Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00113235/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku w latach 2023-25.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ełku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Małeckich 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@elk.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e40a0ad-b2e2-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
resort sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku w latach 2023-25.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e40a0ad-b2e2-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146078
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078113/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania w Sądzie Rejonowym w Ełku w latach 2023-25.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.220.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czas pełnienia stałego dyżuru:
1) w budynku sądu przy ul. Małeckich 4:
poniedziałek – piątek:
a) 6.30 – 7.30 – jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej,
b) 7.30 – 15.00 – dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
c) 15.00 – 19.30 – jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej.
2) w budynku sądu przy ul. Konopnickiej 4:
poniedziałek - piątek:
a) 6.45 – 18.30 - jeden kwalifikowany pracownik ochrony fizycznej.
Doraźna ochrona budynków, osób i mienia:
1) Wykonywanie ochrony budynku Sądu przy ul. Małeckich 4 w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) oraz po godzinach urzędowania Sądu, w czasie rozpoznawania przez sąd spraw o wykroczenia, rozpoznawanie w trybie przyśpieszonym (posiedzenia aresztowe) lub wniosków prokuratora o zastosowanie aresztu tymczasowego. Po telefonicznym wezwaniu, pracownik ochrony ma obowiązek stawić się do budynku Sądu w przeciągu pół godziny. Do zadań pracownika ochrony należeć będzie:
a) otwarcie drzwi wejścia głównego do Sądu i rozbrojenie systemów alarmowych,
b) wpuszczenie pracowników Sądu,
c) wpuszczenie uczestników postępowania, poprzedzone szczegółowym sprawdzenie ręcznym wykrywaczem metali,
d) pilnowanie porządku i zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom postępowania,
e) po zakończeniu rozprawy wypuszczenie wszystkich uczestników postępowania oraz pracowników, uzbrojenie systemów alarmowych i zamknięcie drzwi.
f) Podczas trwania postępowania w trybie przyspieszonym drzwi budynku Sądu pozostają zamknięte.
Monitorowanie i ochrona budynku przy ul. Konopnickiej 4 i ul. Małeckich 4.
1) wykonawca musi całodobowo monitorować lokalny system alarmowy w chronionym obiekcie, przez stałą rejestrację sygnałów przesyłanych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych (dotyczy wyłącznie systemów sygnalizacji włamania i napadu). Wykonawca nie ma obowiązku podłączenia systemów alarmowych p.poż. do własnej stacji monitorowania alarmów. Systemy alarmowe ppoż. składają się z jednej centrali alarmowej w każdym obiekcie (1 na obiekt),
2) wykonawca musi dysponować na terenie Ełku, przez 24 godziny na dobę, grupą interwencyjną składającą się z dwóch wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego jak pałki obezwładniające, kajdanki, ręczny miotacz gazu, paralizator elektryczny (nie jest wymagana broń palna) kwalifikowanych pracowników ochrony, która podejmie czynne działania ochronne, niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o alarmie – całodobowo, o czasie dojazdu grupy interwencyjnej do 15 minut. Koszty związane z przyjazdem grupy interwencyjnej inny być uwzględnione w kosztach oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 550886,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 558616,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 550886,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STEKOP SA
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STEKOP-OCHRONA sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 542 10 23 917
7.3.3) Ulica: Mołdawska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-127
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 550886,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ełk
- Świadczenia usługi w zakresie sprzątania szkoły Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w Ełku w roku 2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NABIAŁ, MIĘSO I WĘDLINY, OWOCE I WARZYWA, MROŻONKI I RYBY, ARTYKUŁY SPOŻYWCZE W OKRESIE 01-12. 2025 NA POTRZEBY SZKOŁY. PODS. NR 9 IM. JANA PAWŁA II W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej
- Usługa ochrony mienia wraz z przyległym terenem obiektu Łaźnia Moszczenica w Jastrzębiu-Zdroju
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia na terenie Europejskiego Centrum Artystycznego im. Fryderyka Chopina w Sannikach.
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia (UOF4)
- Świadczenie usług ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Katowicach wraz z konwojowaniem wartości pieniężnych w okresie 12 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.