Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu „Treningu Umiejętności Społecznych” (TUS) w projekcie „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE PIECZY ZASTĘPCZEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387588281
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Małachowskiego 74
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-159
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 422088831
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@capz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/zamowienia-publiczne-powyzej-30000-euro-zamowienia-o-wartosci-przekraczajacej-kwote-130-000-zl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu „Treningu Umiejętności Społecznych” (TUS) w projekcie „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1589f84-01a2-4744-944d-f48861a45a08
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042907/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych dla uczestników projektu: Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” – FELD.07.07-IP.01-0059/24-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b1589f84-01a2-4744-944d-f48861a45a083.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną
za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” .
4. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie
załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy
e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje za-mieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5.Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
6.Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .xps i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework. Aplikacja działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10). Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS.
8.Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
9.Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie taki folder powinien zostać skompresowany do formatu .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.
10.Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
11.Oferta, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, muszą być złożone w oryginale tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
12.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
13.Dokumenty dotyczące treści oferty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na zasadach określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia RODO
Zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest CAPZ w Łodzi, ul. Małachowskiego 74 reprezentowane przez Dyrektora.
2. Z Centrum można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie: Łódź, 90-159 ul. Małachowskiego 74 ,
- email:sekretariat@capz.lodz.pl,
- telefonicznie: 42 208 88 31.
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z który można się kontaktować poprzez e-mailem na adres: iod@capz.lodz.pl
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji; ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny, w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa nie przekracza 130 000 złotych netto;
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Odbiorcami do których mogą być przekazane dane osobowe będą strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do załatwienia sprawy na mocy przepisów prawa. Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej udostępni dane złożone w ofercie poprzez publikację na stronie lub na wniosek osób zainteresowanych oraz podmiotom, którym administrator danych powierzył przetwarzanie danych osobowych na postawie zawartych umów. Dane zostaną udostępnione również w skutek podejmowanych czynności prowadzonego postępowania.
6. Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej może przekazać dane osobowe upoważnionym podmiotom na podstawie i w granicach prawa.
7. Dane osobowe będą przetwarzane w Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej do czasu niezbędnego do realizacji zadań związanych z umową., następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym
i archiwach (Dz.U. z 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach.
8. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Nie przysługuje:
− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż przesłanką przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Dane teleadresowe zostały pozyskane od Wykonawców, źródeł ogólnodostępnych np. zamieszczonych w internecie.
Szczegółowe zapisy w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2/2025_TUS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu „Treningu Umiejętności Społecznych” (TUS) wspierającego rozwój emocjonalny i społeczny uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.
2. Projekt „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich” skierowany jest do 200 dzieci i młodzieży pochodzenia ukraińskiego (w tym do osób niepełnosprawnych), którzy zostaną objęci wsparciem w procesie usamodzielnienia oraz w procesie adaptacji i integracji społecznej.
3. W ramach wsparcia Treningu Umiejętności Społecznych wsparciem zostanie objętych 40 osób dzieci/młodzieży w wieku od 8 do 17 lat.
4. Celem warsztatu jest wzmocnienie umiejętności w zakresie rozpoznawania i reagowania na swoje i cudze emocje, współpracę w grupie, usprawnienie komunikacji, radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych.
5. Warsztaty zrealizowane będą w okresie od dnia podpisania umowy do 31.07.2027 r. zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem warsztatów w wymiarze łącznym 864 godziny zegarowe. Planowany termin rozpoczęcia wsparcia: Maj 2025 r.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ;
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ.
7. Warsztaty TUS realizowane w wymiarze 864 godziny zegarowych, średnio: 2 godziny zegarowe tygodniowo, (8 godzin zegarowych miesięcznie) dla jednej grupy x 4 grupy: 8 godzin zegarowych tygodniowo (32 godziny zegarowe miesięcznie przez okres 27 miesięcy).
8. Warsztaty TUS realizowane będą dla uczestników projektu w podziale na cztery grupy wiekowe: 8 – 10 lat, 11 – 13 lat, 14 – 15 lat, 16 – 17 lat; przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian/przesunięć w grupach wiekowych w zależności od potrzeb uczestników projektu.
9. Wielkość grupy – maksymalnie 10 uczestników;
10. Tematyka zajęć musi być dostosowana do potrzeb i predyspozycji uczestników projektu m.in. znajomości języka polskiego, wykształcenia, kwalifikacji, płci, wieku, sytuacji zdrowotnej, różnic kulturowych.
11. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia
13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1304 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym lub skazanych za przestępstwa określone w art. 21 ww. ustawy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną zweryfikowane ww. rejestrze.
12. Ponadto przed przystąpieniem do realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację w stosunku do każdej osoby realizującej przedmiot umowy z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu Karnego, art. 189 a, 207 Kodeksu Karnego oraz w ustawie z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U z 2023 r. poz. 1393) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. W stosunku do osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska. Wykonawca przedkłada dokumenty, o których mowa w art. 21 ust. 4-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym z osobami małoletnimi (Dz. U.2024, poz. 1802).
4.2.6.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) kryterium – Cena oferty ,,C” – waga 60% (60% = 60 pkt.)
2) kryterium - doświadczenie trenera prowadzącego Trening Umiejętności Społecznych „D”– waga 40% (40% = 40 pkt.)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie trenera prowadzącego Trening Umiejętności Społecznych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą realizowały zamówienie tj.: min. (jedną) osobą posiadającą wykształcenie wyższe kierunkowe: psycholog, pedagog, psycholog socjolog, znajomość języka ukraińskiego w stopniu komunikatywnym oraz min. dwuletnie doświadczeniew pracy z dziećmi/młodzieżą w zakresie prowadzenia warsztatów/zajęć z zakresu umiejętności społecznych oraz zrealizowała minimum 200 godzin usług szkoleniowych z umiejętności społecznych dla dzieci/młodzieży.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Dokumenty żądane od
Wykonawcy:
1. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, Wykonawca do oferty złoży oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
Pzp, które nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w
postępowaniu na dzień składania ofert - załącznik nr 4a do SWZ.
2. Zamawiający na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129) od Wykonawcy najkorzystniejszego będzie żądał oświadczenia – załącznik nr 9a do SWZ.
Dokumenty żądane od Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie:
3. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oświadczenie, o którym
mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, które nie jest podmiotowym środkiem dowodowym i stanowi tymczasowy dowód potwierdzający
brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert - załącznik nr 4a do SWZ. Powyższe oświadczenie składa każdy
z Wykonawców do oferty.
4. Zamawiający na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129) od Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie najkorzystniejszego będzie żądał
oświadczenia – załącznik nr 9a do SWZ.
Dokumenty żądane od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z
oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu (Załącznik 4b do SWZ).
6. Zamawiający na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 129) od Wykonawcy najkorzystniejszego, który powołuje się na zasoby innych podmiotów będzie żądał
oświadczenia – załącznik nr 9b potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z
załącznikiem nr 3a do SWZ.
2) Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
- wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami drogowymi i budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SWZ.
Zamawiający do umowy będzie wymagał kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych dla osób wykazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
Dokumenty żądane od Wykonawcy wspólnie ubiegającego się zamówienie publiczne:
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik 3a do Zaproszenia, składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim każdy z Wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub
zawodowej będzie żądał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, który złożył najkorzystniejszą ofertę złożenia
Wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający do umowy będzie wymagał kopii dyplomu ukończenia studiów wyższych dla osób wykazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, że roboty budowlane
wykonują poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ).
Dokumenty żądane od Wykonawcy w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby:
6) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o braku podstaw do wykluczenia, składa także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu z udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
(Załącznik 4b do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:a) Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem 1 do SWZ;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawcę – zał. Nr 3a do SWZ
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez podmiot na zasoby, którego powołuje się Wykonawca – zał. Nr 3b do SWZ – jeżeli dotyczy;
d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez Wykonawcę – zał. Nr 4a do SWZ;
e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez składane przez podmiot na zasoby, którego powołuje się Wykonawca – zał. Nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy;
f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – zał. Nr 8 do SWZ - jeżeli dotyczy;
g) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, w przypadku wspólnie ubiegających się o zamówienia publiczne – zał. Nr 9 do SWZ - jeżeli dotyczy;
3. Do oferty wykonawca załącza również: (wybrać odpowiednie)
Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy oraz Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- jeżeli dotyczy
4. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności trenera prowadzącego warsztaty “Trening Umiejętności Społecznych”, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku kodeks pracy. Obowiązek ten nie dotyczy czynności, które są wykonywane przez Wykonawcę prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wskazane powyżej zatrudnienie przez cały okres wykonania umowy.
5. W terminie 14 dni roboczych od podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. Oświadczenie to powinno zawierać
w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę
i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
6. Wykonawca zobowiązuje się, iż każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie przez niego wskazanym, Wykonawca lub Podwykonawca przedłoży do wglądu poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę z pracownikami. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
7. Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
8. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym.
9. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum) ..b) Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawca” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane. Pełnomocnik konsorcjum
pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję
itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę
wspólną.
c) Nie dopuszcza się uczestnictwa któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach
grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
d) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
e) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
f) Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym.
g) Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
i) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp – załącznik 3a i 4a do Zaproszenia, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
j) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, że roboty
budowlane wykonują poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ).
k) Wykonawcy składają oświadczenie (załącznik nr 8 do SWZ) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z
formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
l) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
m) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia posiadania określonej formy
prawnej w celu złożenia oferty.
n) W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie Zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
o) Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunków
przez Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w zakresie:
1) określonym w art. 436 pkt 4 lit. b oraz art. 439 ustawy Pzp;
2) zgodnie z zapisami art. 455 ust. 1 pkt 3);
3) zgodnie z zapisami art. 455 ust. 2.
2. Zmiany umowy nie stanowią:
1) zmiana wskazanych w umowie osób nadzorujących realizację przedmiotu umowy,
2) zmiana danych teleadresowych stron,
3) zmiana danych rejestrowych stron.
3. Strony przewidują możliwość waloryzacji na zasadach określonych w:
a) art. 436 pkt 4 lit b: Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
b) oraz w art. 439 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, na poniższych zasadach:
4. W przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody na waloryzację cen, o której mowa w ust. 3, Zamawiający przygotuje stosowny aneks do Umowy. W sytuacji braku możliwości uwzględnienia wniosku Wykonawcy, Zamawiający udzieli Wykonawcy pisemnej odpowiedzi, w której uzasadni swoją decyzję.
5. Łączny wzrost wysokości wynagrodzenia w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy łącznie 20% w stosunku do pierwotnej wysokości wynagrodzenia.
6. Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 3 zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia podwykonawcy, z którym zawarł umowę (art. 439 ust. 5) ustawy Pzp.
7. Szczegółowe zapisy waloryzacji zostały ujęte we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl poprzez formularz do komuniakcji
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający nie przewiduje możliwości ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do negocjacji.SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w celu potwierdzeniabraku podstaw do wykluczenia zamiast odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed
jego złożeniem (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji), składa dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa
w pkt. g) zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze
wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
3. Z uwagi na fakt, że zamówienie dotyczy pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1304 ze zm.), Zamawiający nie dopuszcza realizacji zamówienia przez osobę figurującą w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym lub skazanych za przestępstwa określone w art. 21 ww. ustawy. Osoby wykazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia zostaną zweryfikowane ww. rejestrze.
4. Ponadto przed przystąpieniem do realizacji umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację w stosunku do każdej osoby realizującej przedmiot umowy z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu Karnego, art. 189 a, 207 Kodeksu Karnego oraz w ustawie z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U z 2023 r. poz. 1393) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. W stosunku do osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska. Wykonawca przedkłada dokumenty, o których mowa w art. 21 ust. 4-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym z osobami małoletnimi (Dz. U.2024, poz. 1802).
5. Zamawiający dokona sprawdzenia osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji umowy w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym oraz sprawdzenie załączonych przez Wykonawcę przed rozpoczęciem realizacji umowy informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu Karnego, art. 189 a, 207 Kodeksu Karnego oraz w ustawie z dnia 29.07.2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii
(Dz. U z 2023 r. poz. 1393) lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego. W stosunku do osób posiadających obywatelstwo innego państwa niż Rzeczypospolita Polska. Wykonawca przedkłada dokumenty, o których mowa w art. 21 ust. 4-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 roku o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym z osobami małoletnimi (Dz. U.2024, poz. 1802).
6. Kryteria oceny ofert|:
1) kryterium – Cena oferty ,,C” – waga 60% (60% = 60 pkt.)
2) kryterium - doświadczenie trenera prowadzącego Trening Umiejętności Społecznych „D”– waga 40% (40% = 40 pkt.)
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu "Treningu Umiejętności Społecznych" (TUS) w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- Przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu "KompendiUM"
- Organizacja i aranżacja stoiska, podczas wydarzeń wystawienniczych, w tym plenerowych, organizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
- 09/2025 Dzierżawa 4 sztuk aparatów do ciągłych terapii nerkozastępczych przez Miejskie Centrum Medyczne im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 45/TP/ZP/U/2025 usługi protetyczne i ortodontyczne dla potrzeb Wielospecjalistycznej Przychodni Stomatologicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa budynku szpitala o lądowisko wyniesione dla śmigłowców ratunkowych LPR oraz część kubaturową dla WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie dla kadry z zakresu pracy z cudzoziemcami i osobami należącymi do mniejszości etnicznych, osobami narażonymi na dyskryminację ze względu na cechy prawnie chronione...
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia warsztatu "Treningu Umiejętności Społecznych" (TUS) w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Świadczenie usługi zajęć indywidualnych rozwijających i wspierających umiejętności uczenia się w ramach projektu pn. Daj sobie szansę, dla dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej
- Usługi wsparcia seniorów w ramach w ramach projektu "Wsparcie seniorów w Gminie Stara Dąbrowa" nr FEPZ. 06.18-IP.01-0016/24
- ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W STARYCH BIELICACH W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.