eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaPowtórne postepowanie organizacja i przeprowadzenie: kursów, szkoleń, warsztatów i wizyt zawodoznawczych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Powtórne postepowanie organizacja i przeprowadzenie: kursów, szkoleń, warsztatów i wizyt zawodoznawczych dla uczniów i nauczycieli
Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 IM. KS. PROF. JÓZEFA TISCHNERA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000180522

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 20

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs3@powiat.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.bochnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Powtórne postepowanie organizacja i przeprowadzenie: kursów, szkoleń, warsztatów i wizyt zawodoznawczych dla uczniów i nauczycieli
Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa46af7-800a-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038681/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Powtórne postęp. organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń, warsztatów i wizyt zawod. dla uczniów i nauczycieli ZS Nr 3-projekt Centrum Kompetencji Zawod. ścieżką ind. rozw. ucznia i naucz RPOWM

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Centrum Kompetencji Zawodowych ścieżką indywidualnego rozwoju ucznia i nauczyciela” współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów. Nr umowy: RPMP.10.02.02-12-0049/19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039973/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS3-K-272-1/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 514697,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – Kursy / warsztaty kulinarne:
a) Kurs kuchnie świata - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 180 godzin,
b) Kurs „kuchnia molekularna” - 3 edycje kursu dla 18 uczniów – łącznie 48 godzin,
c) Kurs sztuki cukierniczej - 3 edycje kursu dla 30 uczniów – łącznie 180 godzin,
d) Szkolenie kulinarne z kuchni świata - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 10 godzin,
e) Kurs szef kuchni - 1 edycja kursu dla 3 nauczycieli – łącznie 48 godzin
f) Kurs menager gastronomii - 1 edycja kursu dla 3 nauczycieli – łącznie 56 godzin
g) Warsztaty kulinarne-kuchnie świata - 3 edycje w dwóch grupach warsztatów dla 180 uczniów,
h) Warsztaty dietetyczne - 3 edycje warsztatów dla 90 uczniów,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 131044,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Kursy / warsztaty barmańskie:
a) Kurs barista - 3 edycje kursu dla 30 uczniów – łącznie 72 godziny,
b) Kurs barmański - 3 edycje kursu dla 36 uczniów – łącznie 120 godzin,
c) Kurs sommelierski - 3 edycje kursu dla 18 uczniów – łącznie 72 godziny,
d) Kurs barmański z elementami sommelierstwa - 3 edycje kursu dla 30 uczniów – łącznie 120 godzin,
e) Kurs barmański II stopnia - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 56 godzin,
f) Kurs baristyczny 1 i 2 stopnia - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 40 godzin,
g) Warsztaty barmańskie - 3 edycje warsztatów dla 90 uczniów,
h) Mikser kulinarny - 3 edycje warsztatów dla 90 uczniów,
i) Kurs kelnerski z flambirowaniem - 3 edycje kursu dla 45 uczniów – łącznie 120 godzin,
j) Kurs kelnerski - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 32 godziny,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 150846,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Kursy / warsztaty hotelarskie:
a) Pokojowa profesjonalna obsługa służby pięter - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 16 godzin,
b) Profesjonalny recepcjonista - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 16 godzin,
c) Nowoczesny marketing hotelu - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 16 godzin,
d) Warsztaty housekeepingu, managerskie w hotelach - 3 edycje w dwóch grupach warsztatów dla 180 uczniów,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 10284,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Kursy / warsztaty zawodowe:
a) Kurs kasy fiskalnej - 3 edycje kursu dla 45 uczniów – łącznie 90 godzin,
b) Kurs księgi przychodów-rozchodów - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 120 godzin,
c) Kurs arkusza kalkulacyjnego dla uczniów - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 60 godzin,
d) Kurs arkusza kalkulacyjnego dla nauczycieli/nauczycielek - 1 edycja kursu dla 3 nauczycieli – łącznie 16 godzin,
e) Kurs Płatnik dla uczniów - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 90 godzin,
f) Kurs Płatnik dla nauczycieli/nauczycielek - 1 edycja kursu dla 4 nauczycieli – łącznie 12 godzin,
g) Kurs Płace i Kadry - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 120 godzin,
h) Kurs Jak założyć własną firmę - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 150 godzin,
i) e-nauczyciel nowoczesne technologie w edukacji - 1 edycja kursu dla 12 nauczycieli – łącznie 48 godzin,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 125433,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Kurs Animator czasu wolnego - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 150 godzin

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 12960,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - Kursy / warsztaty o herbacie i kawie:
a) Szkolenie o herbacie - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 5 godzin,
b) Warsztaty kawy - 3 edycje warsztatów dla 90 uczniów,
c) Warsztaty herbaty - 3 edycje warsztatów dla 90 uczniów,

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14692,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – Kurs języka angielskiego zawodowego - 3 edycje kursu dla 6 nauczycieli – łącznie 144 godziny

4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – Wizyty zawodoznawcze:
a) Street Food Polska Kraków - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
b) Targi żywności Kraków - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
c) Restauracje Kraków (różne rodzaje kuchni) - 3 edycje wizyt w dwóch grupach dla 180 uczniów,
d) Kopalnia Soli Wieliczka - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
e) Działalność firmy korporacyjnej Kraków - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
f) Warsztaty w Centrum Edukacji Lotniczej - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
g) Centrum nauki Kopernik - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
h) Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.5.) Wartość części: 63438,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112960,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130533,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112960,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112960,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Open Bar Tomasz Szczęsny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6261552500

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia dla Zadania nr 3 Kursy / warsztaty hotelarskie nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109964,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109964,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18180,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strefa Rozwoju Danuta Rynkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761159474

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30980,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14692,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Wiedza Umiejętność Rozwój

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7382151120

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14692,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia dla Zadania nr 7 – Kurs języka angielskiego zawodowego nie złożono żadnej oferty

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia dla Zadania nr 8 – Wizyty zawodoznawcze oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.