Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099997/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Raków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: OGRODOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Raków
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-035
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 35-35-018
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jst@wechsler.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Raków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c685011c-ae73-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00043493/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 załążenie ewidencji dróg i obiektów mostowych na drogach gminnych oraz projektów stałych organizacji ruchu na drogach gminnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099997/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPM.D.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60975,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi pn. „Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Raków”, obejmującej:
1) opracowania kompletu projektów stałej organizacji ruchu dla dróg gminnych wraz z zatwierdzeniem przez właściwy organ zarządzający ruchem na drogach gminnych oraz dokumentów towarzyszących, z należytą starannością w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, obejmującej w szczególności:
a) przeprowadzoną wizje lokalną oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń oferenta związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
b) Ustawę z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj; Dz. U. z 2021 poz. 450 ze zm.).
c) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywaniem nadzoru nad tym zarządzeniem (tj; Dz. U. z 2017r., poz. 784),
d) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (tj; Dz. U. z 2019r., poz. 2310),
e) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.),
2) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
3) uzyskanie we własnym zakresie wszelkich niezbędnych map, opracowań, pomiarów itp., które są niezbędne z punktu widzenia kompletności dokumentacji oraz do zatwierdzenia projektów stałej organizacji ruchu przez właściwy organ zarządzający ruchem,
4) sporządzenie i przekazanie w wyznaczonym terminie harmonogramu realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia.
5) naniesienie oznakowania pionowego i poziomego znajdującego się na drogach gminnych /na poszczególnych odcinkach/ na mapę obrazującą rozmieszczenie znaków na drogach gminnych oraz w wersji elektronicznej w formacie CAD, (rozszerzenie dxf lub dwg). Wykonawca winien umieścić wszystkie znaki drogowe ujęte w zatwierdzonych projektach stałej organizacji ruchu.
6) na planie sytuacyjnym powinny zostać naniesione:
a) projektowane oznakowanie poziome i pionowe wraz z kilometrażem,
b) urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
c) zjazdy indywidualne i publiczne,
d) obiekty generujące ruch takie jak szkoły, kościoły, budynki użyteczności publicznej itd.,
e) obiekty i urządzenia w pasie drogowym ograniczające widoczność na łukach i w rejonie skrzyżowań,
f) granice obszarów zabudowanych,
g) przejścia dla pieszych i ścieżek rowerowych.
7) wyjaśnienie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, na ustalanych naradach koordynacyjnych,
9) zaopatrzenie dokumentacji projektowej w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami, i że zostaje wydana w stanie zupełnym (kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć),
10) usunięcie w oznaczonym terminie stwierdzonych w dokumentacji projektowej wad w okresie trwania realizacji inwestycji,
12) uzyskania wszelkich niezbędnych materiałów pomocniczych niezbędnych do opracowania projektów,
4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48904,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48904,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EcoTraffic Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 113-289-17-69
7.3.3) Ulica: ul. Ostrobramska 101/223
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-041
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48904,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI RAKÓW
więcej: przetargi RAKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Korczaka 34 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności pub(...)
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.