Og³oszenie z dnia 2023-02-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00110321/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00116356/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00145217/01 - Wynik z dnia 2023-03-21
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Kompleksowa konserwacja i obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 350 91 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa konserwacja i obs³uga obiektów plenerowych zlokalizowanych na terenie Gminy Micha³owice”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c587a312-b38b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00108536
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Remonty i konserwacja urz±dzeñ na placach zabaw i strefach rekreacji
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c587a312-b38b-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
4) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8) W przypadku problemów technicznych u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie
podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy
(Dz. U. z 2020 poz. 2415):
a) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodów,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w ogólnodostêpnych formatach danych, w
szczególno¶ci w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie dokumentów elektronicznych w
formacie .pdf.
b) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.
2) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
3) W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie
PAdES,
b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego
wewnêtrznego w formacie XAdES,
c) w przypadku u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnêtrznym, nale¿y pamiêtaæ, aby
przekazaæ zarówno podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnêtrznego.
4) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem zaufanym mo¿liwe jest w serwisie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyæ o¶wiadczenia lub dokumenty
podpisem zaufanym nale¿y posiadaæ profil zaufany ePUAP.
Szczegó³y dotycz±ce zak³adania profilu zaufanego znajduj± siê na stronie gov.pl pod adresem:
https://www.gov.pl/web/gov/zalozprofil-zaufany.
W przypadku dokumentów elektronicznych sporz±dzonych w formacie .pdf mo¿liwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w
formacie dedykowanym dla dokumentów .pdf.
5) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu
osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegó³y dotycz±ce podpisu osobistego oraz e-dowodu znajduj± siê w
serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/podpis-osobisty.
5. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych.
W ¶wietle powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl;
3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa: ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale
IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
2. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Zasada jawno¶ci, o której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci,
o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje siê odpowiednio.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja us³ug polegaj±cych na kompleksowej konserwacji urz±dzeñ plenerowych zlokalizowanych na terenach rekreacji w Gminie Micha³owice.
2. Przedmiotem zamówienia objête s± poni¿sze obiekty znajduj±ce siê na terenie Gminy:
1) place zabaw,
2) si³ownie plenerowe,
3) boiska sportowe,
4) strefy rekreacji
zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ (za³±cznik nr 1 do Umowy).
3. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:
1) wykonywanie systematycznych kontroli wszystkich elementów wyposa¿enia obiektów, w tym ogrodzeñ, urz±dzeñ zabawowych i innych elementów ma³ej architektury, oraz nawierzchni na ich terenie zainstalowanych;
2) bie¿±ce utrzymanie obiektów, w tym wykonywanie niezbêdnych napraw wynikaj±cych z bie¿±cej eksploatacji;
3) bie¿±ce prowadzenie „ksi±¿ki placu zabaw” dla ka¿dego placu oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przegl±dów i kontroli;
4) udzielanie konsultacji oraz opinii przy tworzeniu i odbiorze dokumentacji projektowych placów zabaw, si³owni plenerowych, boisk sportowych oraz terenów rekreacyjnych w zakresie obowi±zuj±cych, w³a¶ciwych przedmiotowo norm.
4. W ramach kontroli objêtych przedmiotem zamówienia bêd± przeprowadzane poni¿szy rodzaj i zakres:
1) Kontrola regularna - których zadaniem jest przeprowadzenie oglêdzin i sprawdzenie ogólnego stanu urz±dzeñ, a w szczególno¶ci uszkodzeñ, wynikaj±cych z aktów wandalizmu. Czynno¶ciom kontrolnym bêd± podlega³y w szczególno¶ci:
a) poziom i czysto¶æ nawierzchni (rozbite butelki, niedopa³ki papierosów, odchody zwierz±t),
b) kompletno¶æ urz±dzeñ,
c) zu¿ycie urz±dzeñ (stan po³±czeñ, ³añcuchów, mocowanie siedzisk, stan wykoñczeñ elementów wyg³adzonych, ewentualnych pêkniêæ i ubytków sklejki, przykrycie fundamentów, ogólny stan bezpieczeñstwa obiektów.
Kontrola wykonywana raz w tygodniu na ka¿dym z obiektów objêtych przedmiotem zamówienia zgodnie z harmonogramem ustalonym z Wykonawc± po podpisaniu umowy.
Ka¿de przeprowadzenie kontroli zostanie udokumentowane poprzez dokonanie odpowiednich wpisów w Wykazie kontroli regularnych, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do Umowy;
2) Kontrola funkcjonalna – jest bardziej szczegó³ow± kontrol± polegaj±c± na sprawdzeniu funkcjonalno¶ci i stabilno¶ci sprzêtu, g³ównie jego zu¿yciu. W szczególno¶ci bêdzie obejmowaæ sprawdzenie:
a) stanu elementów drewnianych i metalowych pod k±tem pêkniêæ i ubytków, ¶ladów rozk³adu i korozji,
b) stanu po³±czeñ spawanych i skrêcanych,
c) zu¿ycia czê¶ci ruchomych (tarcie, skrzypienie itp.),
d) wystêpowania ostrych krawêdzi,
e) poziomu zu¿ycia i stabilno¶ci urz±dzeñ,
f) stanu lin,
g) kompletno¶ci i bezpieczeñstwa ogrodzeñ,
h) czytelno¶ci regulaminu.
Kontrola wykonywana raz w miesi±cu na ka¿dym z obiektów objêtych przedmiotem zamówienia zgodnie z harmonogramem ustalonym z Wykonawc± po podpisaniu umowy.
Ka¿de przeprowadzenie kontroli zostanie udokumentowane poprzez dokonanie odpowiednich wpisów w Wykazie kontroli funkcjonalnych, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do Umowy.
3) Kontrola podstawowa (roczna) - powinna oceniæ ogólny poziom bezpieczeñstwa na placach zabaw i polegaæ na sprawdzeniu:
a) stanu fundamentów i nawierzchni (mo¿e wymagaæ odkopywania lub wyremontowania ró¿nych czê¶ci),
b) ¶ladów rozk³adu i /lub korozji,
c) mo¿liwych zmian w poziomie bezpieczeñstwa, która bêdzie podstaw± likwidacji urz±dzeñ zabawowych, które po przerwie zimowej stanowi± niebezpieczeñstwo dla zdrowia i ¿ycia ich u¿ytkowników.
Kontrola wykonywana bêdzie przez Wykonawcê na wszystkich obiektach raz w trakcie trwania umowy, w miesi±cu kwietniu. Zast±pi ona jedn± z kontroli funkcjonalnych.
Przeprowadzenie kontroli zostanie udokumentowane poprzez dokonanie odpowiednich wpisów w Wykazie kontroli podstawowych, stanowi±cym za³±cznik nr 3 do Umowy.
5. W ramach bie¿±cego utrzymania obiektów objêtych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wykonania drobnych czynno¶ci i napraw wynikaj±cych z bie¿±cej eksploatacji, w szczególno¶ci:
1) mocowanie poluzowanych lub zdemontowanych desek, po³ówek, belek,
2) smarowanie czê¶ci ruchomych urz±dzeñ,
3) dokrêcanie obluzowanych wkrêtów, ¶rub, nakrêtek,
4) regulowanie naci±gu lin,
5) naprawy zamków, skobli i haczyków w furtkach ogrodzeñ,
6) demonta¿ zniszczonych urz±dzeñ,
7) mocowanie ³añcuchów,
8) usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych,
9) konserwacja ogrodzeñ i furtek ogrodzeniowych oraz palisad (przybijanie przêse³ smarowanie, prostowanie wygiêtych czê¶ci, mocowanie lu¼nych elementów),
10) inne naprawy niewymagaj±ce zakupu czê¶ci zamiennych,
11) dokonywanie wymiany zu¿ytych czê¶ci i bie¿±cych napraw zniszczonych elementów ogrodzeñ i palisady;
12) w razie stwierdzenia niebezpieczeñstwa w u¿ytkowaniu urz±dzenia tymczasowe zabezpieczenie urz±dzenia przed u¿ytkowaniem ta¶m± ostrzegawcz± i zamieszczenie informacji o uszkodzeniu urz±dzenia,
13) naprawa uszkodzonych elementów urz±dzeñ zabawowo – sportowych oraz innych elementów ma³ej architektury (³awki, kosze na ¶mieci), w szczególno¶ci:
14) naprawa uszkodzonego siedziska hu¶tawki,
15) zniszczonego elementu daszku domku/wie¿y, zje¿d¿alni, itp.,
16) wymiana zniszczonych desek piaskownicy (boczna lub siedziskowa),
17) wymiana zniszczonych /uszkodzonych za¶lepek na ¶ruby i drobnych elementów monta¿owych ¶rub, wkrêtów,
18) impregnacja elementów drewnianych i metalowych ³awek ustawionych na terenach publicznych (ok. 90 szt.), minimum raz w roku oraz w razie potrzeby malowanie tj. gdy pow³oka lakiernicza budzi zastrze¿enia tzn. jest zniszczona lub skorodowana,
19) remont elementów drewnianych ³awek ustawionych na terenach publicznych (ok. 90 szt.) wymiana uszkodzonych szczebli.
Naprawy nie obejmuj± wymiany ca³ych elementów urz±dzeñ zabawowych i sportowych czy urz±dzeñ ma³ej architektury jak ³awki i kosze na ¶mieci. Decyzje o wymianie ca³ych elementów lub urz±dzeñ w przypadku braku mo¿liwo¶ci naprawy z powodu znacznego zniszczenia podejmuje Zamawiaj±cy, stanowi to przedmiot odrêbnej umowy.
20) impregnacja elementów drewnianych na placach zabaw (impregnacji podlegaj± wszystkie elementy w tym tak¿e wiaty, ³awki, sto³y, pergole, altany, kosze na ¶mieci) minimum raz w roku oraz w razie potrzeby malowanie, tj. gdy pow³oka lakiernicza budzi zastrze¿enia, jest zniszczona lub skorodowana, malowanie metalowych elementów urz±dzeñ zabawowych i sportowych oraz pozosta³ych z zakresu ma³ej architektury (³awki, regulaminy, kosze na ¶mieci),
21) demonta¿ urz±dzeñ zabawowo – sportowych oraz innych elementów ma³ej architektury (³awki, kosze na¶mieci) - ³±cznie z usuniêciem fundamentów nie nadaj±cych siê do dalszego u¿ytkowania przez u¿ytkowników ze wzglêdów bezpieczeñstwa, gdy koszt naprawy przewy¿sza ich realn± warto¶æ. Decyzje o w/w czynno¶ciach na wniosek Wykonawcy podejmuje ka¿dorazowo Zamawiaj±cy,
22) regulaminy obiektów:
a) demonta¿ regulaminu – ³±cznie z usuniêciem betonowych fundamentów,
b) uzupe³nianie, wymiana zniszczonych/uszkodzonych regulaminów.
6. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do bie¿±cego prowadzenia „ksi±¿ki placu zabaw” dla ka¿dego placu oddzielnie i zapisywanie w nim wykonanych przegl±dów i kontroli. „Ksi±¿ki placu zabaw” bêd± przechowywane u Wykonawcy i okazywane do kontroli przedstawicielowi Zamawiaj±cego na ka¿de ¿±danie, a po zakoñczeniu realizacji przedmiotu zamówienia zostan± przekazane Zamawiaj±cemu w ostatnim dniu realizacji umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50800000-3 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71700000-5 - Us³ugi nadzoru i kontroli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin napraw
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnieñ.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia 100.000,00,00 z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 100.000,00 z³.
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca potwierdzi spe³nianie niniejszego warunku udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada min. 3 letnie do¶wiadczenie w zakresie prac konserwacyjnych urz±dzeñ zabawowych.
b) dysponowanie osobami:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
c) dysponowanie sprzêtem:
Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1 1. W przypadku wykonawców krajowych:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±;
2. w przypadku wykonawców zagranicznych:
dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2 Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
3 Wykaz wykonanych us³ug potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych us³ug - z wykorzystaniem za³±cznika nr 4 do SWZ.
Do ka¿dej pozycji wykazu nale¿y za³±czyæ dowody okre¶laj±ce, czy wskazane roboty budowalne te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
O¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale V ust. 2 SWZ (za³±cznik nr 2 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania siêo zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców;
2) O¶wiadczenie podmiotu o udostêpnieniu zasobów wskazuj±ce na okoliczno¶ci opisane w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz
o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w w Rozdziale VI ust. 1 i Rozdziale VII ust. 1 –
je¿eli wykonawca sk³adaj±cy ofertê polega na zasobach innych podmiotów;
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika jaki zakres rzeczowy
wykonania zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy;
4) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ
przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu
albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
5) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za
zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e
Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci
rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych
zadania publiczne (tj. Dz. U z 2020, poz. 346), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich
podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.
14. Oferta oraz o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musz± byæ z³o¿one w oryginale.
15. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w takiej formie, jak jest wymagana do sk³adania ofert (tj. w formie
elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e
z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie
elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o
notariacie (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1192), które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej
kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa
nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zmiany postanowieñ zawartej z Wykonawc± umowy oraz ich warunki okre¶li³ w "Projekcie umowy" stanowi±cym Za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-03 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-03 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-01
INNE PRZETARGI REGU£Y
wiêcej: przetargi REGU£Y »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie bie¿±cych napraw, usuwanie awarii oraz prowadzenie konserwacji w zakresie ogólnobudowlanym w nieruchomo¶ciach zarz±dzanych przez ZGN w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy na okres od (...)
- ¦wiadczenie us³ug konsultacyjno-doradczych oraz us³ug nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: Budowa ci±gu pieszo-rowerowego na terenie gminy Rac³awice
- Us³ugi konserwacji i napraw awaryjnych instalacji grzewczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych w rejonie dzia³ania 15 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego
- Konserwacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Garwolin
- Przegl±dy, naprawy i konserwacje budowlane w budynkach Specjalistycznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej nad Matk± i Dzieckiem w Poznaniu
- Wykonywanie prac remontowych i czynno¶ci konserwacji w bran¿y elektrycznej na nieruchomo¶ciach zabudowanych mieszkalnych i u¿ytkowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Wroc³aw - rejony J,K,C,L.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.