytkowników ze wzglêdów bezpieczeñstwa, gdy koszt naprawy przewy¿sza ich realn± warto¶æ. Decyzje o w/w czynno¶ciach na wniosek Wykonawcy podejmuje ka¿dorazowo Zamawiaj±cy,
22) regulaminy obiektów:
a) demonta¿ regulaminu – ³±cznie z usuniêciem betonowych fundamentów,
b) uzupe³nianie, wymiana zniszczonych/uszkodzonych regulaminów.
6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do bie¿±cego prowadzenia „ksi±¿ki placu zabaw” dla ka¿dego placu oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przegl±dów i kontroli. „Ksi±¿ki placu zabaw” bêd± przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiaj±cego na ka¿de ¿±danie, a po zakoñczeniu realizacji przedmiotu zamówienia zostan± przekazane Zamawiaj±cemu w ostatnim dniu realizacji umowy.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 50800000-3 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71700000-5 - Us³ugi nadzoru i kontroli

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 132840 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 135300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Berry Fruit Andrzej Mierzejewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015519012

7.3.3) Ulica: Dzia³kowa 161/15

7.3.4) Miejscowo¶æ: Parzniew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-808

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 135300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.