eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rajcza"Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej placówek oświatowych w Gminie Rajcza - II postępowanie".



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej placówek oświatowych w Gminie Rajcza – II postępowanie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej placówek oświatowych w Gminie Rajcza – II postępowanie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90f2bdb1-8f19-4663-adc6-79de0e43a812

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji (szczegóły opisano w sekcji "Informacje dodatkowe" niniejszego ogłoszenia

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90f2bdb1-8f19-4663-adc6-79de0e43a812

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego – za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka oraz poczty elektronicznej ugrajcza@rajcza.com.pl.
Szczegóły opisano w rozdziale X SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Szczegóły opisano w rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Przedszkole w Soli:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 3 nauczycieli. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Kurs on-line: Terapia ręki, 1 osoba. Cel: diagnoza sprawności motorycznej dziecka, planowanie i prowadzenie terapii ręki, masaż stymulacyjno-sensoryczny ręki.
Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin dydaktycznych + 10 godzin praktycznych zajęć.
3) Szkolenie stacjonarne lub on-line: Elektrostymulacja w logopedii, 1 osoba. Cel: nabycie elektrostymulacja w logopedii, elektrostymulacje, aparat do elektrostymulacji: przygotowanie do zabiegu, rodzaje elektrod, parametry, elektrostymulacja w terapii pacjentów z wadami twarzoczaszki.
Planowana liczba godzin szkolenia: 7 godzin.
4) Szkolenie stacjonarne: Wielokulturowość w naszej szkole - wyzwania dla edukacji w XXI wieku, 3 nauczycieli. Cel: zapoznanie nauczycieli z modelem działań edukacyjnych uwzględniającym potrzeby różnych grup kulturowych zamieszkujących w określonym środowisku, motywujący je do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Górnej:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo dla całej kadry, 6 osób. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Szkolenie stacjonarne: "Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści", dla 6 osób. Cel: budowanie świadomości nauczycieli w zakresie poszanowania godności dziecka z powodu niepełnosprawności, rasy, pochodzenia etnicznego, płci, orientacji seksualnej, kształtowanie postaw szacunku i zrozumienia dla trudności, z którymi boryka się dziecko z powodu niepełnosprawności, pochodzenia etnicznego, płci, wrażliwienie nauczycieli na zjawisko wykluczenia, dyskryminacji.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Dolnej:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo dla całej kadry, 4 osoby. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Szkolenie stacjonarne "Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści", 4 osoby. Cel: budowanie świadomości nauczycieli w zakresie poszanowania godności dziecka z powodu niepełnosprawności, rasy, pochodzenia etnicznego, płci, orientacji seksualnej, kształtowanie postaw szacunku i zrozumienia dla trudności.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 –Przedszkole w Zwardoniu:
1) Kurs stacjonarny lub on-line: Matematyka łatwa dla każdego, 2 osoby. Cel: przygotowanie nauczycieli do korzystania z narzędzi do tworzenia eksperymentów matematycznych.
Planowana liczba godzin szkolenia: 20 godzin.
2) Kurs on-line: Alternatywne formy komunikacji z uczniami z niepełnosprawnościami, 2 osoby. Cel: podstawowa wiedza dotycząca ACC, na czym polega komunikacja alternatywna i wspomagająca poziomy rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka, sposoby porozumiewania się dziecka oraz ich rola w jego życiu, jak dokonać diagnozy możliwości komunikacji dziecka, podstawowe pomoce ułatwiające porozumiewanie się, wybrane techniki nauki używania znaków i symboli, Metoda Ułatwionej Komunikacji, Jak dobrać właściwą metodę komunikacji do poziomu możliwości komunikacyjnych dziecka.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.
3) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 7 osób. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
4) Szkolenie on-line: Inżynieria w przedszkolu, czyli STEAM w praktyce, 7 osób. Cel: umiejętność planowania i organizacji zajęć przedszkolnych z wykorzystaniem STEAM, cztery propozycje gotowych zajęć STEAM dla każdej pory roku.
Planowana liczba godzin szkolenia: 3 godziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 –Przedszkole w Rajczy:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 15 osób. Program: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Kurs on-line: Elektrostymulacja w logopedii -kurs on-line, 1 osoba. Program: elektrostymulacja w logopedii, elektrostymulacje, aparat do elektrostymulacji: przygotowanie do zabiegu, rodzaje elektrod, parametry, elektrostymulacja w terapii pacjentów z wadami twarzoczaszki.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
3) Kurs on-line: Kids' Skills - kurs on-line, 1 osoba. Program: innowacyjny program pomagania dzieciom w przezwyciężaniu problemów emocjonalnych i behawioralnych, takich jak lęki, złe nawyki, problemy ze snem, problemy z koncentracją, napady złości, trudności z chodzeniem do toalety, i wiele innych problemów typowych dla dzieci. Planowana liczba godzin szkolenia: 30 godzin.
4) Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I i II stopień) - on-line/stacjonarnie, 1 osoba. Cele szkolenia I st.: Poznanie podstawowych założeń i narzędzi TSR, Opanowanie w podstawowym zakresie umiejętności posługiwania się metodami TSR w praktyce. Cele szkolenia II st.: Cele szkolenia: Pogłębienie znajomości modelu TSR i rozwój umiejętności pomocowych, ukończenie szkolenia daje możliwość samodzielnego posługiwania się tą metodą w stopniu zaawansowanym.
Planowana liczba godzin szkolenia: całość 200 godzin (70 godz. - I stopień, 130 godz. - II stopień).
5) Komunikacja wspomagająca i alternatywna AAC kurs on-line /stacjonarnie, 1 osoba. Cel: podstawowa wiedza dotycząca ACC, na czym polega komunikacja alternatywna i wspomagająca poziomy rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka, sposoby porozumiewania się dziecka oraz ich rola w jego życiu, jak dokonać diagnozy możliwości komunikacji dziecka, podstawowe pomoce ułatwiające porozumiewanie się, wybrane techniki nauki używania znaków i symboli, Metoda Ułatwionej Komunikacji, Jak dobrać właściwą metodę komunikacji do poziomu możliwości komunikacyjnych dziecka.
Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin.
6) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Logorytmika – jako metoda profilaktyki logopedycznej w przedszkolu, 15 osób. Program: zabawy ruchowe, słuchowe i słowne wspierające rozwój mowy, rozwoju mowy.
Planowana liczba godzin szkolenia:4 godziny.
7) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Dyscyplina w grupie przedszkolnej -stacjonarne, 15 osób. Program: podstawy dyscypliny, trudności indywidualne, problemy grupowe, współpraca.
Planowana liczba godzin szkolenia: 7 godzin.
8) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Dziecięca matematyka w przedszkolu wg koncepcji E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, 15 osób. Program: orientacja przestrzenna, rytmy, liczenie, o kształtowaniu pojęcia liczby i wspomaganiu rozwoju orientacyjnego. Planowana liczba godzin szkolenia: 20 godzin.
9) Szkolenie rady pedagogicznej: Odmienna nauka czytania sylabowego/globalnego/ stacjonarne, 15 osób. Program: mówienie kolejnych etapów pracy z dziećmi zgodnie z metodą odimienną, inicjacja – ćwiczenia praktyczne, wykorzystanie wizytówek – propozycje aktywności, etap – ściana pełna liter – pokaz, prezentacja liter – przebieg zajęcia – ćwiczenia praktyczne, utrwalanie liter – loteryjka i inne – ćwiczenia, targ liter – pokaz, nazywanie świata – ćwiczenia praktyczne, charakterystyka porównawcza metody odimiennej z metodą analityczno – syntetyczną.
Planowana liczba godzin szkolenia: 3 godziny.
10) Szkolenie stacjonarne: Bateria diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, 2 osoby. Program: wstępna psychologiczno-pedagogiczna diagnoza przesiewowa rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, w tym oceny gotowości szkolnej, omówienie narzędzi.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Szkoła Podstawowa nr 1 w Rajczy:
1) Szkolenie - Depresja jako choroba. Specyficzne cechy depresji wieku dorastania, stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: epidemiologia, obraz kliniczny depresji dzieci i młodzieży, przebieg i skutki depresji, czynniki predysponujące, kiedy zaczynają się prawdziwe kłopoty, szkoła przyjazna nastolatkom.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
2) Szkolenie - Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w grupie i klasie, stacjonarne dla 20 nauczycieli + 50 rodziców. Program: czym jest autyzm, zależność autyzmu a płeć, triada zaburzeń autystycznych, zaburzenia w sferze fizycznej oraz poznawczej, które mogą pojawić się u dziecka z ASD, kryteria diagnostyczne, kto i w jaki sposób może postawić diagnozę, przykładowe narzędzia do diagnozy ASD, na czym polega terapia dziecka z ASD, przegląd metod terapii, które mogą być wykorzystane w pracy z dzieckiem z ASD.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
3) "Szkolenie - Ochrona zdrowia psychicznego młodzieży/ stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: definicje zdrowia psychicznego, komponenty zdrowia psychicznego, czym jest rezyliencja i jak ją rozwijać, jak dbać o zdrowie psychiczne, pomoc psychologiczna w sytuacji kryzysowej.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
4) Szkolenie - Wzmocnienie kompetencji nauczycieli w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz w tworzeniu IPE-T, stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: Kto wchodzi w skład zespołu ds. WOPU i IPET?, Jakie są zadania poszczególnych uczestników zespołu ds. WOPFU i IPET? Jakie obowiązki związane z organizacją kształcenia specjalnego spoczywają na specjalistach? W jaki sposób rodzice uczniów są zaangażowani w pracę zespołu i jakie mają uprawnienia oraz obowiązki? Jaką rolę w pracach zespołu pełnią nauczyciele poszczególnych przedmiotów? Jaką rolę odgrywa wychowawca klasy jako koordynator zespołu ds. IPET i WOPFU?
Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin.
5) Szkolenie - sposoby komunikowania się - Uczeń - Nauczyciel - Rodzic stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: Jak przeprowadzić wstępną diagnozę problemu. Jaki jest problem – analiza abc. Gdzie pokierować dalej, jak to zrobić. Skuteczne metody motywowania ucznia do działania: elementy dialogu motywującego, skuteczne pochwały. Komunikacja w zespole klasowym. Rozwiązywanie konfliktów. Elementy mediacji i negocjacji. Współpraca z rodzicami. Rodzaje kontaktów z rodzicami i sposób ich prowadzenia. Ustalanie celów spotkań. Metoda częstych spotkań. Budowanie interwencji przy stałej współpracy z rodzicami. Model częstych spotkań.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 15 osób. Program: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca wykazał spełnienie warunku, jeśli wykaże, odrębnie dla każdej części zamówienia, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 (jedną) osobą prowadzącą zajęcia, która w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadziła grupowe szkolenia z zakresu (o tematyce) danej części zamówienia, na którą składa ofertę w wymiarze:
a) dla części pierwszej zamówienia – co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 4 modułów składających się na część zamówienia,
b) dla części drugiej zamówienia – co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 2 modułów składających się na część zamówienia,
c) dla części trzeciej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 2 modułów składających się na część zamówienia,
d) dla części czwartej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 4 modułów składających się na część zamówienia,
e) dla części piątej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 10 modułów składających się na część zamówienia,
f) dla części szóstej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 5 modułów składających się na część zamówienia,
g) dla części siódmej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiadające modułowi składowemu części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
4. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian (o których mowa w ust. 2) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej, sposobie lub zakresie wykonania przedmiotu umowy;
b) zajdzie konieczność uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
c) działania siły wyższej,
d) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy,
e) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy (asystenci) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak ustanie zatrudnienia lub innych okoliczności uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednakże przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym,
f) ustawowej zmiany stawki VAT,
g) zmiany podwykonawcy (o ile dotyczy) występującego po stronie Wykonawcy (w przypadku podejrzenia, że zdolność techniczna i zawodowa podwykonawcy nie gwarantuje odpowiedniej jakości wykonania usług lub dotrzymania terminów),
h) zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy.
6. Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4).
7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
8. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie Zamawiający i przedstawiciel Wykonawcy.
9. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej– aneksu podpisanego przez obie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 25 marca 2025 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Projekt pn. „Dzieciaki na START - czyli odkrywamy edukację w SP nr 1 w Rajczy” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VI zamówienia);
Projekt pn. „Akceptacja włączająca czyli START do Szkoły w Rycerce Górnej” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VII zamówienia);
Projekt pn. „Przedszkolaki z POWERem” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części V zamówienia);
Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.