Ogłoszenie z dnia 2025-03-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Główna Biblioteka Lekarska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 22
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gbl.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbl.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c90bccb-0227-4d6b-b516-8dda614e183d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00145376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c90bccb-0227-4d6b-b516-8dda614e183d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt. 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: GBL-ITiA.26.2.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.7. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie.
3.8. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w oparciu o technologię open source
i dotyczyć będzie następujących komponentów obecnie wykorzystywanego systemu, który winien być odwzorowany w Systemie:
Stworzenie relacyjnych baz danych (PBL, Tez-MeSH, Katalog Czasopism Indeksowanych w PBL, Biogram) w jednym zintegrowanym środowisku bazodanowym i aplikacji z możliwością zaawansowanego wyszukiwania danych znajdujących się w ww. bazach.
Wykonanie importu rekordów z aktualnych baz danych (PBL, Tez-MeSH, Katalog Czasopism Indeksowanych w PBL, Biogram) do nowego systemu i niezbędnych konwersji danych na potrzeby w/w importu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, został określony w Załączniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72254000-0 - Testowanie oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
72314000-9 - Usługi gromadzenia oraz scalania danych
72311100-9 - Usługi konwersji danych
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72320000-4 - Usługi bazy danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 55
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość, w tym właściwości funkcjonalne przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Dodatkowe (ponad wymagane jako minimalne) doświadczenie zawodowe osoby kierownika projektu, wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100)
Uwaga: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć dla posiadanych „środków finansowych/zdolności kredytowej” – według średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony w pkt 1 ppkt 2 i 3) Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający będzie rozpatrywał oferty Wykonawców którzy:
4.1) wykażą się niezbędnym doświadczeniem, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - wykonali należycie i ukończyli co najmniej 3 (słownie: trzy) odrębne usługi polegające na modernizacji istniejącego systemu repozytorium opartego o silnik DSpace do wersji DSpace 7.x CRIS lub wyższej albo wdrożeniu systemu repozytorium opartego o silnik DSpace w wersji 7.x CRIS lub wyższej, dostarczonego w wersji polskiej oraz angielskiej, dostosowaniu systemu do wytycznych WCAG, integracji tego systemu z systemem danej instytucji oraz integracji systemu repozytorium z systemami POL-on i PBN przy wykorzystaniu standardowego REST API w wersji 2.0, a wartość każdej wynosiła minimum 400 000,00 zł brutto (czterysta tysięcy złotych brutto).
Uwaga! Na potrzeby oceny spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu przez wartość systemu rozumie się wyłącznie wartość oprogramowania komputerowego stanowiącego jego element wraz usługami importu danych, wdrożenia, instalacji, konfiguracji, integracji, szkolenia pracowników oraz uruchomienia produkcyjnego, tj. bez kosztów dostaw sprzętu. W przypadku podania wartości w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP, który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu przekazania ogłoszenia do platformy e-Zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie powyższego warunku musi wykazać w całości przynajmniej jeden z Wykonawców. Analogicznie w przypadku polegania przez wykonawcę na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, podmiot ten powinien wykazać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w całości. Ww. warunek nie podlega sumowaniu.
4.2) wykażą się dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj.
4.2.1.) minimum 1 (słownie: jedną) osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika/koordynatora projektu, który w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił rolę kierownika/koordynatora/konsultanta głównego projektu w co najmniej 3 (słownie: trzech) projektach informatycznych polegających na modernizacji istniejącego systemu repozytorium opartego o silnik DSpace do wersji DSpace 7.x CRIS lub wyższej bądź wdrożenia systemu repozytorium opartego o silnik DSpace w wersji 7.x CRIS lub wyższej, dostarczonego w wersji polskiej oraz angielskiej, dostosowaniu systemu do wytycznych WCAG, integracji tego systemu z systemem danej instytucji oraz integracji systemu repozytorium z systemami POL-on i PBN przy wykorzystaniu standardowego REST API w wersji 2.0, o wartości minimum 400.000 zł brutto (czterysta tysięcy złotych brutto) każdy
4.2.2.) minimum 2 (dwoma) osobami, które będą pełnić funkcję specjalistów wdrożeniowych, z których każdy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił rolę specjalisty wdrożeniowego w co najmniej 2 (słownie: jednym) projekcie informatycznym polegającym na modernizacji istniejącego systemu repozytorium opartego o silnik DSpace do wersji DSpace 7.x CRIS lub wyższej bądź wdrożenia systemu repozytorium opartego o silnik DSpace w wersji 7.x CRIS lub wyższej, dostarczonego w wersji polskiej oraz angielskiej, dostosowaniu systemu do wytycznych WCAG, integracji tego systemu z systemem danej instytucji oraz integrację systemu repozytorium z systemami POL-on i PBN przy wykorzystaniu standardowego REST API w wersji 2.0, o wartości minimum 400.000 zł brutto (czterysta tysięcy złotych brutto) każdy
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych funkcji.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
8.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie: spełnia – nie spełnia.
8.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
11.1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujący przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że oferowana usługa spełnia określone przez Zamawiającego wymagania, tj. próbkę oferowanego rozwiązania zawierającą funkcjonalności podstawowe oraz funkcjonalności rozwojowe (w razie ich zaoferowania przez Wykonawcę w ramach pozacenowego kryterium oceny ofert), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w treści Załącznika nr 1 do specyfikacji wskazanego w tabeli „Wymagania funkcjonalne”, w postaci udostępnienia przez Wykonawcę w postaci strony www środowiska demonstracyjnego oferowanego systemu, zabezpieczonego przed nieuprawnionym dostępem loginem i hasłem. Dane wymagane do zalogowania do środowiska demonstracyjnego muszą zostać przekazane Zamawiającemu wraz z ofertą w terminie i dniu składania ofert (w przypadku braku tych danych albo wskazania danych uniemożliwiających zalogowanie się do środowiska demonstracyjnego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z SWZ). W przypadku udostępnienia próbki w postaci stron WWW przedstawionych w formie adresów URL Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania odpowiednich zrzutów ekranu podczas badania próbki. Dotyczy to również podstron, do których linki mogą być znalezione na stronach WWW we wskazanych adresach URL. W badaniu próbki wezmą udział wyznaczone przez Wykonawcę osoby. Zamawiający wyznaczy termin oceny próbki w terminie nie krótszym niż 5 dni od wysłania zaproszenia do Wykonawcy, do przedstawienia próbki. W wyznaczonym terminie Zamawiający sprawdzi (w formie praktycznej prezentacji) wybrane funkcjonalności obligatoryjne i zaoferowane przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym funkcjonalności fakultatywne. W trakcie badania próbki Wykonawca przedstawi wszystkie funkcjonalności obligatoryjne i fakultatywne.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
24.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-21 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-21 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-21
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie wsparcia oraz licencji dla urządzeń Palo Alto Networks, nr postępowania: POST/K/REG/PN/2025/013/JS
- ZP/CZD/036/25 Dostawa preparatów do żywienia niemowląt zawierających hydrolizat białka kazeiny
- ZP/CZD/040/25 DOSTAWA PRODUKTU LECZNICZEGO ORAZ SUROWCÓW FARMACEUTYCZNYCH stosowanych w ramach niekomercyjnego badania klinicznego ViRap - 3 pakiety
- Zakup nowego w pełni zautomatyzowanego analizatora do badań immunohematologicznych wraz z obsługą serwisową podczas trwania gwarancji
- Dostawa projektora do sali audytoryjnej w Centrum Nauki Kopernik
- Dostawy kaset/testów dedykowanych do przenośnych urządzeń do detekcji narkotyków w ślinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja baz własnych Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie
- Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd" - etap I
- "Przeprowadzenie szkolenia na superwizorów pracy socjalnej ...."
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- "Dostawa klastra firewall - modernizacja centralnego punktu sieci"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.