Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00296922/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-08
- 2022/BZP 00146782/01 - Wynik z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Powtórne postepowanie organizacja i przeprowadzenie: kursów, szkoleń, warsztatów i wizyt zawodoznawczych dla uczniów i nauczycieli
Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 IM. KS. PROF. JÓZEFA TISCHNERA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000180522
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 20
1.5.2.) Miejscowość: Bochnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs3@powiat.bochnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3.bochnia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Powtórne postepowanie organizacja i przeprowadzenie: kursów, szkoleń, warsztatów i wizyt zawodoznawczych dla uczniów i nauczycieli
Zespołu Szkół nr 3 w Bochni im. ks. prof. Józefa Tischnera
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfa46af7-800a-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039973
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038681/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Powtórne postęp. organizacja i przeprowadzenie kursów, szkoleń, warsztatów i wizyt zawod. dla uczniów i nauczycieli ZS Nr 3-projekt Centrum Kompetencji Zawod. ścieżką ind. rozw. ucznia i naucz RPOWM
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Centrum Kompetencji Zawodowych ścieżką indywidualnego rozwoju ucznia i nauczyciela” współfinansowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów. Nr umowy: RPMP.10.02.02-12-0049/19
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zs3@powiat.bochnia.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. Dodatkowe informacje zawarto w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS3-K-272-1/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 – Kursy / warsztaty kulinarne:
a) Kurs kuchnie świata - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 180 godzin,
b) Kurs „kuchnia molekularna” - 3 edycje kursu dla 18 uczniów – łącznie 48 godzin,
c) Kurs sztuki cukierniczej - 3 edycje kursu dla 30 uczniów – łącznie 180 godzin,
d) Szkolenie kulinarne z kuchni świata - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 10 godzin,
e) Kurs szef kuchni - 1 edycja kursu dla 3 nauczycieli – łącznie 48 godzin
f) Kurs menager gastronomii - 1 edycja kursu dla 3 nauczycieli – łącznie 56 godzin
g) Warsztaty kulinarne-kuchnie świata - 3 edycje w dwóch grupach warsztatów dla 180 uczniów,
h) Warsztaty dietetyczne - 3 edycje warsztatów dla 90 uczniów,
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Kursy / warsztaty barmańskie:
a) Kurs barista - 3 edycje kursu dla 30 uczniów – łącznie 72 godziny,
b) Kurs barmański - 3 edycje kursu dla 36 uczniów – łącznie 120 godzin,
c) Kurs sommelierski - 3 edycje kursu dla 18 uczniów – łącznie 72 godziny,
d) Kurs barmański z elementami sommelierstwa - 3 edycje kursu dla 30 uczniów – łącznie 120 godzin,
e) Kurs barmański II stopnia - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 56 godzin,
f) Kurs baristyczny 1 i 2 stopnia - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 40 godzin,
g) Warsztaty barmańskie - 3 edycje warsztatów dla 90 uczniów,
h) Mikser kulinarny - 3 edycje warsztatów dla 90 uczniów,
i) Kurs kelnerski z flambirowaniem - 3 edycje kursu dla 45 uczniów – łącznie 120 godzin,
j) Kurs kelnerski - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 32 godziny,
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Kursy / warsztaty hotelarskie:
a) Pokojowa profesjonalna obsługa służby pięter - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 16 godzin,
b) Profesjonalny recepcjonista - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 16 godzin,
c) Nowoczesny marketing hotelu - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 16 godzin,
d) Warsztaty housekeepingu, managerskie w hotelach - 3 edycje w dwóch grupach warsztatów dla 180 uczniów,
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Kursy / warsztaty zawodowe:
a) Kurs kasy fiskalnej - 3 edycje kursu dla 45 uczniów – łącznie 90 godzin,
b) Kurs księgi przychodów-rozchodów - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 120 godzin,
c) Kurs arkusza kalkulacyjnego dla uczniów - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 60 godzin,
d) Kurs arkusza kalkulacyjnego dla nauczycieli/nauczycielek - 1 edycja kursu dla 3 nauczycieli – łącznie 16 godzin,
e) Kurs Płatnik dla uczniów - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 90 godzin,
f) Kurs Płatnik dla nauczycieli/nauczycielek - 1 edycja kursu dla 4 nauczycieli – łącznie 12 godzin,
g) Kurs Płace i Kadry - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 120 godzin,
h) Kurs Jak założyć własną firmę - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 150 godzin,
i) e-nauczyciel nowoczesne technologie w edukacji - 1 edycja kursu dla 12 nauczycieli – łącznie 48 godzin,
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Kurs Animator czasu wolnego - 3 edycje kursu dla 24 uczniów – łącznie 150 godzin
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 - Kursy / warsztaty o herbacie i kawie:
a) Szkolenie o herbacie - 1 edycja kursu dla 1 nauczyciela – łącznie 5 godzin,
b) Warsztaty kawy - 3 edycje warsztatów dla 90 uczniów,
c) Warsztaty herbaty - 3 edycje warsztatów dla 90 uczniów,
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 – Kurs języka angielskiego zawodowego - 3 edycje kursu dla 6 nauczycieli – łącznie 144 godziny
4.2.6.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – Wizyty zawodoznawcze:
a) Street Food Polska Kraków - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
b) Targi żywności Kraków - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
c) Restauracje Kraków (różne rodzaje kuchni) - 3 edycje wizyt w dwóch grupach dla 180 uczniów,
d) Kopalnia Soli Wieliczka - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
e) Działalność firmy korporacyjnej Kraków - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
f) Warsztaty w Centrum Edukacji Lotniczej - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
g) Centrum nauki Kopernik - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów,
h) Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie - 3 edycje wizyt dla 90 uczniów
4.2.6.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi wykazać dla Zadania nr 1,2,3,4,5,6,7, że dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości o minimalnych wymaganiach:a) Zadanie nr 1 – Kursy / warsztaty kulinarne - Min. 1 osoba z doświadczaniem w prowadzeniu min. 2 kursów / warsztatów kulinarnych, nabytym w ciągu ostatnich 3 lat, w zakresie prowadzenia zajęć szkoleniowych zgodnych z tematyką Zadania nr 1,
b) Zadanie nr 2 – Kursy / warsztaty barmańskie - Min. 1 osoba z doświadczaniem w prowadzeniu min. 2 kursów / warsztatów barmańskich, nabytym w ciągu ostatnich 3 lat, w zakresie prowadzenia zajęć szkoleniowych zgodnych z tematyką Zadania nr 2,
c) Zadanie nr 3 – Kursy / warsztaty hotelarskie - Min. 1 osoba z doświadczaniem w prowadzeniu min. 2 kursów / warsztatów hotelarckich, nabytym w ciągu ostatnich 3 lat, w zakresie prowadzenia zajęć szkoleniowych zgodnych z tematyką Zadania nr 3,
d) Zadanie nr 4 – Kursy / warsztaty zawodowe - Min. 1 osoba z doświadczaniem w prowadzeniu min. 2 kursów / warsztatów zawodowych, nabytym w ciągu ostatnich 3 lat, w zakresie prowadzenia zajęć szkoleniowych zgodnych z tematyką Zadania nr 4,
e) Zadanie nr 5 – Kurs Animator czasu wolnego - Min. 1 osoba z doświadczaniem w prowadzeniu min. 2 kursów Animator czasu wolnego, nabytym w ciągu ostatnich 3 lat, w zakresie prowadzenia zajęć szkoleniowych,
f) Zadanie nr 6 – Kursy / warsztaty o herbacie i kawie - Min. 1 osoba z doświadczaniem w prowadzeniu min. 2 kursów / warsztatów o herbacie i kawie, nabytym w ciągu ostatnich 3 lat, w zakresie prowadzenia zajęć szkoleniowych zgodnych z tematyką Zadania nr 6,
i) Zadanie nr 7 – Kurs języka angielskiego zawodowego - Min. 1 osoba z doświadczaniem w prowadzeniu min. 2 kursów języka angielskiego zawodowego, nabytym w ciągu ostatnich 3 lat, w zakresie prowadzenia zajęć szkoleniowych.
2) Wykonawca musi wykazać dla Zadania nr 8, że dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia: Min. 1 sprawy autokar przeznaczony do realizacji zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dla Zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7:
a) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według Załącznika nr 6 do SWZ.
2) dla Zadania nr 8:
a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – według Załącznika nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-07 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-07 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
- Remont drogi gminnej 580095K od km 0+020.00 do 0+215.00 przy ul. Ks. Stanisława Staszica w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego zorganizowania grupowego wyjazdu studyjnego do Portugalii
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Kursy językowe dla wychowanków rodzin zastępczych w projekcie "#Rodzina"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- "Świadczenie usługi: psychologa, pedagoga, doradcy zawodowego, animatora, Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.