eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU COLLEGIUM MEDICUM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000132400037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 13

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-067

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cm.umk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cm.umk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd5099fd-eefe-4692-887f-fedf8cb8f52a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd5099fd-eefe-4692-887f-fedf8cb8f52a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00428321/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.26 Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034652

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AKDZ.261.8.2024.MB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:
1) część 1 - zestawy mikromacierzy,

które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
1) dla części 1 - Załącznik nr 2A do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 107805,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:
2) część 2 - odczynniki do oceny antybiotykowrażliwości i mechanizmów oporności,

które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
2) dla części 2 - Załącznik nr 2B do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.5.5.) Wartość części: 58126,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:

3) część 3 - odczynniki mikrobiologiczne,

które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
3) dla części 3 - Załącznik nr 2C do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.5.) Wartość części: 53272,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:
4) część 4 - odczynniki do identyfikacji metodą FISH,

które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
4) dla części 4 - Załącznik nr 2D do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.5.5.) Wartość części: 2280,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:
5) część 5 - zestawy do szybkiej diagnostyki sepsy metodą rezonansu magnetycznego,

które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
5) dla części 5 - Załącznik nr 2E do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 58800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:
6) część 6 - odczynniki do wykrywania materiału genetycznego w próbkach krwi i kału,

które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
6) dla części 6 - Załącznik nr 2F do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 33172,46 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:
7) część 7 - odczynniki do oceny podobieństwa drobnoustrojów,


które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
7) dla części 7 - Załącznik nr 2G do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 14093,82 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:
8) część 8 - odczynniki do zabezpieczania próbek do badań,


które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
8) dla części 8 - Załącznik nr 2H do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 4222,06 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:
9) część 9 - odczynniki do oceny endotoksyn,

które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
9) dla części 9 - Załącznik nr 2I do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 16691,73 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:
10) część 10 - odczynniki do pomiaru ATP metodą luminescencji,

które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
10) dla części 10 - Załącznik nr 2J do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 14280,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132598,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132598,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132598,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTIUM INTERNATIONAL Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262369186

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 303

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-785

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132598,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61520,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61520,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61520,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGENTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: ul. Człuchowska 6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-434

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61520,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15129,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15129,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15129,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIAG-MED Grażyna Konecka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341000682

7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 85A bud H6

7.3.4) Miejscowość: Raszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15129,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.