Og³oszenie z dnia 2023-03-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00156540/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00257689/01 - Wynik z dnia 2023-06-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzie¿y wyj¶ciowej i ochronnej na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦winouj¶cie -
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: ¯egluga ¦winoujska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810504943
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Wybrze¿e W³adys³awa IV 12
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zegluga.swi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zegluga.swi.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
transport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzie¿y wyj¶ciowej i ochronnej na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8df47d44-c881-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00146406
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00028466/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa odzie¿y wyj¶ciowej i ochronnej na potrzeby ¯¦
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8df47d44-c881-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym sk³adanie wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji, odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, zwanej dalej Platform±, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. 15) Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem: p.piechocinska-lazdowska@zegluga.swi.pl jednak¿e ta forma komunikacji nie dotyczy sk³adania ofert.
Zamawiaj±cy publikuje dokumenty postêpowania równie¿ na: www.zegluga.swi.pl/informacja-publiczna/przetargi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 5) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie. Szczegó³owe informacje -Regulamin Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl , informacje w zak³adce „Centrum Pomocy”.
6) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze”.-odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi.
8) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 .12.2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415).12) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). 5) Oferta wraz z za³±cznikami sk³adana elektronicznie oraz pozosta³ymi dokumentami wskazanymi w SWZ musi zostaæ podpisana kwalifikowanym elektronicznym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 6) W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Dokumenty spakowane nale¿y podpisaæ podpisem zewnêtrznym.
9) Je¿eli wraz z ofert± sk³adane s± dokumenty zawieraj±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Zarówno za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa jak i uzasadnienie zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa nale¿y dodaæ w polu „Za³±czniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcê”.
Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê
przedsiêbiorstwa, pod rygorem mo¿liwo¶ci ich odtajnienia (-
do³±czyæ dokument z uzasadnieniem).
W sytuacji, gdy Wykonawca zastrze¿e w ofercie informacje, które nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa lub s± jawne w rozumieniu przepisów ustawy lub odrêbnych przepisów, informacje te bêd± podlega³y udostêpnieniu na takich samych zasadach, jak pozosta³e niezastrze¿one informacje.
10) Oferta mo¿e byæ z³o¿ona tylko do up³ywu terminu sk³adania ofert.
11) Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
12) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wycofaæ ofertê. Wykonawca wycofuje ofertê w zak³adce „Oferty/wnioski” u¿ywaj±c przycisku „Wycofaj ofertê”.
13) W zale¿no¶ci od formatu kwalifikowanego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) Wykonawca do³±cza do Platformy uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny):
a) dokumenty w formacie „pdf” zaleca siê- formatem PAdES;
b) dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy zaleca siê - XAdES.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy kieruje do oferentów bêd±cych osobami fizycznymi nastêpuj±c± informacjê:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦winouj¶cie – ¯egluga ¦winoujska z siedziba przy ul. Wyb. W³adys³awa IV 12, 72-600 ¦winouj¶cie,
2) kontakt do inspektora danych osobowych: e-mail: sekretariat@zegluga.swi.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr postêpowania ZP/06/2023 prowadzonym w trybie przetargu podstawowym,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/06/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 7
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ubiorów wyj¶ciowych i ochronnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej, zwanych dalej „materia³ami” lub ”przedmiotem zamówienia” o parametrach wskazanych w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji zamówieñ jednostkowych;
dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ubiorów wyj¶ciowych i ochronnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej, zwanych dalej „materia³ami” lub ”przedmiotem zamówienia” o parametrach wskazanych w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji zamówieñ jednostkowych;
dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ubiorów wyj¶ciowych i ochronnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej, zwanych dalej „materia³ami” lub ”przedmiotem zamówienia” o parametrach wskazanych w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji zamówieñ jednostkowych;
dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 4 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ubiorów wyj¶ciowych i ochronnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej, zwanych dalej „materia³ami” lub ”przedmiotem zamówienia” o parametrach wskazanych w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji zamówieñ jednostkowych;
dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 5 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ubiorów wyj¶ciowych i ochronnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej, zwanych dalej „materia³ami” lub ”przedmiotem zamówienia” o parametrach wskazanych w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji zamówieñ jednostkowych;
dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 6 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ubiorów wyj¶ciowych i ochronnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej, zwanych dalej „materia³ami” lub ”przedmiotem zamówienia” o parametrach wskazanych w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji zamówieñ jednostkowych;
dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 7 Przedmiotem zamówienia jest Dostawa ubiorów wyj¶ciowych i ochronnych na potrzeby ¯eglugi ¦winoujskiej, zwanych dalej „materia³ami” lub ”przedmiotem zamówienia” o parametrach wskazanych w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 4. Zamawiaj±cy w oparciu o nw. kryteria:
a. 60 % - cena;
b. 40 % - termin realizacji zamówieñ jednostkowych;
dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w danym zadaniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówieñ jednostkowych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia dla danego zadania, na które Wykonawca sk³ada ofertê, o warto¶ci brutto (ka¿da) min.
Nr zadania Warto¶æ (z³)
1 18.000,00
2 25.000,00
3 20.000,00
4 7.000,00
5 35.000,00
6 19.000,00
7 20.000,00
wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zosta³a wykonana. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, ¿e te zamówienia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym za dowody te uznaje siê referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y lub s± wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci, w której na 1 zamówienie sk³adaj± siê min. dwie dostaw. Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêksz± ilo¶æ zadañ, to winien wykazaæ siê wykonaniem takiej samej ilo¶ci zamówieñ na ile sk³ada ofertê (obejmuj±cych przedmioty okre¶lone w zadaniach, na które sk³ada ofertê, na kwotê brutto zgodn± z wymaganiami stawianymi przez zamawiaj±cego).
Gdy cena dostawy wyra¿ona zosta³a w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na podstawie kursu ¶redniego walut obcych og³oszonego przez NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany kursu ¶redniego walut obcych og³oszonego przez NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania;
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
b. dla wszystkich zadañ Wykonawca prze¶le opisy (karty charakterystyki, broszury, ulotki, itp.) i instrukcji u¿ycia (w jêzyku polskim) po¶wiadczone ich autentyczno¶æ na wszystkie produkty objête tre¶ci± z³o¿onej oferty;
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
2) zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿:
Nr zadania Warto¶æ (z³)
1 18.000,00
2 25.000,00
3 20.000,00
4 7.000,00
5 35.000,00
6 19.000,00
7 20.000,00
Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêksz± ilo¶æ zadañ to winien wykazaæ siê posiadaniem ubezpieczenia na sumê kwot tych zadañ np. sk³adaj±c ofertê na zadania nr 2 i 5 warto¶æ winna wynosiæ min. 60.000,00 z³
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d. art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
KONSORCJUM - ww. dokument sk³ada ka¿dy z cz³onków;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed wszczêciem postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia dla danego zadania, na które Wykonawca sk³ada ofertê, o warto¶ci brutto (ka¿da) min.
Nr zadania Warto¶æ (z³)
1 18.000,00
2 25.000,00
3 20.000,00
4 7.000,00
5 35.000,00
6 19.000,00
7 20.000,00
wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zosta³a wykonana. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dowody okre¶laj±ce, ¿e te zamówienia zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym za dowody te uznaje siê referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego dostawy by³y lub s± wykonywana, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci, w której na 1 zamówienie sk³adaj± siê min. dwie dostaw. Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêksz± ilo¶æ zadañ, to winien wykazaæ siê wykonaniem takiej samej ilo¶ci zamówieñ na ile sk³ada ofertê (obejmuj±cych przedmioty okre¶lone w zadaniach, na które sk³ada ofertê, na kwotê brutto zgodn± z wymaganiami stawianymi przez zamawiaj±cego).
Gdy cena dostawy wyra¿ona zosta³a w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ na podstawie kursu ¶redniego walut obcych og³oszonego przez NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu na stronie internetowej). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany kursu ¶redniego walut obcych og³oszonego przez NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania;
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
b. dla wszystkich zadañ Wykonawca prze¶le opisy (karty charakterystyki, broszury, ulotki, itp.) i instrukcji u¿ycia (w jêzyku polskim) po¶wiadczone ich autentyczno¶æ na wszystkie produkty objête tre¶ci± z³o¿onej oferty;
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
2) zdolno¶ci finansowej lub ekonomicznej: Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od Odpowiedzialno¶ci Cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿:
Nr zadania Warto¶æ (z³)
1 18.000,00
2 25.000,00
3 20.000,00
4 7.000,00
5 35.000,00
6 19.000,00
7 20.000,00
Je¿eli wykonawca sk³ada ofertê na wiêksz± ilo¶æ zadañ to winien wykazaæ siê posiadaniem ubezpieczenia na sumê kwot tych zadañ np. sk³adaj±c ofertê na zadania nr 2 i 5 warto¶æ winna wynosiæ min. 60.000,00 z³
KONSORCJUM - ww. dokumenty sk³ada co najmniej jeden z cz³onków,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:a. o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, na formularzu stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do Specyfikacji warunków zamówienia;
b. o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, na formularzu stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do Specyfikacji warunków zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
do oferty musi byæ za³±czone pe³nomocnictwo w oryginale sporz±dzone w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
przewidziany zosta³ we wzorze umowy - stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-30 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-30 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- Dostawa i monta¿ dwóch pomp zatapialnych, ¿eliwnych które zast±pi± uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD ¦winouj¶cie -£unowo
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Szko³y Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w ¦winouj¶ciu"
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- "Zakup i dostawa warzyw, kiszonek i owoców do Przedszkola Miejskiego nr 1 "Pere³ki Ba³tyku"
- "Zakup wraz z dostaw± miêsa i wêdlin do Szko³y Podstawowej nr 1 im. Marynarki Wojennej RP w ¦winouj¶ciu"
- "Zakup wraz z dostaw± miêsa i wêdlin do Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego im. Marii Konopnickiej w ¦winouj¶ciu"
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa umundurowania le¶nika, ¶rodków ochrony indywidualnej oraz odzie¿y i obuwia roboczego dla pracowników Nadle¶nictwa Dojlidy w 2025 r.
- Dostawa art. biurowych, dostawa ¶rodków czysto¶ci i artyku³ów do utrzymania czysto¶ci dostawa rêkawic ochronnych oraz ubrañ roboczych z podzia³em na zadania.
- Sukcesywna dostawa odzie¿y, obuwia roboczego oraz ¶rodków ochrony indywidualnej dla pracowników Morskiego Instytutu Rybackiego - Pañstwowego Instytutu Badawczego
- Dostawa odzie¿y roboczej
- "Sukcesywna dostawa i sprzeda¿ wraz z transportem i roz³adunkiem odzie¿y roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zak³adu Us³ug Komunalnych w Sosnowcu"
- Dostawa sortów mundurowych i odzie¿y bhp dla pracowników Nadle¶nictwa Lubaczów w 2025 roku
wiêcej: Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.