Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Remediacją środowiska gruntowo- wodnego z zanieczyszczeń ropopochodnych na terenie Centralnej Płaszczyzny Postoju Samolotów w Dęblinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430268824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzilublin.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzilublin.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Organizacyjna MON
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Infrastuktura
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remediacją środowiska gruntowo- wodnego z zanieczyszczeń ropopochodnych na terenie Centralnej Płaszczyzny Postoju Samolotów w Dęblinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fcbd2b5-1ed1-4cf5-bdad-2a98bfe9f684
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148374
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095292/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Remediacja środowiska gruntowo- wodnego z zanieczyszczeń ropopochodnych na terenie CPPS w Dęblinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5fcbd2b5-1ed1-4cf5-bdad-2a98bfe9f6843.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Wykonawcami, a Zamawiającym odbywa się wyłącznie przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:
a) W zakresie złożenia oferty oraz oświadczeń lub dokumentów składanych wraz
z ofertą – przy użyciu platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
UWAGA
Platforma e-Zamówienia służy wyłącznie do złożenia, wycofania lub zmiany
oferty wraz z załącznikami.
Złożenie oferty wraz z załącznikami na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest
niedopuszczalne, nie stanowi bowiem jego złożenia przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów „ustawy o świadczeniu
usług drogą elektroniczną”.
b) W pozostałym zakresie, w szczególności: składania oświadczeń, wniosków
zawiadomień oraz przekazywania informacji – przy użyciu poczty elektronicznej
Zamawiającego, wskazanej w dokumentach postępowania (str. 1 SWZ)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania
z platformy e-Zamówienia, Instrukcji Interaktywnej platformy e-Zamówienia.
Przedmiotowa instrukcja, regulamin dostępne są na stronie:
https://ezamówienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Postanowienia dotyczące RODO zawarte są w SWZ i we wzorze umowy- załącznik do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Postanowienia dotyczące RODO zawarte są w SWZ i we wzorze umowy- załącznik do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 5.005/25/TP1/WEN
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie remediacji środowiska
gruntowo - wodnego z zanieczyszczeń ropopochodnych na terenie Centralnej
Płaszczyzny Postoju Samolotów w Dęblinie.
2. Zakres prac obejmuje w szczególności:
a) realizację zapisów Decyzji wodnoprawnej z dnia 08.08.2017 r. znak: NN-404/P/36-MM/17 nr 832/D/NN/17 wydanej przez Dyrektora Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie;
b) realizację zapisów Decyzji z dnia 11.06.2015 r. znak: WSI.511.4.2015.RSZ wydanej przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Lublinie;
c) pobór próbek gruntu przez geologa z uprawnieniami w zakresie kategorii kwalifikacji w zawodzie-XIII;
d) wykonanie wymaganych przepisami w tym zakresie analiz laboratoryjnych wód i gruntu przez laboratorium posiadające akredytację;
e) Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania w czasie realizacji przedmiotu umowy przepisów ustawy o odpadach;
f) dostarczenie, zainstalowanie i udostępnienie na okres trwania umowy niezbędnych ilości zbiorników na odpadowe produkty ropopochodne z zabezpieczeniem elektrostatycznym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
Wizja lokalna:
a) Wykonawca przed złożeniem oferty, na swój koszt może dokonać wizji lokalnej.
Osobą wyznaczoną do kontaktu jest: p. Ewelina KOŃKO,
tel. 261 182 189.
b) Zamawiający nie wprowadza wymogu złożenia oferty dopiero po odbyciu wizji lokalnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90722000-4 - Rekultywacja środowiska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium Waga
Cena oferty 60 %
Doświadczenie geologa z uprawnieniami w zakresie kategorii kwalifikacji w zawodzie- XIII* 40%
*- na podstawie art. 50 ust. 2 pkt 13 ustawy PGG (ustawa Prawo geologiczne i górnicze)
Oferty będą oceniane w systemie punktowym Za najkorzystniejszą uznana
zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów wyliczonych wg wzoru:
P = Pc + Pd
gdzie:
P – suma punktów przyznana ofercie,
Pc – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium – cena
Pd – liczba punktów przyznana ofercie w kryterium– doświadczenie geologa
z uprawnieniami w zakresie kategorii kwalifikacji w zawodzie- XIII
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie geologa z uprawnieniami w zakresie kategorii kwalifikacji w zawodzie-XIII zgodnie z art. 50 ust. 2 pkt 13 Prawo geologiczne i górnicze
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykonujący działalność
gospodarczą lub zawodową wykaże, że posiada wpis do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli:
A. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał:
a) co najmniej jedną (1) usługę polegającą na remediacji środowiska wodno –
gruntowego z zanieczyszczeń ropopochodnych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Przez wykonanie danej usługi Zamawiający rozumie sumę świadczeń wykonanych w ramach jednej umowy/kontraktu.
B. skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
a) co najmniej jedną (1) osobę posiadającą min. 2- letnie doświadczenie jako geolog z uprawnieniami geologicznymi zgodnie z art. 50 ust. 2 pkt 13 (kategoria kwalifikacji w zawodzie geolog- XIII) Ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. 2024.1290 t.j.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: OŚWIADCZENIE Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postepowania wskazanych przez Zamawiającego oraz podstaw wykluczenia zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - według wzoru załączonego do SWZ.
2. W przypadku Wykonawcy wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, Wykonawca złoży:
dowód potwierdzający, że Wykonawca przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
3. W przypadku, gdy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawcy złożyli odrębne oferty, Wykonawca złoży:
dowód potwierdzający, że Wykonawcy przygotowali te oferty niezależnie od siebie.
4. Gdy w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia
konkurencji, wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, Wykonawca złoży:
dowód potwierdzający, że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
5. W przypadku Wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3:
dowód, potwierdzający iż Wykonawca przed upływem terminu do składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie
spłaty tych należności;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokument potwierdzający, że Wykonawca wykonujący działalność
gospodarczą lub zawodową jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych
lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od dnia złożenia;
2.WYKAZ USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - według wzoru załączonego do SWZ;
Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w Wykazie usług dotyczy usług, o których mowa w pkt XVII ppkt. 2.4 lit. A SWZ.
3. DOWODY określające, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy.
4. WYKAZ OSÓB skierowanych do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia zawodowego
wyrażonego w pełnych latach oraz zakresu wykonywanych przez nie czynności z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru załączonego do SWZ;
Wykaz osób powinien obejmować wszystkie osoby opisane w pkt XVII ppkt 2.4) lit. B SWZ.W ww. wykazie należy podać:
- numer, rodzaj i zakres posiadanych uprawnień zawodowych
- podstawę dysponowania osobą
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. (jeżeli dotyczy) OŚWIADCZENIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGOWYKONAWCY ZASOBY, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Podmiot udostępniający Wykonawcy zasoby nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w odniesieniu do zakresu, w jakim udostępnia Wykonawcy zasoby –zgodnie ze wzorem załączonym do SWZ – jako załącznik do oferty;
3. PEŁNOMOCNICTWO – do reprezentacji Wykonawcy lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w prowadzonym przez Zamawiającego postępowaniu, w szczególności do złożenia oferty, podmiotowych środków dowodowych oraz innych oświadczeń i dokumentów oraz zawarcia umowy (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.
4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy, potwierdzający że Wykonawca realizując zamówienia będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Dokument ten ma określać w szczególności:
zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonaniu zamówienia;
czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują usługi/roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Takim dokumentem może być ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO
ZASOBY – według wzoru załączonego do SWZ (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.
5. OŚWIADCZENIE Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zawierające wykaz usług, które zostaną wykonane przez poszczególnych Wykonawców (jeśli dotyczy) - jako załącznik do oferty.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Oferta musi być zabezpieczona wadium o niżej wymienionej wartości:3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące 00/100 złotych)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.).
5.005/25/TP1/WEN – Remediacja środowiska gruntowo - wodnego z zanieczyszczeń ropopochodnych na terenie Centralnej
Płaszczyzny Postoju Samolotów w Dęblinie 14
3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Lublinie, 20-020 Lublin, ul. Lipowa 1a, konto nr:
58 1010 1339 0043 0113 9120 1000
Wadium musi być wniesione najpóźniej do godz. 10:00 dnia 26.03.2025
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w wyżej wymienionym
terminie znajdzie się na rachunku bankowym Rejonowego Zarządu
Infrastruktury w Lublinie.
4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których
mowa w pkt XXI ppkt 2.2) - 4) SWZ, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu
oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej poprzez wczytanie
tego pliku na platformie e-Zamówienia, najpóźniej do godz. 10:00 dnia 26.03.2025r.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać:
a. jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta.
b. nieodwołalnie i bezwarunkowo - na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Lublinie, ul. Lipowa 1a, 20-020 Lublin, w terminie związania ofertą - zobowiązanie Gwaranta do wypłaty
Zamawiającemu, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców (jednego z konsorcjantów lub wspólników spółki cywilnej) uważa się za wniesione prawidłowo.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, wniósł je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub który złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Każdy z Wykonawców wchodzący w skład spółki cywilnej lub konsorcjum musi:wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
a) Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII ppkt 2.1) SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
wykonujący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże, że jest wpisany
do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju,
w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
b) Zamawiający dokonując oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt XVII ppkt 2.4) lit. A SWZ uzna, iż warunek został spełniony jeżeli:
co najmniej jeden z Wykonawców wchodzących w skład spółki cywilnej lub
konsorcjum wykaże, że wykonał usługę, o której mowa w pkt XVII ppkt 2.4) lit. A SWZ;
co najmniej jeden z Wykonawców wchodzących w skład spółki cywilnej lub
konsorcjum wykaże, że dysponuje osobą, o której mowa w pkt XVII ppkt 2.4) lit. B SWZ;
Zamawiający wymaga, aby część zamówienia związana z warunkiem udziału
w postępowaniu została zrealizowana przez tego z Wykonawców wchodzącego
w skład spółki cywilnej lub konsorcjum, który wykazał się spełnieniem danego
warunku udziału w postępowaniu (etap realizacji zamówienia) tzn. wykonał tę część
zamówienia, do realizacji której potwierdził wymagane zdolności.
Wykonawcy wraz z ofertą złożą Oświadczenie, o którym mowa w pkt XVIII Etap 1
ppkt 5 SWZ.
2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia tj.: w szczególności do złożenia oferty, oświadczeń i zawiadomień albo do
reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy na wykonanie
przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (lub liderem). Wszelkie rozliczenia (wystawianie faktur, płatności) dokonywane będą z pełnomocnikiem lub liderem wskazanym w ofercie lub innych dokumentach/oświadczeniach złożonych w postępowaniu.
4. Wypełniając ofertę, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę",w miejscu np. „nazwa i adres Wykonawcy", należy wpisać pełne dane dotyczące wspólników spółki cywilnej lub pełne dane dotyczące lidera i partnera (partnerów) konsorcjum.
5. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia, w przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy
Pzp, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się we wzorze umowy, który stanowi załącznik do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: oferty należy składać przy użyciu platformy e-Zamowienia: http://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-24
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie udostępnienia, utrzymania i zapewnienia wsparcia technicznego Systemu eCRF wraz z aplikacją webową do elektronicznej obsługi badania epidemiologicznego (DZP.25.5.2025)
- Sukcesywna dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych na potrzeby komórek UMWL w Lublinie zaangażowanych we wdrażanie programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 (...)
- Remediacją środowiska gruntowo- wodnego z zanieczyszczeń ropopochodnych na terenie Centralnej Płaszczyzny Postoju Samolotów w Dęblinie
- ZZP.260.1.8.2025 - Dostawa profesjonalnej chemii basenowej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-3.
- RDW w Hrubieszowie. Budowa wytwornicy solanki na terenie bazy RDW w Hrubieszowie przy ul. Nowa 22.
- Świadczenie usług edukacyjnych na terenie działania O/ZUS w Lublinie i w Biłgoraju w zakresie zagrożeń, które mogą być przyczyną wypadków przy pracy i chorób zawodowych oraz sposobu zapobiegania im
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.