eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SanokDostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 1 i nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 1 i nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sanok

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 46 52 942

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiat-sanok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60a5c524-4eb2-463f-96b6-9805f2c07eab

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 1 i nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60a5c524-4eb2-463f-96b6-9805f2c07eab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00146924

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031263/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie infrastruktury edukacyjnej Zespołu Szkół nr 1 i nr 5 w Sanoku do potrzeb kształcenia zawodowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00069319

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.272.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W niniejszym postępowaniu udzielane jest zamówienie na realizację części nr 1 zadania:

Część nr 1 - Modernizacja pracowni gastronomicznej w Zespole Szkół nr 1 w Sanoku.
Zakres i sposób modernizacji - remontu pracowni gastronomicznej:

1. Modernizacja instalacji elektrycznej w pomieszczeniu kuchni pracowni gastronomicznej polegać będzie na: przystosowaniu instalacji do podłączenia 20 odbiorników poprzez wykonanie nowych linii zasilających z przewodów elektrycznych podtynkowych w rurach instalacyjnych, montaż nowych gniazd elektrycznych. Wymianę istniejących zużytych przewodów elektrycznych i wymianie starych gniazd elektrycznych oraz wewnętrznej tablicy rozdzielczej.
2. Malowanie klasy do nauki gotowania pracowni gastronomicznej polegać będzie na malowaniu sufitów 2x farbami zmywalnymi atestowanymi do pomieszczeń kuchennych. Projektuje się malowanie sufitów pomieszczeń kuchni, zmywalni, rozdzielni farbami emulsyjnymi zmywalnymi wraz z gruntowaniem środkami gruntującymi podłoża do malowania.
3. Modernizacje pomieszczenia kuchni głównej służące do nauki gotowania jest głównym pomieszczeniem pracowni gastronomicznej. Projektuje się wykonanie remontu istniejących okładzin ściennych i posadzki. Stare okładziny ścian należy skuć - rozebrać wraz z tynkami, powstały gruz zutylizować lub wywieźć na wysypisko, następnie ściany wyrównać, zagruntować i otynkować zaprawą cementowo-wapienną, tak przygotowane ściany obłożyć - licować płytkami ceramicznymi glazurowanymi do wysokości 2,lm a pozostałe ściany nie licowane wyszpachlować i pomalować farbami emulsyjnymi zmywalnymi 2x. Istniejące posadzki z płytek po ich rozebraniu skuciu, należy podłoże zagruntować gruntem wysokopenetrującym wyrównać i uzupełnić zaprawą wyrównującą cementowo-polimerową a następnie ułożyć posadzkę z płytek ceramicznych gresowych antypoślizgowych o wymiarach 30x60cm lub 45x45cm w kolorze pastelowym.
4. Modernizacja zmywalni pomieszczenie pracowni gastronomicznej. Pomieszczenie zmywalni jest zlokalizowane przy pomieszczeniu kuchni i służy do zmywania naczyń. Projektuje się wykonanie remontu istniejących okładzin ściennych i posadzki. Stare okładziny ścian należy skuć - rozebrać wraz z tynkami, powstały gruz zutylizować lub wywieźć na wysypisko, następnie ściany wyrównać, zagruntować i otynkować zaprawą cementowo-wapienną, tak przygotowane ściany obłożyć - licować płytkami ceramicznymi glazurowanymi do wysokości 2,lm a pozostałe do wysokości sufitu wyszpachlować i pomalować farbami emulsyjnymi zmywalnymi 2x wraz z gruntowaniem. Istniejącą posadzkę z płytek po ich rozebraniu skuciu, należy podłoże zagruntować gruntem wysokopenetrującym wyrównać i uzupełnić zaprawą wyrównującą cementowo- polimerową a następnie ułożyć posadzkę z płytek ceramicznych gresowych antypoślizgowych o wym 60x60cm lub 45x45cm w kolorze pastelowym.
5. Modernizacja rozdzielni posiłków pracowni gastronomicznej. Pomieszczenie jest zlokalizowane przy pomieszczeniu kuchni i służy do wydawania i rozdziału przygotowanych posiłków. Projektuje się wykonanie remontu istniejących okładzin ściennych i posadzki. Stare okładziny ścian należy skuć - rozebrać wraz z tynkami, powstały gruz zutylizować lub wywieźć na wysypisko, następnie ściany wyrównać, zagruntować i otynkować zaprawą cementowo-wapienną, tak przygotowane ściany obłożyć - licować płytkami ceramicznymi glazurowanymi do wysokości 2,lm a pozostałe nie licowane do wysokości sufitu, wyszpachlować i pomalować farbami emulsyjnymi zmywalnymi 2x wraz z jednokrotnym gruntowaniem. Istniejącą posadzkę z płytek po ich rozebraniu skuciu, należy podłoże zagruntować gruntem wysokopenetrującym wyrównać i uzupełnić zaprawą wyrównującą cementowo-polimerową a następnie ułożyć posadzkę z płytek ceramicznych gresowych antypoślizgowych o wym 60x60cm lub 45x45cm w kolorze pastelowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45431000-7 - Kładzenie płytek

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne

Zamawiający na realizację zadania przeznaczył 97 601,35 zł., cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu wynosi 178 058,98 zł. jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizację zadania do ceny najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie prawne

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 Pzp gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178058,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178058,98 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.