eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opracowanie graficzne i druk publikacji i ulotki o programie Interreg Polska-S³owacja i jego projektach oraz opracowanie graficzne mapy obszaru wsparcia.



Og³oszenie z dnia 2021-08-12


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00147036 z dnia 2021-08-12

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Opracowanie graficzne i druk publikacji i ulotki o programie Interreg Polska-S³owacja i jego projektach oraz opracowanie graficzne mapy obszaru wsparcia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Projektów Europejskich

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrum Projektów Europejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223783100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.cpe.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

Wsparcie w realizacji programów UE

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie graficzne i druk publikacji i ulotki o programie Interreg Polska-S³owacja i jego projektach oraz opracowanie graficzne mapy obszaru wsparcia.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bef85449-fa82-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00147036

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007234/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.32 Opracowanie graficzne, sk³ad i druk broszur/ materia³ów informacyjnych/ ulotek dot. Programu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Wspó³pracy INTERREG Polska-S³owacja 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: /CPE_Warszawa/SkrytkaESP. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu. Maksymalny rozmiar plików
przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem
dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj±
siê numerem og³oszenia (BZP). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@cpe.gov.pl. Wymagania szczegó³owo opisane zosta³y w rozdziale IX SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WA.263.24.2021.KR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 54364,75 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne i druk publikacji i ulotki o programie Interreg Polska-S³owacja i jego projektach (1500 szt.) oraz opracowanie graficzne mapy obszaru wsparcia ( po 1 szt.). Obejmuje nastêpuj±ce us³ugi: •Projekt, opracowanie graficzne publikacji (1510 szt.), wraz z przygotowaniem materia³ów ilustracyjnych (zdjêcia i ich edycja, tabele, wykresy, infografiki, rysunki itp.)
•Redakcja i korekta posk³adowa tekstów do albumu w jêzykach polskim i s³owackim •Sk³ad graficzny i przygotowanie do druku oraz druk •Dystrybucja do Wspólnego Sekretariatu Technicznego oraz do miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego • Przekazanie wszelkich praw maj±tkowych i licencji umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu dysponowanie przygotowanymi materia³ami na potrzeby wydania publikacji, której dotyczy zamówienie, jak równie¿ przekazywanie Zamawiaj±cemu kopii wszelkich gotowych prac graficznych. ETAP I – Mapa obszaru wsparcia, ETAP II - Publikacja opisuj±ca i promuj±ca program i jego projekty oraz ETAP III – Ulotka informacyjna o starcie edycji programu 2021-2027. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykonywania kilku etapów równocze¶nie. Mo¿liwe jest, ¿e Wykonawca bêdzie realizowa³ dwie lub wiêcej publikacji w tym samym czasie.
Zamawiaj±cy wymaga, aby osoba/ osoby wykonuj±ca/-e czynno¶ci druku by³a/-y i pozostawa³a/-y zatrudniona/-e przynajmniej przez ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracê. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiaj±cy zostawia w gestii Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê/ dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osoby/ osób wykonuj±cej/ wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w niniejszym ustêpie. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: ¯±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny, ¯±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. W trakcie realizacji zamówienia ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê/ dalszego podwykonawcê osoby/ osób wykonuj±cej/ wykonuj±cych czynno¶ci druku w trakcie realizacji zamówienia:
- o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osoby/ osób wykonuj±cej/ wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego, które powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracê, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, -po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê deklaracji ZUS RCA pracownika za ka¿dy miesi±c realizacji zamówienia. Kopia umowy/ umów/ deklaracji powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê/ dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osoby/ osób wykonuj±cej czynno¶ci druku, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê lub podwykonawcê/dalszego podwykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 500 z³ (s³ownie: piêæset z³otych) za ka¿dorazowe niedope³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudniania pracowników wykonuj±cych czynno¶ci na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie, jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±cej ww. czynno¶ci.
W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez PIP.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwiêksz± liczb± punktów.
W sytuacji, gdy Zamawiaj±cy nie bêdzie móg³ dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze, zamawiaj±cy wybiera ofertê z najni¿sz± cen± lub najni¿szym kosztem. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru oferty w sposób, o którym mowa w art. 248 ust. 2, zamawiaj±cy wzywa wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê lub koszt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jako¶æ próbek 2 publikacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: 1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie. 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie – nale¿ycie wykona³ lub wykonuje co najmniej dwie us³ugi, polegaj±cych na przygotowaniu do druku oraz druku publikacji o warto¶ci minimum 10 000,00 z³ brutto ka¿da z nich; wraz z podaniem jej przedmiotu, dat wykonania, warto¶ci i podmiotu, na rzecz którego us³uga zosta³a wykonana.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, okre¶lonych w rozdziale VII ust. 2, Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wraz z ofert± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Za³±czniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u i nie podlega wykluczeniu z postêpowania. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania. Szczegó³y w rozdziale XV SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±: wykaz us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, warto¶ci, podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy (wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku nr 5 do SWZ ).UWAGA: Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ w formie elektronicznej 2 próbki publikacji w³asnych Wykonawcy o objêto¶ci min. 50 stron z ok³adkami ka¿da, zawieraj±ce tekst ci±g³y wraz z obrazuj±cymi go materia³ami ilustracyjnymi (w tym zdjêciami), które podlega ocenie w kryterium oceny ofert (patrz rozdz. XVII).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ustawy PZP nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu. Na potwierdzenie spe³nienia ww. warunku Wykonawcy przed³o¿± o¶wiadczenie wymienione w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ. W przypadku oferty sk³adanej przez Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o wykonanie
zamówienia warunek okre¶lony w rozdziale VII, ust. 1 pkt 4 SWZ musi zostaæ spe³niony przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Ocena spe³nienia ww. warunków odbywaæ siê bêdzie metod± spe³nia/nie spe³nia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³nia wy¿ej wymienione warunki. Niespe³nienie warunku okre¶lonego w rozdziale VII, ust. 1, pkt 4 niniejszej
SWZ skutkowaæ bêdzie odrzuceniem Wykonawcy w postêpowaniu. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, okre¶lonych w rozdziale VII ust. 2, Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wraz z ofert± z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w zakresie wskazanym odpowiednio w Za³±czniku nr 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca
spe³nia warunki udzia³u i nie podlega wykluczeniu z postêpowania. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o
którym mowa w rozdziale VII pkt 8.1 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania. Do oferty nale¿y do³±czyæ: Wstêpne o¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania -
wzór o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania stanowi Za³±cznik nr 3do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u i niepoleganiu wykluczeniu z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). O¶wiadczenie, o którym mowa
w art. 117 ust. 4 ustawy PZP – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – do wykorzystania wzór, stanowi±cy Za³±cznik nr 7 (podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). Ofertê, o¶wiadczenia zaleca siê sporz±dziæ nadrukach stanowi±cych za³±czniki do SWZ. Oferta oraz o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u i niepodleganiu wykluczeniu oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP musz± byæ z³o¿one w oryginale. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w
formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) (......). Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spó³ki cywilne, konsorcja),zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP, zobowi±zani s± ustanowiæ
pe³nomocnika. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno jednoznacznie wynikaæ prawo pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy. Dokument ten winien byæ podpisany przez osobê/osoby uprawnion±(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z form± reprezentacji ka¿dego z Wykonawców (podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym lub podpisem osobistym). W przypadku wspólników spó³ki cywilnej dopuszczalne jest przed³o¿enie umowy spó³ki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przed³o¿enie umowy konsorcjum. Doprecyzowanie w rozdziale VII i XII SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wszelkie zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z wyj±tkiem zmian osób wskazanych w § 3 ust. 6, do czego wystarczaj±ce jest pisemne powiadomienie drugiej Strony. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w zakresie dotycz±cym warunków wykonywania umowy, wynagrodzenia nie wiêcej ni¿ o 10% w stosunku do okre¶lonego w § 4 ust. 1 i terminu okre¶lonego w § 2 ust. 1 – nie d³u¿ej ni¿ o 14 dni w przypadkach: 1) gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Przedmiotu umowy; 2) gdy konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian organizacyjnych po stronie po stronie Zamawiaj±cego, w tym w szczególno¶ci w jego strukturze organizacyjnej; 3) gdy wynikn± rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w umowie, których nie mo¿na bêdzie usun±æ w inny sposób, a zmiana bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowieñ; 4) wyst±pienia si³y wy¿szej. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2, Strona umowy zainteresowana wprowadzeniem zmiany przedk³ada drugiej Stronie pisemny wniosek o dokonanie zmian wraz ze wskazaniem okoliczno¶ci uzasadniaj±cych ich wprowadzenie. Niezw³ocznie po otrzymaniu wniosku Strony podejm± decyzjê w przedmiocie wprowadzenia proponowanych zmian w trybie przewidzianym w ust. 1. Warunkiem wprowadzenia zmian jest zaistnienie okoliczno¶ci opisanych w ust. 2 oraz wyst±pienie strony powo³uj±cej siê na warunek z wnioskiem, o którym mowa w ust. 3.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-20 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-20 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-18

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Szczegó³owy opis kryterium nr 2 Kryterium jako¶æ próbek 2 publikacji – 40%
Jako¶æ przedstawionych w formie elektronicznej próbek 2 publikacji w³asnych Wykonawcy o objêto¶ci min. 50 stron z ok³adkami ka¿da, zawieraj±cej tekst ci±g³y wraz z obrazuj±cymi go materia³ami ilustracyjnymi (w tym zdjêciami) – w ramach niniejszego kryterium Wykonawcom zostan± przypisane punkty w skali od 0 do 40. Zamawiaj±cy w kryterium „jako¶æ” oceni z³o¿one wraz z Ofert± próbki w trzech obszarach: • poprawno¶æ jêzykowa tekstu (ortograficzna, stylistyczna, interpunkcyjna): 0-10 pkt • kreatywno¶æ i walory estetyczne (kompozycja tekstu i elementów graficznych na stronie, estetyka, kolorystyka, zgodno¶æ materia³ów ilustracyjnych z tre¶ci±): 0-15 pkt • warsztat graficzny (wykorzystanie/wykonanie materia³ów ilustracyjnych: zdjêæ, tabel, wykresów, infografik, rysunków; dba³o¶æ o detale; ró¿norodno¶æ form graficznych; ³amanie i sk³ad publikacji): 0-15 pkt. Ocena z³o¿onych ofert w zakresie kryterium „Jako¶æ” zostanie dokonana przez Zamawiaj±cego na podstawie do³±czonych do oferty próbek. Próbki publikacji w³asnych nale¿y z³o¿yæ w wersji elektronicznej.
UWAGA: W przypadku za³±czenia do oferty i/lub wskazania przez Wykonawcê w tabeli wiêkszej liczby próbek ocenie w kryterium „jako¶æ” zostan± poddane dwie pierwsze wymienione próbki. Próbki nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w wersji elektronicznej. W przypadku nie z³o¿enia próbek Wykonawca otrzyma w kryterium 0 pkt.

Dot. art. 101 ustawy prawo zamówieñ publicznych: Zamawiaj±cy wymaga wykonania us³ugi zgodnie z „Zasadami sk³adu tekstów w jêzyku polskim” (PN-83/P-55366) lub równowa¿nej. W opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³y normy, które charakteryzuj± us³ugê sk³adu tekstów w jêzyku polskim. Zamawiaj±cy nie mo¿e opisaæ przedmiotu zamówienia za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ i jest to uzasadnione specyfik± przedmiotu zamówienia. Wskazanie powy¿szej normy nale¿y odczytywaæ z wyrazami „lub równowa¿ne”.
W sytuacjach, kiedy Zamawiaj±cy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie siê do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym, a wskazane powy¿ej odniesienia nale¿y odczytywaæ z wyrazami „lub równowa¿ne”.
Pod pojêciem rozwi±zañ równowa¿nych Zamawiaj±cy rozumie us³ugê, która spe³ni wymagania co najmniej równe do okre¶lonych w OPZ. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego us³ugi spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2021-08-12 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.