Og³oszenie z dnia 2021-10-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00147036/01 - Og³oszenie z dnia 2021-08-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Opracowanie graficzne i druk publikacji i ulotki o programie Interreg Polska-S³owacja i jego projektach oraz opracowanie graficzne mapy obszaru wsparcia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://bip.cpe.gov.pl/p2584/zamowienia-publiczne/ogloszenia-rozstrzygniete/opracowanie-graficzne-i-druk-publikacji-i-ulotki-o-programie-interreg-polska-slowacja-i-jego-projekt1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie graficzne i druk publikacji i ulotki o programie Interreg Polska-S³owacja i jego projektach oraz opracowanie graficzne mapy obszaru wsparcia.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bef85449-fa82-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00212349
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00007234/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.32 Opracowanie graficzne, sk³ad i druk broszur/ materia³ów informacyjnych/ ulotek dot. Programu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Wspó³pracy INTERREG Polska-S³owacja 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00147036/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.24.2021.KR
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 54364,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne i druk publikacji i ulotki o programie Interreg Polska-S³owacja i jego projektach (1500 szt.) oraz opracowanie graficzne mapy obszaru wsparcia ( po 1 szt.). Obejmuje nastêpuj±ce us³ugi: •Projekt, opracowanie graficzne publikacji (1510 szt.), wraz z przygotowaniem materia³ów ilustracyjnych (zdjêcia i ich edycja, tabele, wykresy, infografiki, rysunki itp.)
•Redakcja i korekta posk³adowa tekstów do albumu w jêzykach polskim i s³owackim •Sk³ad graficzny i przygotowanie do druku oraz druk •Dystrybucja do Wspólnego Sekretariatu Technicznego oraz do miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego • Przekazanie wszelkich praw maj±tkowych i licencji umo¿liwiaj±cych Zamawiaj±cemu dysponowanie przygotowanymi materia³ami na potrzeby wydania publikacji, której dotyczy zamówienie, jak równie¿ przekazywanie Zamawiaj±cemu kopii wszelkich gotowych prac graficznych. ETAP I – Mapa obszaru wsparcia, ETAP II - Publikacja opisuj±ca i promuj±ca program i jego projekty oraz ETAP III – Ulotka informacyjna o starcie edycji programu 2021-2027. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wykonywania kilku etapów równocze¶nie. Mo¿liwe jest, ¿e Wykonawca bêdzie realizowa³ dwie lub wiêcej publikacji w tym samym czasie.
Zamawiaj±cy wymaga, aby osoba/ osoby wykonuj±ca/-e czynno¶ci druku by³a/-y i pozostawa³a/-y zatrudniona/-e przynajmniej przez ca³y okres realizacji niniejszego zamówienia, na podstawie umowy o pracê. Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiaj±cy zostawia w gestii Wykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê/ dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osoby/ osób wykonuj±cej/ wykonuj±cych czynno¶ci wskazane w niniejszym ustêpie. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: ¯±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów
i dokonywania ich oceny, ¯±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, Przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. W trakcie realizacji zamówienia ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez Wykonawcê lub podwykonawcê/ dalszego podwykonawcê osoby/ osób wykonuj±cej/ wykonuj±cych czynno¶ci druku w trakcie realizacji zamówienia:
- o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osoby/ osób wykonuj±cej/ wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego, które powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuje osoba zatrudniona na podstawie umowy o pracê, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, -po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub podwykonawcê kopiê deklaracji ZUS RCA pracownika za ka¿dy miesi±c realizacji zamówienia. Kopia umowy/ umów/ deklaracji powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Z tytu³u niespe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê/ dalszego podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osoby/ osób wykonuj±cej czynno¶ci druku, Zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez Wykonawcê lub podwykonawcê/dalszego podwykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 500 z³ (s³ownie: piêæset z³otych) za ka¿dorazowe niedope³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudniania pracowników wykonuj±cych czynno¶ci na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie, jako niespe³nienie przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±cej ww. czynno¶ci.
W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez PIP.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 40935,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 58663,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58663,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aplan Media sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045370
7.3.3) Ulica: Wróblewskiego 18
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.5) Kod pocztowy: 93-578
7.3.6.) Województwo: ³ódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 58663,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Prace remontowe i wykoñczeniowe w budynku Ministerstwa Finansów
- Zakup 2 szt. routerów brzegowych.
- Dostawa tkaniny mundurowej ca³orocznej w kolorze khaki
- Wykonanie robót budowlanych wielobran¿owych prowadz±cych do prawid³owego funkcjonowania oddymiania korytarzy na poziomie +1 i +2 budynku starego BUW przy ul. Krakowskie Przedmie¶cie 26/28
- ¦wiadczenie us³ug przeniesienia, przebudowy, rozwoju, utrzymania wraz z asyst± techniczn± oraz przeprowadzenie audytu UX/UI portalu internetowego ppp.gov.pl
- Wykonanie robót budowalnych dla zadania z bud¿etu obywatelskiego z podzia³em na 3 czê¶ci: Czê¶æ 1: Asfaltowe .. Czê¶æ 2: Zadanie 1 - Po prostu .. Zadanie 2 - Remont drogi .. Czê¶æ 3: Remont drogi ..
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materia³ów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 czê¶ci
- Realizacja us³ugi reklamowej polegaj±ca na wydrukowaniu, ekspozycji, monta¿u i demonta¿u banneru wielkoformatowego ul. Majkowska 5 w Kaliszu
- Wydanie publikacji pn. "Przyroda województwa kujawsko-pomorskiego".
- Kompleksowe przygotowanie 3 (trzech) publikacji z badañ naukowych wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiaj±cego
- Wydruk i monta¿ plansz TAXI w punktach informacyjnych MSI
- Us³uga druku wraz z dostaw± materia³ów promocyjnych - plansze, naklejki dla Muzeum Pomorza ¦rodkowego w S³upsku
wiêcej: Us³ugi drukowania i powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.