eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295024

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wodna 40

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-046

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsse.lodz@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/wsse-lodz

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8471e34d-4588-4866-bc76-cf0c7791b455

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087063/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wsselodz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wsselodz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z definicją dokumentu elektronicznego z art. 3 ustęp 2 Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez podwykonawcę.
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdES.
Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji( tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa mają zostać złożone w osobnym pliku, na platformie w miejscu wyznaczonym do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest wraz z przekazaniem tych informacji wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się aby uzasadnienie zastosowania zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było napisane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia traktowane będzie przez Zamawiającego jako bezskuteczne w związku z zaniechaniem przez Wykonawcę działań niezbędnych do zachowania poufności informacji objętych klauzulą tajności zgodnie z art. 18
ust. 3 Pzp. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 222 ust 5 Pzp.
Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się Platformie.
Wykonawca, za pośrednictwem platformazakupowa.pl może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę. Sposób dokonywania wycofania oferty zamieszczono w instrukcji zamieszczonej na Platformie.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za sposób złożenia oferty niezgodny z instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z ofertą przed upływem terminu składania ofert np. oferty złożone poprzez formularz “Wyślij wiadomość do zamawiającego” nie będą spełniały wymogu określonego w art. 221 Pzp i zostaną uznane przez Zamawiającego jako oferty handlowe.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/wsselodz

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Łódzki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny/Dyrektor Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi z siedzibą w Łodzi (90-046), ul. Wodna 40, nr tel. 42 253 62 00,
adres e-mail: sekretariat.wsse.lodz@sanepid.gov.pl.;
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani kontaktować w sprawach przetwarzania Pana/Pani danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod.wsse.lodz@sanepid.gov.pl;
3) Administrator będzie przetwarzał dane osobowe odbywa w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, szczegółowo określonego w SWZ (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 37 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, a w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty przetwarzał będzie dane do wykonania umowy – w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z niej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO oraz w celu realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych związanych z umową, a określonych w przepisach odrębnych);
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa (właściwemu organowi podatkowemu oraz właściwemu oddziałowi Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem). Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
5) ma Pan/Pani prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 78 ustawy PZP), chyba że czas realizacji Umowy przekracza ten okres, wówczas przez czas jej trwania, a także przez okres niezbędny dla realizacji obowiązków księgowych lub podatkowych oraz ewentualną konieczność dochodzenia roszczeń wynikających z Umowy oraz dodatkowo przez okres przewidziany w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych z dnia 18 stycznia 2011 r.;
6) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują następujące prawa: dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.;
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne, aby zrealizować ww. cel. Niepodanie danych uniemożliwi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8) podane przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
w tym również w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DEA OZPA 272.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 111075,61 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do WSSE w Łodzi drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na części:
Część I: Filtry

4.2.5.) Wartość części: 19079,67 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1) cena - 100% = 100 pkt
2. Kryterium będzie obliczane wg wzoru:
Kryterium cena (C) = (cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100 pkt
Wynik będzie podany z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Cena obejmuje wszystkie elementy cenotwórcze.
3. Zamawiający zastosował kryterium cena ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zakupów porównywalnych jakościowo.
4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, liczbę punktów uzyskanych za przedmiotowe kryterium. Uzyskana liczba zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do WSSE w Łodzi drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na części: Część II: Materiały pomocnicze

4.2.5.) Wartość części: 10376,42 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1) cena - 100% = 100 pkt
2. Kryterium będzie obliczane wg wzoru:
Kryterium cena (C) = (cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100 pkt
Wynik będzie podany z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Cena obejmuje wszystkie elementy cenotwórcze.
3. Zamawiający zastosował kryterium cena ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zakupów porównywalnych jakościowo.
4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, liczbę punktów uzyskanych za przedmiotowe kryterium. Uzyskana liczba zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do WSSE w Łodzi drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na części.
Część III: Probówki

4.2.5.) Wartość części: 9447,97 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1) cena - 100% = 100 pkt
2. Kryterium będzie obliczane wg wzoru:
Kryterium cena (C) = (cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100 pkt
Wynik będzie podany z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Cena obejmuje wszystkie elementy cenotwórcze.
3. Zamawiający zastosował kryterium cena ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zakupów porównywalnych jakościowo.
4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, liczbę punktów uzyskanych za przedmiotowe kryterium. Uzyskana liczba zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do WSSE w Łodzi drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na części.
Część IV: Drobny sprzęt do badań chemicznych

4.2.5.) Wartość części: 8911,38 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1) cena - 100% = 100 pkt
2. Kryterium będzie obliczane wg wzoru:
Kryterium cena (C) = (cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100 pkt
Wynik będzie podany z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Cena obejmuje wszystkie elementy cenotwórcze.
3. Zamawiający zastosował kryterium cena ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zakupów porównywalnych jakościowo.
4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, liczbę punktów uzyskanych za przedmiotowe kryterium. Uzyskana liczba zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do WSSE w Łodzi drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na części.
Część V: Drobny sprzęt do badań mikrobiologicznych

4.2.5.) Wartość części: 21782,11 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1) cena - 100% = 100 pkt
2. Kryterium będzie obliczane wg wzoru:
Kryterium cena (C) = (cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100 pkt
Wynik będzie podany z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Cena obejmuje wszystkie elementy cenotwórcze.
3. Zamawiający zastosował kryterium cena ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zakupów porównywalnych jakościowo.
4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, liczbę punktów uzyskanych za przedmiotowe kryterium. Uzyskana liczba zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do WSSE w Łodzi drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na części.
Część VI: Wialki, kapsle do wialek

4.2.5.) Wartość części: 29645,53 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1) cena - 100% = 100 pkt
2. Kryterium będzie obliczane wg wzoru:
Kryterium cena (C) = (cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100 pkt
Wynik będzie podany z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Cena obejmuje wszystkie elementy cenotwórcze.
3. Zamawiający zastosował kryterium cena ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zakupów porównywalnych jakościowo.
4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, liczbę punktów uzyskanych za przedmiotowe kryterium. Uzyskana liczba zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do WSSE w Łodzi drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na części.
Część VII: Końcówki do pipet

4.2.5.) Wartość części: 11832,52 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert w oparciu o następujące kryterium wyboru:
1) cena - 100% = 100 pkt
2. Kryterium będzie obliczane wg wzoru:
Kryterium cena (C) = (cena oferty najtańszej/ cena oferty ocenianej) x 100 pkt
Wynik będzie podany z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
Cena obejmuje wszystkie elementy cenotwórcze.
3. Zamawiający zastosował kryterium cena ponieważ w opisie przedmiotu zamówienia określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów zakupów porównywalnych jakościowo.
4. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą, liczbę punktów uzyskanych za przedmiotowe kryterium. Uzyskana liczba zaokrąglona będzie do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego– zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postepowaniu..
3. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia:
oświadczenie o aktualności oświadczenia o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 5 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie składane na podstawie art.125 ust.1 ustawy Pzp uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 Ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego– zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postepowaniu..
3. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, jest zobowiązany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia:
oświadczenie o aktualności oświadczenia o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony przewidują zmianę wynagrodzenia określonego w § 2 ust. 1 w przypadku zmiany ustawy
z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2024 r., poz. 361 z późn. zm.) w zakresie stawki VAT. Przedmiotowa zmiana dokonana będzie w ten sposób, że wartość netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni się, a określona wartość brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów w zakresie stawki VAT.
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych Towaru tylko w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Zmiany cen wprowadzone zostaną z dniem wejścia w życie aktu prawnego, zmieniającego stawkę podatku VAT i będą mieć zastosowanie do dostaw realizowanych po dacie wejścia w życie nowych przepisów.
3. Strony dokonają zmiany umowy o zamówienie publiczne o której mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, w przypadku:

1) braku możliwości dostawy Towaru objętego niniejszą umową w terminie wynikającym z n/n umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza wówczas zastąpienie go produktem spełniającym warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia zawarte w załączniku nr 1 do umowy, z zachowaniem ceny zawartej w ofercie Wykonawcy.
2) stwierdzenia, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą mieć wpływ lub wpływają na należyte wykonanie umowy, Zamawiający może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, w szczególności przez:
a) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
b) zmianę sposobu wykonywania dostaw,
c) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia Wykonawcy– o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy.
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy, w sytuacji wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Zmiana Umowy określona w niniejszym punkcie dokonywana będzie zgodnie z następującymi zasadami:
a) na potrzeby niniejszego postanowienia umownego strony zgodnie przyjmują, że pojęcie siły wyższej rozumieć należy, jako zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, ogólnie przewidzianej dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych (np. pożary, powodzie, huragany, itp.), oraz co do którego to zdarzenia nie można przypisać drugiej Stronie odpowiedzialności za jego wystąpienie;
b) Strona dotknięta działaniem siły wyższej jest zobowiązana do pisemnego powiadomienia o tym fakcie drugiej strony w terminie 3 dni od dnia powzięcia wiadomości o okoliczności uzasadniającej powołanie się na siłę wyższą, pod rygorem braku możliwości powoływania się na okoliczność wystąpienia stanu siły wyższej.
c) W przypadku wystąpienia opóźnień z powodu siły wyższej Strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju spowodowanego wystąpienia siły wyższej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wsselodz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-28 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.