Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa w zakresie udostępnienia, utrzymania i zapewnienia wsparcia technicznego Systemu eCRF wraz z aplikacją webową
do elektronicznej obsługi badania epidemiologicznego (DZP.25.5.2025)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 448 52 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umlub.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie udostępnienia, utrzymania i zapewnienia wsparcia technicznego Systemu eCRF wraz z aplikacją webową
do elektronicznej obsługi badania epidemiologicznego (DZP.25.5.2025)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6470f48-e53c-45b5-9a50-0dc032142d40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00147986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047817/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa w zakresie udostępnienia, utrzymania i zapewnienia wsparcia technicznego Systemu eCRF wraz z aplikacją webową do elektronicznej obsługi badania epidemiologicznego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/464926/usluga-w-zakresie-udostepnienia-utrzymania-i-zapewnienia-wsparcia-technicznego-systemu-ecrf-wraz-z-aplikacja-webowa-do-elektronicznej-obslugi-badania-epidemiologicznego3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/464926/usluga-w-zakresie-udostepnienia-utrzymania-i-zapewnienia-wsparcia-technicznego-systemu-ecrf-wraz-z-aplikacja-webowa-do-elektronicznej-obslugi-badania-epidemiologicznego
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma", „System”) pod adresem:
https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/464926/usluga-w-zakresie-udostepnienia-utrzymania-i-zapewnienia-wsparcia-technicznego-systemu-ecrf-wraz-z-aplikacja-webowa-do-elektronicznej-obslugi-badania-epidemiologicznego pod numerem postępowania nadanym przez
Zamawiającego.
2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się: w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, wg zasad wskazanych w ustawie Pzp oraz aktach wykonawczych do tej ustawy. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Systemu.
4. Oferty, oświadczenia i dokumenty w przedmiotowym postępowaniu składa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych określa rozdział III SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych określa rozdział XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych określa rozdział XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.25.5.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w następującym zakresie:
1.1. przygotowanie, skonfigurowanie i udostępnienie Systemu eCRF (Electronic Case Report Form) wraz z aplikacją webową (ang. SmartMedicalStudy) do elektronicznej obsługi badania epidemiologicznego
1.2. prowadzenie szkoleń w zakresie obsługi systemu,
1.3. hostowanie zaoferowanego systemu w środowisku Wykonawcy z dostępnością 24/7/365 dni w roku przez okres trwania badania,
1.4. zapewnienie utrzymania technicznego systemu,
1.5. przekazania zarchiwizowanych danych w terminie do 30 czerwca 2031 r.,
(dalej: System/przedmiot zamówienia).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany również OPZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73120000-9 - Usługi eksperymentalno-rozwojowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2031-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp do wartości 50% zamówienia podstawowego
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty kryteriami oceny ofert szczegółowo opisanymi w rozdziale XIX SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji Etapu I
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.4.1. w zakresie warunku zdolności technicznejZamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi polegające na przygotowaniu, dostarczeniu oraz utrzymaniu systemu informatycznego eCRF, dedykowanego do obsługi badania epidemiologicznego i/lub badania klinicznego, z którego co najmniej jeden był/jest badaniem wieloośrodkowym.
UWAGA:
• Przez wieloośrodkowe badanie epidemiologiczne/kliniczne należy rozumieć badanie epidemiologiczne/kliniczne prowadzone w oparciu o jeden protokół, które odbywa się w kilku różnych ośrodkach badawczych, tym samym prowadzone jest przez więcej niż jednego badacza.
• Za usługę wykonaną Zamawiający uzna usługę zrealizowaną i zakończoną w całości przed upływem terminu składnia ofert.
• Za usługę wykonywaną Zamawiający uzna usługę nadal trwającą, z takim zastrzeżeniem, że usługa ta w zakresie przygotowania i dostarczenia systemu musi być zrealizowana (zakończona), zaś w zakresie utrzymania systemu realizacja usługi trwa nie krócej jak przez okres co najmniej 1 roku przed upływem terminu składania ofert.
1.4.2. w zakresie warunku zdolności zawodowej
Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że skieruje
do realizacji zamówienia publicznego minimum 1 (jednego) programistę, posiadającego:
- doświadczenie zawodowe w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert, z zakresu programowania następujących systemów baz danych: eCRF, aplikacji webowej, dedykowanych do obsługi wieloośrodkowych badań epidemiologicznych i/lub badań klinicznych
UWAGA:
• przez wieloośrodkowe badanie epidemiologiczne/kliniczne należy rozumieć badanie epidemiologiczne/kliniczne prowadzone w oparciu o jeden protokół, które odbywa się w kilku różnych ośrodkach badawczych, tym samym prowadzone jest przez więcej niż jednego badacza
• doświadczenie zawodowe rozumiane jest jako pełny przepracowany rok opisany w niniejszym warunku udziału w postępowaniu, przy czym Zamawiający dopuszcza, aby na okres doświadczenia składały się różne okresy dające sumę doświadczenia wskazanego przez Wykonawcę
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
3.2.1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
3.1.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – wg Załącznika nr 7 do SWZ;
3.1.2. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg Załącznika nr 8 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy, wg Załącznika nr 6 do SWZ o ile dotyczy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy określa Załącznik nr 4 do SWZ - projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-26 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/464926/usluga-w-zakresie-udostepnienia-utrzymania-i-zapewnienia-wsparcia-technicznego-systemu-ecrf-wraz-z-aplikacja-webowa-do-elektronicznej-obslugi-badania-epidemiologicznego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
2. Na podstawie art. 7 ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – dalej „ustawa”, Zamawiającywykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia:
2.1. wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.2. wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2.3. wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 2 następować będzie na okres trwania okoliczności wskazanych w pkt 2.1-2.3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
4. Weryfikacja braku zaistnienia podstawy wykluczenia wskazanej w pkt 2, w stosunku do konkretnego podmiotu nastąpi na podstawie informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1 SWZ.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.1.1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do
wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Terminy wystawienia dokumentów odpowiednio jak w punkcie 5.
Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia przysługują środki ochrony prawnej opisane w rozdziale XXIV SWZ.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie udostępnienia, utrzymania i zapewnienia wsparcia technicznego Systemu eCRF wraz z aplikacją webową do elektronicznej obsługi badania epidemiologicznego (DZP.25.5.2025)
- Sukcesywna dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych na potrzeby komórek UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 (...)
- Remediacją środowiska gruntowo- wodnego z zanieczyszczeń ropopochodnych na terenie Centralnej Płaszczyzny Postoju Samolotów w Dęblinie
- ZZP.260.1.8.2025 - Dostawa profesjonalnej chemii basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-3.
- RDW w Hrubieszowie. Budowa wytwornicy solanki na terenie bazy RDW w Hrubieszowie przy ul. Nowa 22.
- Świadczenie usług edukacyjnych na terenie działania O/ZUS w Lublinie i w Biłgoraju w zakresie zagrożeń, które mogą być przyczyną wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz sposobu zapobiegania im
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Gorzyce
- Lubień Kujawski, gminą cyberbezpieczną.
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, dronów i wyposażenia fotograficznego w ramach projektu 'Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim" finansowanego z WRPO
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego i hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Zespole Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu "Nowoczesny Inżynier dla branż kluczowych"
- Usługa w zakresie udostępnienia, utrzymania i zapewnienia wsparcia technicznego Systemu eCRF wraz z aplikacją webową do elektronicznej obsługi badania epidemiologicznego (DZP.25.5.2025)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.