Ogłoszenie z dnia 2025-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00034652/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-15
- 2025/BZP 00052407/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU COLLEGIUM MEDICUM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000132400037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 13
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-067
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@cm.umk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cm.umk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd5099fd-eefe-4692-887f-fedf8cb8f52a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd5099fd-eefe-4692-887f-fedf8cb8f52a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00428321/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.26 Sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00034652
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AKDZ.261.8.2024.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:1) część 1 - zestawy mikromacierzy,
które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
1) dla części 1 - Załącznik nr 2A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 107805,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:2) część 2 - odczynniki do oceny antybiotykowrażliwości i mechanizmów oporności,
które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
2) dla części 2 - Załącznik nr 2B do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.5.) Wartość części: 58126,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:3) część 3 - odczynniki mikrobiologiczne,
które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
3) dla części 3 - Załącznik nr 2C do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33690000-3 - Różne produkty lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 53272,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:4) część 4 - odczynniki do identyfikacji metodą FISH,
które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
4) dla części 4 - Załącznik nr 2D do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe
4.5.5.) Wartość części: 2280,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:5) część 5 - zestawy do szybkiej diagnostyki sepsy metodą rezonansu magnetycznego,
które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
5) dla części 5 - Załącznik nr 2E do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 58800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:6) część 6 - odczynniki do wykrywania materiału genetycznego w próbkach krwi i kału,
które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
6) dla części 6 - Załącznik nr 2F do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 33172,46 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:7) część 7 - odczynniki do oceny podobieństwa drobnoustrojów,
które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
7) dla części 7 - Załącznik nr 2G do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 14093,82 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:8) część 8 - odczynniki do zabezpieczania próbek do badań,
które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
8) dla części 8 - Załącznik nr 2H do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4222,06 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:9) część 9 - odczynniki do oceny endotoksyn,
które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
9) dla części 9 - Załącznik nr 2I do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 16691,73 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników do detekcji oraz diagnostyki w podziale na części:10) część 10 - odczynniki do pomiaru ATP metodą luminescencji,
które dostarczane będą według cen jednostkowych brutto określonych w Formularzu cenowym na podstawie otrzymywanych zamówień, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w Załącznikach:
10) dla części 10 - Załącznik nr 2J do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 14280,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132598,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132598,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132598,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTIUM INTERNATIONAL Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262369186
7.3.3) Ulica: ul. Puławska 303
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-785
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALTIUM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALTIUM INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132598,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61520,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61520,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61520,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARGENTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656
7.3.3) Ulica: ul. Człuchowska 6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-434
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61520,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15129,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15129,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15129,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DIAG-MED Grażyna Konecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341000682
7.3.3) Ulica: ul. Słowikowskiego 85A bud H6
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15129,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy unieważnia postępowanie ponieważ w terminie składania ofert wskazanym w pkt. 1 części XII SWZ, tj. 27.01.2025 r. godz. 09:00 do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Rozbiórka budynku stodoły - owczarni, położonej na dz. nr 152/17 w miejscowości Kłódka Szlachecka, gmina Rogóźno, powiat grudziądzki.
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilającej kotły
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sępólnie Krajeńskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 dł. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - Sławkowo od km 0+000 do km 3+200 dł. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materiałów biurowych, urządzeń wielofunkcyjnych i papieru ksero
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników chemicznych, sprzętu laboratoryjnego i materiałów laboratoryjnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 5 części
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Dostawa odczynników chemicznych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
- Sukcesywna dostawa odczynników do diagnostyki i detekcji (postępowanie powtórzone)
- Sukcesywna dostawa odczynników do posiadanego analizatora ABL 90 flex plus.
- DOSTARCZANIE ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ Z ZAKRESU CYTOMETRII PRZEPŁYWOWEJ WRAZ Z ZAKUPEM LICENCJI DODATKOWEGO OPROGRAMOWANIA DO APARATU BD FACslyric
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.