Ogłoszenie z dnia 2023-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136112/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00146711/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
- 2023/BZP 00172565/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00233663/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
- 2023/BZP 00320393/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
- 2023/BZP 00324613/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
- 2023/BZP 00326861/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00440087/01 - Wynik z dnia 2023-10-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Nowa energia społeczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pińczowski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009432
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Zacisze
1.4.2.) Miejscowość: Pińczów
1.4.3.) Kod pocztowy: 28-400
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.4.7.) Numer telefonu: 413676001
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pinczow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00295355
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-07-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00136112
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.14. Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.15. Nazwa projektu lub programu Przed zmianą:
Program Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Zadanie polega na demontażu komina stalowego nieużytkowanego, zgodnie z załączonym projektem rozbiórki. Przedmiar załączony do dokumentacji pełni jedynie funkcję pomocniczą.
Po stronie Wykonawcy jest utylizacja materiału z demontażu i sprzedaż odzyskanego złomu. Zysk z tego tytułu wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie odpowiednio ją kalkulując .
Po zmianie:
Zadanie polega na demontażu komina stalowego nieużytkowanego celem wygospodarowania miejsca na instalację dodatkowych kolektorów słonecznych oraz paneli fotowoltaicznych. Demontaż zgodnie z załączonym projektem rozbiórki. Przedmiar załączony do dokumentacji pełni jedynie funkcję pomocniczą.
Po stronie Wykonawcy jest utylizacja materiału z demontażu i sprzedaż odzyskanego złomu. Zysk z tego tytułu wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie odpowiednio ją kalkulując .
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Zadanie winno obejmować szeroko pojętą termomodernizację z OZE, prace powinny być zaprojektowane tak by cały system w budynku był spójny i pozwolił na samowystarczalność energetyczną obiektu co najmniej na poziomie 65% zapotrzebowania. W tramach zadania należy zaprojektować wszystkie urządzenia, uzyskać niezbędne zezwolenia na prace, wykonać audyty energetyczne i efektywności energetycznej przed i po wykonaniu, wykonać założoną termomodernizację z OZE.
W zakresie zadania przewiduje się:
1. Ocieplenie wszystkich przegród zewnętrznych – ścian i dachów, wraz z obróbkami blacharskimi, ogniomurów i kominów, daszków nad wejściami, wymianą orynnowania i rur spustowych, przełożenie i uzupełnieniem instalacji odgromowej.
2. Wymianę stolarki zewnętrznej – okien i drzwi, wraz z wymianą parapetów zewnętrznych
3. Modernizacja sieci C.O. i CWU
4. Montaż kolektorów słonecznych (uzupełnienie istniejącej instalacji)
5. Montaż paneli fotowoltaicznych
6. Modernizacja oświetlenia poprzez wymianę opraw i żarówek na typu LED
7. Pompy ciepła (2 przemysłowe)
8. Magazyn energii
9. Wymienniki ciepła (3 szt do wymiany)
10. Magazyn ciepłej wody użytkowej
11. Zawór trójdrożny na odbiorze wody ciepłej
12. Wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnej w pionach wraz ze zmiękczaczem wody ciepłej
13. Wymianę tablic elektrycznych.
14. Wymiana okładzin schodów i pochylni
15. Wymiana daszku nad wejściem głównym wraz z orynnowaniem
Integralny załącznik – program funkcjonalno-użytkowy wymiany (PFU) -termo
Po zmianie:
Zadanie polega na szeroko pojętej termomodernizacji z OZE, zaprojektowaniu prac tak by cały system w budynku był spójny i pozwolił na jak największą samowystarczalność energetyczną obiektu. W tramach zadania należy zaprojektować wszystkie urządzenia, uzyskać niezbędne zezwolenia na prace, wykonać audyty energetyczne i efektywności energetycznej przed i po wykonaniu, wykonać założoną termomodernizację z OZE.
W zakresie zadania obejmującego prace termomodernizacyjne budynków DPS i OZE – w tym ocieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana centralnego ogrzewania i c.w.u., modernizacja źródła ciepła, instalacja dodatkowych kolektorów słonecznych oraz montaż paneli fotowoltaicznych. W zakresie poprawy dostępności komunikacyjnej oraz dostosowania do aktualnych przepisów założono, remont i dostosowanie pomieszczeń sanitarno-higienicznych, przebudowę kuchni wraz ze stołówką. przewiduje się:
1. Ocieplenie wszystkich przegród zewnętrznych – ścian i dachów, wraz z obróbkami blacharskimi, ogniomurów i kominów, daszków nad wejściami, wymianą orynnowania i rur spustowych, przełożenie i uzupełnieniem instalacji odgromowej.
2. Wymianę stolarki zewnętrznej – okien i drzwi, wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i niezbędnymi przemurowaniami/zamurowaniami.
3. Modernizacja sieci C.O. i CWU
4. Montaż kolektorów słonecznych (uzupełnienie istniejącej instalacji)
5. Montaż paneli fotowoltaicznych
6. Modernizacja oświetlenia poprzez wymianę opraw i żarówek na typu LED
7. Pompy ciepła (2 przemysłowe)
8. Magazyn energii
9. Wymienniki ciepła (3 szt do wymiany)
10. Magazyn ciepłej wody użytkowej
11. Zawór trójdrożny na odbiorze wody ciepłej
12. Wymiana instalacji wodno – kanalizacyjnej w pionach wraz ze zmiękczaczem wody ciepłej
13. Wymianę tablic elektrycznych.
14. Wymiana okładzin schodów i pochylni
15. Wymiana daszku nad wejściem głównym wraz z orynnowaniem
Integralny załącznik – program funkcjonalno-użytkowy wymiany (PFU) -termo
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu przeciwpożarowego w budynku Domu Pomocy Społecznej, instalacji przyzywowej, wymiany drzwi wewnętrznych na przeciwpożarowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi.
Po zmianie:
Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie instalacji systemu przeciwpożarowego w budynku Domu Pomocy Społecznej, instalacji przyzywowej, wymiany drzwi wewnętrznych na przeciwpożarowe, zgodnie z obowiązującymi przepisami przeciwpożarowymi w ramach poprawy dostępności komunikacyjnej oraz dostosowania do aktualnych przepisów, a także remontu i dostosowania pomieszczeń sanitarno-higienicznych, przebudowy kuchni wraz ze stołówką., jak również w zakresie zmian wynikających z przeprowadzonej termomodernizacyji budynków DPS i OZE – modernizacji źródła ciepła, instalacji dodatkowych kolektorów słonecznych oraz paneli fotowoltaicznych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
240
Po zmianie:
420
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 4, Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
240
Po zmianie:
420
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-07-10 11:00
Po zmianie:
2023-07-24 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-07-10 12:00
Po zmianie:
2023-07-24 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-08-08
Po zmianie:
2023-08-23
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii do Branżowego Centrum Umiejętności w Suchej Beskidzkiej
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Sporządzenie dokumentacji projektowej pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i salami dydaktycznymi II LO w Swarzędzu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.