Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00022072/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
- 2025/BZP 00059433/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00073968/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00085763/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej
Nr 1219N Bramka – Tarda – Miłomłyn – Samborowo w km 22+438”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: basia_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10422761.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowejNr 1219N Bramka – Tarda – Miłomłyn – Samborowo w km 22+438”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1db4a8db-dfab-4892-a0c1-de4460557c76
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020319/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka – Tarda – Miłomłyn – Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00022072
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.2.2025.BŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest optymalizacja przyjętych rozwiązań projektowych, doprojektowanie brakujących elementów i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej nr 1219N Bramka – Tarda - Miłomłyn – Samborowo, w km 22+438 w systemie zaprojektuj i wybuduj oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji. W zakres zadania wchodzi również część drogowa, związana z przebudową odcinka drogi jako dojazdu do obiektu mostowego.
2. Zamówienie jest współfinansowane z Rezerwy subwencji ogólnej
3. Powody niedokonania podziału zamówienia na części: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka – Tarda – Miłomłyn – Samborowo w km 22+438. Zamawiający nie planuje podziału zamówienia na części, gdyż jego wielkość nie stanowi bariery dostępu do zamówienia dla MŚP. Jednocześnie podział zamówienia na części groziłby:
1) właściwemu wykonaniu zamówienia przez trudności w skoordynowaniu działań różnych niezależnych od siebie wykonawców;
2) terminowemu wykonaniu zamówienia i ustaleniu podmiotu odpowiedzialnego
za występujące opóźnienia;
3) trudnościami w egzekwowaniu uprawnień gwarancyjnych, po wykonaniu przedmiotu zamówienia.
Ze względu na ograniczenie liczbowe znaków szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w § 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4612192,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7377485,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4612192,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Most Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851398301
7.3.3) Ulica: Kujawska
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-862
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) nazwa podwykonawcy: nie jest jeszcze znana.
a) opis powierzonej części zamówienia: pale fundamentowe, roboty drogowe.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4612192,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) Opracowanie ostatecznej koncepcji uwzględniającej zmiany do dokumentacji projektowej – 60 dni
od dnia podpisania umowy
b) Opracowanie projektu wykonawczego (wraz z uzyskaniem decyzji/zgody administracyjnej umożliwiającej realizację robót budowlanych tj. zgłoszenie robót lub zmiana decyzji o pozwoleniu na budowę- o ile będą wymagane) – do 180 dni
c) Wykonanie roboty budowlanej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego oraz dostarczenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej (wraz z pozwoleniem na użytkowanie) 270 dni od dnia podpisania umowy,
zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem finansowo-rzeczowym.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Sprzątanie ulic i chodników w ciągach ulic powiatowych na terenie m. Morąg w 2025r.
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- Remont i przebudowy dróg powiatowych na terenie powiatu ostródzkiego
- OPRACOWANIE I PRZEPROWADZENIE KAMPANII SPOŁECZNEJ W RAMACH PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Remont łazienek w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.