eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoDOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWA AKADEMIA NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370468370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kpu.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kpu.krosno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pwsz.krosno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f006e083-b363-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068965/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu laboratoryjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00115120

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DTG/36/ZP-5/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 706284,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Waga analityczna 2 szt.
Cyfrowy blok grzewczy1 szt.
Waga precyzyjna 4 szt.
Statyw do pipet szklanych 8 szt.
Pipeta automatyczna jednokanałowa o zmiennej objętości 2-20 µl 3 szt.
Pipeta automatyczna jednokanałowa o zmiennej objętości 10-100 µl 3 szt.
Pipeta automatyczna jednokanałowa o zmiennej objętości 50-250 µl 3 szt.
Pipeta automatyczna jednokanałowa o zmiennej objętości 20-200 µl 3 szt.
Pipeta automatyczna jednokanałowa o zmiennej objętości 100-1000 µl 3 szt.
Pipeta automatyczna jednokanałowa o zmiennej objętości 500-5000 µl 3 szt.
Statyw obrotowy na 6 pipet 3 szt.
Chromowana łapa z trzema palcami do chłodnic 6 szt.
Łapa do biuret pojedyncza metalowa z łącznikiem 12 szt.
Kolba okrągłodenna z jedną szyją i ze szlifem. Pojemność: 1000 ml. 4 szt.
Kolba okrągłodenna dwuszyjna, skośna. Pojemność 50 ml 4 szt.
Pipety Pasteura o pojemności 3 ml 2500 szt.
Strzykawki jednorazowe sterylne. Pojemność 10 ml. 200 szt.
Igły jednorazowe – sterylne 200 szt.
Pojemniki z PP z gwintowaną pokrywką – niesterylne, poj. 100 ml. 300 szt.
Pojemnik na próbki wykonane z polistyrenu, niesterylne, poj. 30 ml. 15000 szt.
Kapilary szklane z cechą pierścieniową 250 szt.
Szkiełka mikroskopowe podstawowe z polem opisowym 100 szt.
Szkiełka mikroskopowe nakrywkowe 24x40 mm 100 szt.
Butelka szklana ze szlifem i korkiem - z wąską szyją poj. 60 ml 50 szt.
Cyfrowy miliamperomierz tablicowy 4 szt.
Manometr różnicowy 3 szt.
Walizka transportowa 5 szt.
Tester kabli 1 szt.
Lokalizator przewodów i kabli. 1 szt.
Czujnik siły 1 szt.
Czujnik siły 1 szt.
Statyw pomiarowy 1 szt.
Czujnik spalania stukowego 1 szt.
PRECYZYJNY CZUJNIK TEMPERATURY 1 szt.
Urządzenie diagnostyczne 1 szt.
Spektrometr 1 szt.
Czujnik pomiarowy dźwigniowo-zębaty 1 szt.
Suwmiarka elektroniczna 1 szt.
Ostrzarka do wierteł 1 szt.
Trzpień pomiarowy 2 szt.
Wózek na oprawki narzędziowe CNC 1 szt.
Cyfrowy miernik kąta nachylenia 2 szt.
Kątomierz z poziomicą laserową 1 szt.
Liniał krawędziowy 1 szt.
Dalmierz laserowy 1 szt.
Zestaw tensometryczny 1 kpl.
Przyrząd do pomiaru przepływów cieczy 1 szt.
Tachometr optyczny ze stroboskopem 1 szt.
Generator funkcyjny 1 szt.
Warsztatowy multimetr cyfrowy 1 szt.
Rezystor 220Ω 1kW 2 szt.
Rezystor 270Ω 500W 2 szt.
Rezystor 330Ω 500W 4 szt.
Kondensator AC dużej pojemności 1500 µF 2 szt.
Kondensator AC dużej pojemności 1000 µF 2 szt.
Kondensatory AC dużej pojemności 750 µF 2 szt.
Kondensatory AC dużej pojemności 2000 µF 2 szt.
Przetwornik prądowy do pomiaru prądu zmiennego 2 szt.
Przetwornik prądowy do pomiaru prądu zmiennego 2 szt.
Przetwornik prądowy od 0 do 10 V 3 szt.
Amperomierz analogowy DC 500mA/1/3/5A 1 szt.
Amperomierz analogowy DC 1/3/10/30A 2 szt.
Miernik współczynnika mocy 1 szt.
Woltomierz DC analogowy laboratoryjny 2 szt.
Dekada 4 zakresowa 1 szt.
Dekada 7 zakresowa 1 szt.
Zasilacz laboratoryjny 30V, 10A 5 szt.
Stacja monitoringu hałasu 1 szt.
Zestaw tomografii elektrooporowej 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

42200000-8 - Maszyny do obróbki żywności, napojów i tytoniu oraz podobne części

4.5.5.) Wartość części: 536297,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Centrala do zarządzania inteligentnym domem 5 szt.
Ściemniacz 5 szt.
Moduł do sterowania roletami i bramami 5 szt.
Sterownik do obsługi tradycyjnych kanałów RGB 5 szt.
Przycisk 10 szt.
Głowica termostatyczna + czujnik temperatury do regulacji temperatury 5 szt.
CZUJNIK OTWARCIA DRZWI/OKNA 5 szt.
Czujnik zalania 5 szt.
Czujnik dymu z alarmem przeciwpożarowym 5 szt.
Inteligentne gniazdko 5 szt.
Czujnik ruchu 5 szt.
Mikro przekaźnik bez potencjałowy 5 szt.
Moduł wykonawczy 5 szt.
Interkom 5 szt.
Controller 10 szt.
Inteligentny ściemniacz oświetlenia 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 40700,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

GEORADAR 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Płytka z wbudowanym modułem 5 szt.
Zestaw startowy z modułem WiFi 7 szt.
16-portowa asynchroniczna karta interfejsu WAN 1 szt.
8-portowy kabel asynchroniczny 1 szt.
Czujnik temperatury i wilgotności powietrza 10 szt.
Moduł 5 szt.
Czujnik pyłu / czystości powietrza 2 szt.
Zestaw do współpracy z minikomputerem Raspberry Pi 1 szt.
Router 2 szt.
Obudowa aluminiowa 2 szt.
Czujnik temperatury, wilgotności, ciśnienia i powietrza 3 szt.
Mini kamera 2 szt.
Mikrokontroler 1 szt.
Czujnik odległości 1 szt.
Oscyloskop cyfrowy 1 szt.
Głowica pomiaru impedancji piezoelektrycznej 1 szt.
Mini robot 2 szt.
Zestaw do budowy dwóch robotów walczących 1 szt.
Robot balansujący 2 szt.
Podwozie robota, mini robot jeżdżący 5 szt.
Zestaw napędowy 6 szt.
Podwozie robota 4 szt.
Podwozie robota 4 szt.
Zestaw startowy mikrokomputera 5 szt.
Zestaw elementów elektronicznych 5 szt.
Zestaw komponentów elektronicznych 7 kpl.
Klocki do budowy pięciu robotów 2 szt.
Pojemnik przezroczysty plastikowy 2 szt.
Płytka rozszerzająca 1 szt.
Pakiet rozszerzający 1 szt.
Kabel do łączenia modułów 5 m
Wtyczki EV3 20 szt.
Zestaw kabli do modułów Mindstorms 1 szt.
Koszyk na 6 baterii typu AA posiadający wyprowadzone przewody 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 49286,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 646505,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 646505,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 646505,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM Grupa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435

7.3.3) Ulica: Polna 21

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 646505,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił ww. postępowanie w części II przedmiotu zamówienia, ponieważ w tej części nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leica Geosystems Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132571438

7.3.3) Ulica: Stawki 40

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-040

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167280,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49938,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49938,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49938,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALCHEM Grupa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435

7.3.3) Ulica: Polna 21

7.3.4) Miejscowość: Totuń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49938,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.