Ogłoszenie z dnia 2021-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00118303/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146467 z dnia 2021-08-12 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii
w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BRYNOWSKA 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-585
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 532 542 040
1.5.8.) Numer faksu: 32 42 88 627
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojciech.gardawski@katowice.wiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.wiw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.katowice.wiw.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynariiw Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73775657-e55a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146467
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011247/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wynajem i serwis odzieży roboczej dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIW.AG.ZP.272.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wynajem odzieży roboczej dla pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach w ilości:
a) Fartuchy laboratoryjne w ilości 170 szt.
b) T-shirt bawełniany w ilości 118 szt.
c) Koszule flanelowe w ilości 15 szt.
d) Spodnie ogrodniczki w ilości 15 szt.
e) Bluzy robocze w ilości 15 szt.
f) Odzież specjalna : bluzy z krótkim rękawem w ilości 110 szt.
g) Odzież specjalna : spodnie w ilości 110 szt.
h) Bluza robocza z krótkim rękawem w ilości 292 szt.
i) Spodnie robocze w ilości 261 szt.
j) Spódnica robocza długość midi w ilości 47 szt.
oraz jej serwis : pranie i prasowanie odzieży ochronnej pracowników Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach, konserwacja odzieży ochronnej i jej transport do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Katowicach -wg opisu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
98311000-6 - Usługi odbierania prania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122947,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160118,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122947,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
wymagania dotyczące określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustawy - etykiety środowiskowej (tzw. Ekoetykieta)
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renthoff Sp. z o.o. Textil Menagement Sp. Kom.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675142710
7.3.3) Ulica: ul. Mierzeja Wiślana 11
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122947,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-08-01 do 2023-07-312021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- APARAT DO ZNIECZULANIA DLA POTRZEB BLOKU OPERACYJNEGO ODDZIAŁU CHIRURGII SZCZĘKOWO- TWARZOWEJ
- Dostawa profilografometru
- Świadczenie usług cateringowych dla GIG-PIB
- Zakup samochodów do przewozu osób dializowanych
- Projekt i modernizacja ciągów komunikacyjnych, oświetlenia zewnętrznego i monitoringu.
- Budowa połączenia nowo budowanej ul. Kolonii Amandy z ul. Porcelanową w związku z koniecznością powiązania wysokościowego terenów przyległych z nowo powstałym układem drogowym
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddziału w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania stałej czystości w części budynków wynajmowanych przez Szkołę Główną Mikołaja Kopernika
- Usługi prania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Św. Jadwigi w Opolu
- Świadczenie usług pralniczych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice - Zdrój Sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach - Zdroju
- Sukcesywna dostawa odzieży dla członków Zespołów Ratownictwa Medycznego Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.