Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136112/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00172565/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00233663/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00295355/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-07
- 2023/BZP 00320393/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00324613/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00326861/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00440087/01 - Wynik z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Nowa energia społeczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pińczowski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009432
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zacisze
1.4.2.) Miejscowość: Pińczów
1.4.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: 413676001
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pinczow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146711
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00136112
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zadanie winno obejmować szeroko pojętą termomodernizację z OZE, prace powinny być zaprojektowane tak by cały system w budynku był spójny i pozwolił na samowystarczalność energetyczną obiektu co najmniej na poziomie 70% zapotrzebowania. W tramach zadania należy zaprojektować wszystkie urządzenia, uzyskać niezbędne zezwolenia na prace, wykonać audyty energetyczne i efektywności energetycznej przed i po wykonaniu, wykonać założoną termomodernizację z OZE.
W zakresie zadania przewiduje się:
ZAKRES I – ujęty w audycie energetycznym i efektywności energetycznej.
1. Ocieplenie wszystkich przegród zewnętrznych – ścian i dachów, wraz z obróbkami blacharskimi, ogniomurów i kominów, daszków nad wejściami, wymianą orynnowania i rur spustowych, przełożenie i uzupełnieniem instalacji odgromowej.
2. Wymianę stolarki zewnętrznej – okien i drzwi, wraz z wymianą parapetów zewnętrznych
3. Modernizacja sieci C.O. i CWU
4. Montaż kolektorów słonecznych (uzupełnienie istniejącej instalacji)
5. Montaż paneli fotowoltaicznych
6. Modernizacja oświetlenia poprzez wymianę opraw i żarówek na typu LED
ZAKRES II
1. Pompy ciepła (2 przemysłowe)
2. Magazyn energii
3. Wymienniki ciepła (3 szt do wymiany)
4. Magazyn ciepłej wody użytkowej
5. Zawór trójdrożny na odbiorze wody ciepłej
6. Wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnej w pionach wraz ze zmiękczaczem wody ciepłej
7. Wymianę tablic elektrycznych.
8. Wymiana okładzin schodów i pochylni
9. Wymiana daszku nad wejściem głównym wraz z orynnowaniem
Po zmianie:
Zadanie winno obejmować szeroko pojętą termomodernizację z OZE, prace powinny być zaprojektowane tak by cały system w budynku był spójny i pozwolił na samowystarczalność energetyczną obiektu co najmniej na poziomie 65% zapotrzebowania. W tramach zadania należy zaprojektować wszystkie urządzenia, uzyskać niezbędne zezwolenia na prace, wykonać audyty energetyczne i efektywności energetycznej przed i po wykonaniu, wykonać założoną termomodernizację z OZE.
W zakresie zadania przewiduje się:
1. Ocieplenie wszystkich przegród zewnętrznych – ścian i dachów, wraz z obróbkami blacharskimi, ogniomurów i kominów, daszków nad wejściami, wymianą orynnowania i rur spustowych, przełożenie i uzupełnieniem instalacji odgromowej.
2. Wymianę stolarki zewnętrznej – okien i drzwi, wraz z wymianą parapetów zewnętrznych
3. Modernizacja sieci C.O. i CWU
4. Montaż kolektorów słonecznych (uzupełnienie istniejącej instalacji)
5. Montaż paneli fotowoltaicznych
6. Modernizacja oświetlenia poprzez wymianę opraw i żarówek na typu LED
7. Pompy ciepła (2 przemysłowe)
8. Magazyn energii
9. Wymienniki ciepła (3 szt do wymiany)
10. Magazyn ciepłej wody użytkowej
11. Zawór trójdrożny na odbiorze wody ciepłej
12. Wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnej w pionach wraz ze zmiękczaczem wody ciepłej
13. Wymianę tablic elektrycznych.
14. Wymiana okładzin schodów i pochylni
15. Wymiana daszku nad wejściem głównym wraz z orynnowaniem
Integralny załącznik – program funkcjonalno-użytkowy wymiany (PFU) -termo
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - chodzi o następujące dokumenty, wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415):
a) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zawarte w Załączniku nr 5 do SWZ, sporządzonym w oparciu o postanowienia § 2 i § 3 ww. rozporządzenia.
zamawiający żąda również podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia Załącznik nr 3 do SWZ),
Po zmianie:
7. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia - chodzi o następujące dokumenty, wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415):
a) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - zawarte w Załączniku nr 5 do SWZ, sporządzonym w oparciu o postanowienia § 2 i § 3 ww. rozporządzenia.
c) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
zamawiający żąda również podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia Załącznik nr 3 do SWZ),
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
6.1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - chodzi o następujące dokumenty, wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415):
1) wykazu robót zgodnie z rozdzialem VIII pkt. 1 ppkt.1.4. niniejszej SWZ – wzór zał. nr 8 do SWZ
2) wykazu osób zdolnych do realizacji zamówienia zgodnie z rozdziałem VIII pkt.1 ppkt. 1.5. niniejszej SWZ – wzór Zał. Nr 9 do SWZ
3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
zamawiający żąda również podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia Załącznik nr 3 do SWZ),
Po zmianie:
6.1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - chodzi o następujące dokumenty, wskazane w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415):
1) wykazu robót zgodnie z rozdzialem VIII pkt. 1 ppkt.1.4. niniejszej SWZ – wzór zał. nr 8 do SWZ
2) wykazu osób zdolnych do realizacji zamówienia zgodnie z rozdziałem VIII pkt.1 ppkt. 1.5. niniejszej SWZ – wzór Zał. Nr 9 do SWZ
zamawiający żąda również podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia Załącznik nr 3 do SWZ),
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-04-03 11:00
Po zmianie:
2023-04-20 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-04-03 12:00
Po zmianie:
2023-04-20 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-05-02
Po zmianie:
2023-05-19
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dokumentacja projektowa termomodernizacji budynków komunalnych w Gminie Dubeninki.
- Dokumentacja projektowa trasy zwiedzania twierdzy Boyen oraz rewaloryzacji, modernizacji i adaptacji do celów dydaktycznych i ekspozycyjnych obiektów Piekarni oraz Magazynu Prochowego.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Zabrzu przy ul. Modrzewiowej (działka ew. nr 3936/65)
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- Remont dachu budynku użytkowego przy ul. Tysiąclecia 33 w Opolu
- Zawarcie Umowy Ramowej na awaryjne i naprawcze roboty sanitarne do wykonania na terenie zespołu zamkowego w Malborku, Zamku w Kwidzynie i Zamku w Sztumie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.