eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomRemont dachu na budynkach zlokalizowanych przy ul. Trzebińskiego 41, 43 w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu na budynkach zlokalizowanych przy ul. Trzebińskiego 41, 43 w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: RADOMSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "ADMINISTRATOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670704475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 16A

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (48) 384 65 08

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@rtbs.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rtbs.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/587951

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną działalnością

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu na budynkach zlokalizowanych przy ul. Trzebińskiego 41, 43 w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f8c262d-aa8e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI-P.271.3.P.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 261917,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynkach zlokalizowanych przy ul. Trzebińskiego 41, 43 w Radomiu.
2. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności:
2.1. Demontaż starego pokrycia z papy termozgrzewalnej wraz z utylizacją papy;
2.2. Demontaż obróbek blacharskich oraz orynnowania wraz z utylizacją;
2.3. Demontaż istniejącej instalacji odgromowej wraz z utylizacją;
2.4. Wymiana deskowania na nowe do 15% powierzchni dachu (deski wysuszone, dwukrotnie impregnowane);
2.5. Wykonanie nowego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej (zagruntowanie powierzchni, dwukrotne krycie całej powierzchni dachu: papa podkładowa 4.2, papa wierzchniego krycia SBS 5.2 w kolorze czerwonym);
2.6. Wykonanie pokrycia czap kominowych papą termozgrzewalną (jak wyżej);
2.7. Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz (wykonanie podkładu pod obróbki blacharskie ogniomurów z płyt OSB gr. 22 mm;
2.8. Wykonanie nowego orynnowania (rynny min. Φ125, rura spustowa min. Φ110 – z blachy powlekanej w kolorze ciemny brąz)
2.9. Odtworzenia instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów.
3. Zakres przedmiotu zamówienia oraz szczegółowe wymagania jakościowe określa dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które są dołączone do SWZ i stanowią jej integralną część.
4. Wymagania dotyczące gwarancji:
4.1. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres 5 lat, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia.
4.2. Okresy gwarancji udzielanych przez podwykonawców muszą odpowiadać okresowi gwarancji udzielonemu przez Wykonawcę.
5. Wymagania dotyczące zamówienia:
5.1. Wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. i zgodnie z poleceniami Inspektora nadzoru.
5.2. Ww. zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
5.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem, w tym między innymi ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
6. Wymogi dotyczące materiałów, konstrukcji:
6.1. Użyte materiały, konstrukcje winny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną.
7. Ustalenia organizacyjne związane z wykonywaniem zamówienia:
7.1. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca będzie organizować roboty w sposób umożliwiający dokonanie ich odbioru.
7.2. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu robót uporządkować miejsce wykonywania zamówienia.
7.3. Wykonawca winien ogrodzić, oznaczyć i zabezpieczyć teren budowy oraz zapewnić na terenie wykonywanych robót, w granicach przekazanych przez Zamawiającego, należyty ład, porządek, zorganizować zaplecze budowy w tym wc dla pracowników, ochronę znajdujących się na terenie robót obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymać ich w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu robót usunąć poza teren budowy wszelkie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawić cały teren budowy i robót czysty i nadający się do użytkowania.
7.4. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zapewni w okresie realizacji robót i po ich zakończeniu wywóz odpadów powstałych z własnej i podwykonawców działalności i wykonywanych przez nich robót i usług oraz nie dopuści do przekroczenia dopuszczalnych norm w ściekach, pochodzących z własnej i podwykonawców działalności oraz wykonywanych przez nich robót i usług, odprowadzonych do kanalizacji miejskiej.
8. Wymagania stawiane Wykonawcy:
8.1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
8.2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
8.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.
8.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez przedstawiciela Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
8.5. Inne wymagania określone we wzorze Umowy oraz wynikające z przepisów prawa.
9. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również podczas jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
10. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wystąpienia, w którymkolwiek załączniku do SWZ norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych – produkty te można zastąpić produktami o tych samych funkcjach i podobnych parametrach, ale to na Wykonawcy spoczywa udowodnienie w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
11. Prace towarzyszące nieobjęte dokumentacją techniczną i przedmiarami robót, konieczne do uwzględnienia:
11.1. Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
11.2. Organizacja i zabezpieczenie terenu budowy.
11.3. Uporządkowanie terenu budowy, w tym usunięcie i wywiezienie gruzu oraz resztek materiałów budowlanych.
11.4. Wszelkie inne prace nie objęte w SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, wiedzę techniczną i obowiązujące przepisy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250500,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285706,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 250500,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250500,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.