Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu „Podniesienie kompetencji edukacyjnych nauczycieli i uczniów szkół gminy Nowe”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWA ADMINISTRACJA PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W NOWEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001112669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Myśliwska 2 lokal B
1.5.2.) Miejscowość: Nowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 523328568
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saponowe@o2.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://saponowe.naszaplacowka.pl/bip/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu „Podniesienie kompetencji edukacyjnych nauczycieli i uczniów szkół gminy Nowe”,
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0d34fd0-aa1c-4d34-a03b-48e521023d00
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148489
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00142551/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu „Podniesienie kompetencji edukacyjnych nauczycieli i uczniów szkół gminy Nowe”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Podniesienie kompetencji edukacyjnych nauczycieli i uczniów szkół gminy Nowe
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0d34fd0-aa1c-4d34-a03b-48e521023d003.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Rozdział XII SWZ ; https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych osobowych w związku z realizacją postępowania: Usługa polegająca na przeprowadzeniu zajęć dla uczniów w ramach projektu „Podniesienie kompetencji edukacyjnych nauczycieli i uczniów szkół gminy Nowe”, jest Samorządowa Administracja Placówek Oświatowych w Nowem, ul. Myśliwska 2b, 86-170 Nowe , tel. 52 333 28 568, saponowe@o2.pl
2. Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, stanowiącego załączniki nr 5 i 6 do SWZ wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania.
3. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowania, o którym mowa w punkcie 2.
4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu w załączeniu do oferty, podpisany przez osobę/by, której dane dotyczą odpowiednio obowiązek informacyjny z art. 13 lub 14 RODO, stanowiący załącznik nr 5 i 6 do SWZ.
5. Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus realizowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza i Kujaw 2021-2027 Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działania FEKP.08.27 Kształcenie ogólne OPPT .Umowa o dofinansowanie Umowa nr UM_WR.433.3.076.2025 W związku z powyższym w ramach badania kwalifikowalności wydatków dojdzie do udostępnienia dokumentacji w tym danych osobowych następującym instytucjom: tj. Ministrowi Funduszy i Polityki Regionalnej - jako Instytucja Zarządzająca FEDKP 2021-2027 oraz zarządzający Centralnym Systemie Teleinformatycznym wspierającym realizację FEDKP 2021-2027, pełni również rolę Administratora danych osobowych. Instytucją Zarządzającą jest Urząd Marszałkowski w Toruniu, pełni również funkcję Instytucji Pośredniczącej, a także podmiotu przetwarzającego na podstawie Porozumienia w sprawie powierzania przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją Programu FEDKP lata 2021-2027.
6. Zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie , Zamawiający został zobowiązany do spełnienia obowiązku informacyjnego w imieniu Administratorów, o których mowa w pkt. 5.
7. Zobowiązuje się Wykonawcę do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 i 14 RODO, stanowiącego załączniki nr 5 i 6 do SWZ wobec osób, których dane osobowe zostaną przekazane przez Wykonawcę w związku z realizacją niniejszego postępowania.
8. Wykonawca oświadcza, że wypełnił obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO i art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowania, o którym mowa w punkcie 7.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 271.1.2025.UK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 450000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5. Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części I – Wsparcie edukacji włączającej
a. Zajęcia metodą Weroniki Sherborne 3 osoby x 60h. Łącznie 180h.
b. Zajęcia dla dzieci z orzeczeniami/opiniami (łącznie 180h), w tym:
i. Wsparcie psychologiczne (indywidualne) 3 osób x 20h/os;
ii. Wsparcie terapeutyczne - wspomaganie rozwoju 4gr x 30h/gr (jedna grupa: 2 osoby, łącznie 8 osób)
4.2.5.) Wartość części: 48600 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
Kryterium nr 1:
Cena – według następującego wzoru:
Ilość punktów= (Najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto)/(Cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie) ×waga kryterium
Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
Kryterium nr 2:
Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) -według następujących zasad:
Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 18.09 wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 20.09 na środę 19.09 jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 19.09 (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania).
Najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni Liczba punktów
5 dni 0,00
4 dni 5,00
3 dni 15,00
2 dni 30,00
1 dzień 40,00
W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100 %.
Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6. Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części II – Zajęcia w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych (kompetencje cyfrowe)
a. Zajęcia:
i. robotyka i programowanie 96os (48dz, 48ch) 16 grup 45h/gr,
ii. zajęcia z dronami 48os (24dz, 24ch) 8 gr 30h/gr,
iii. sztuczna inteligencja 24os (12dz, 12 ch) 4gr 30h/gr,
iv. edukacja medialna, w tym selekcja i weryfikacja źródeł informacji oraz identyfikacja tzw. fake news, a także higiena cyfrowa 24os (12dz, 12ch) 4 gr 60h/gr.
4.2.5.) Wartość części: 158400 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
Kryterium nr 1:
Cena – według następującego wzoru:
Ilość punktów= (Najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto)/(Cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie) ×waga kryterium
Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
Kryterium nr 2:
Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) -według następujących zasad:
Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 18.09 wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 20.09 na środę 19.09 jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 19.09 (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania).
Najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni Liczba punktów
5 dni 0,00
4 dni 5,00
3 dni 15,00
2 dni 30,00
1 dzień 40,00
W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100 %.
Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7. Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części III – Zajęcia rozwijające
a. Zajęcia:
i. zajęcia z autoprezentacji (w tym z wykorzystaniem narzędzi audiowizualnych) 24os (12dz,12ch) 4 gr,
ii. zajęcia eksperymentalne i badawcze 24os (12dz, 12ch) 4 gr,
iii. zajęcia ekologiczne w tym wiedza o klimacie, w tym możliwości zmiany indywidualnych zachowań w celu ochrony środowiska 24os (12dz, 12ch) 4 gr,
iv. działania prozdrowotne, w tym układanie zbilansowanej diety, zdrowe nawyki i podwyższanie sprawności fizycznej 24os (12dz, 12ch) 4 gr
b. Zajęcia w wymiarze 30 h/gr. Łącznie 480h
4.2.5.) Wartość części: 57600 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
Kryterium nr 1:
Cena – według następującego wzoru:
Ilość punktów= (Najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto)/(Cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie) ×waga kryterium
Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
Kryterium nr 2:
Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) -według następujących zasad:
Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 18.09 wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 20.09 na środę 19.09 jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 19.09 (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania).
Najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni Liczba punktów
5 dni 0,00
4 dni 5,00
3 dni 15,00
2 dni 30,00
1 dzień 40,00
W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100 %.
Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8. Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części IV – Doradztwo zawodowe
a. zajęcia z doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości (obejmujące diagnozę i identyfikację potrzeb oraz opracowanie i wdrożenie planu wsparcia w zakresie doradztwa w szkole) (będzie uwzględniać perspektywę płci i przeciwdziałanie dyskryminacji płci, w tym stereotypom 30os (15dz, 15ch) 6h/os (Indywidualne Plany Działania),
4.2.5.) Wartość części: 23000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
Kryterium nr 1:
Cena – według następującego wzoru:
Ilość punktów= (Najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto)/(Cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie) ×waga kryterium
Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
Kryterium nr 2:
Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) -według następujących zasad:
Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 18.09 wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 20.09 na środę 19.09 jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 19.09 (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania).
Najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni Liczba punktów
5 dni 0,00
4 dni 5,00
3 dni 15,00
2 dni 30,00
1 dzień 40,00
W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100 %.
Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9. Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części V– Zajęcia rozwijające z j. angielskiego i przygotowanie do egzaminu w zakresie uzyskania międzynarodowego certyfikatu
a. Zajęcia rozwijające z języka angielskiego - specjalistyczne zajęcia z języka angielskiego, których celem jest przygotowanie do uzyskania międzynarodowego certyfikatu językowego 32os (19dz, 13ch) 4 gr po 120h (egzamin oraz zapewnienie certyfikatu nie jest w zakresie obowiązków Wykonawcy).
4.2.5.) Wartość części: 76000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
Kryterium nr 1:
Cena – według następującego wzoru:
Ilość punktów= (Najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto)/(Cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie) ×waga kryterium
Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
Kryterium nr 2:
Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) -według następujących zasad:
Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 18.09 wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 20.09 na środę 19.09 jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 19.09 (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania).
Najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni Liczba punktów
5 dni 0,00
4 dni 5,00
3 dni 15,00
2 dni 30,00
1 dzień 40,00
W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100 %.
Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis Przedmiotu Zamówienia dla Części VI– Zajęcia rozwijające kompetencje i umiejętności społeczne
a. zajęcia rozwijające umiejętność́ uczenia się̨ 36os- 6 gr
b. zajęcia rozwijające kompetencje społeczne (w tym pierwsza pomoc) 24os -4 gr
c. zajęcia rozwijające kreatywność́, inicjatywność i przedsiębiorczość́ 48os- 8 gr
d. zajęcia rozwijające kompetencje przekrojowe, w tym praca w zespole (wielokulturowym, wirtualnym), umiejętność dzielenia się wiedzą, empatia, myślenie abstrakcyjne, krytyczne czy komutacyjne. 36os- 6 gr
e. Wszystkie zajęcia 30h/gr. Łącznie: 720h
4.2.5.) Wartość części: 86400 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru oferty odrębnie dla każdej części zamówienia, w oparciu o niżej wymienione kryteria oceny ofert.
Kryterium nr 1:
Cena – według następującego wzoru:
Ilość punktów= (Najniższa zaoferowana cena za daną część zamówienia brutto)/(Cena za daną część zamówienia brutto w badanej ofercie) ×waga kryterium
Do oceny przyjmuje się cenę za wykonanie danej części zamówienia brutto (z podatkiem VAT).
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
Kryterium nr 2:
Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć) -według następujących zasad:
Najwyższą liczbę punktów otrzyma oferta zawierająca najkrótszy okres (liczony w dniach kalendarzowych, podanych w wartościach różnych od „0”) liczony od dnia przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do rozpoczęcia/zmiany/odwołania terminu realizacji zajęć w danej grupie, do dnia jego wykonania.
Termin reakcji Wykonawcy na wezwanie, rozpoczyna bieg od dnia następnego po dniu, w którym Wykonawca wezwanie otrzymał i upływa w dniu, w którym Wykonawca się do niego zastosował. Przykładowo: Wykonawca który zadeklarował 1 dzień w kryterium „Elastyczność”, w przypadku jeśli otrzymał we wtorek 18.09 wezwanie w sprawie zmiany terminu zajęć z czwartku 20.09 na środę 19.09 jest zobowiązany do przeniesienia zajęć na środę 19.09 (tj. na następny dzień po otrzymaniu wezwania).
Najkrótszy okres to 1 dzień zaś najdłuższy to 5 dni, przy czym punkty będą przyznane zgodnie z poniższą tabelą:
Oferowana liczba dni Liczba punktów
5 dni 0,00
4 dni 5,00
3 dni 15,00
2 dni 30,00
1 dzień 40,00
W sytuacji, gdy Wykonawca nie poda w ofercie terminu gotowości do zmiany, przyjmuje się, że oferuje zmianę terminu rozpoczęcia/zmiany/odwołania zajęć w najdłuższym dopuszczalnym terminie wynoszącym 5 dni, co oznacza, że Zamawiający przyzna 0,00 pkt w kryterium nr 2.
W sytuacji, gdy Wykonawca poda w ofercie termin gotowości do zmiany dłuższy niż 5 dni, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu, jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100 %.
Za najkorzystniejszą w zakresie danej części zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2).
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium cena.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Elastyczność (gotowość do zmian terminów zajęć)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział X SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 2 do SWZ.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, składany na potwierdzenie spełnienia warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 2 do SWZ.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, składany na potwierdzenie spełnienia warunku według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedstawienia w postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Rozdział XVI SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w przypadkach:
a. wymaganych przepisem art. 439 PZP, to jest w przypadku gdy:
i. w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2026 r. (lub jeśli termin realizacji Umowy zostanie przedłużony za zgodą Zamawiającego – do dnia terminu zmienionego) poziom cen usług edukacyjnych (publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, w ramach cen towarów i usług konsumpcyjnych) zmieni się o więcej niż 15% (słownie: piętnaście procent).
ii. w przypadku zaistnienia przesłanki opisanej wyżej, Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z żądaniem zawarcia aneksu do umowy, poprzez zwiększenie należnego wynagrodzenia. Zmiana wynagrodzenia następuje poprzez jego zwiększenie o poziom wzrostu cen towarów i usług ponad poziom opisany przy lit. i) (w ten sposób, że od zsumowanego poziomu wzrostu cen usług edukacyjnych podawanych przez Prezesa GUS odejmuje się 15%) i wyłącznie w zakresie w jakim dotyczy to jeszcze niezrealizowanych przez Wykonawcę usług.
iii. Podstawą do ustalenia wzrostu poziomu usług są wyłącznie kwartalne komunikaty Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego – wyklucza się dokonania podwyżki wynagrodzenia na podstawie informacji sygnalnych.
b. w przypadku okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które powodowały brak możliwości wykonania umowy i w terminie lub w przypadku uzyskania zgody Instytucji Zarządzającej, Zamawiający może przedłużyć termin realizacji zamówieni o okres istnienia tych okoliczności lub o okres na jaki zgodziła się Instytucja Zarządzająca.
c. Dopuszcza się zmianę liczebności grup oraz liczby tych grup o nie więcej niż 20% w zależności od rekrutacji, pod warunkiem że zmiany te zaakceptuje Instytucja Zarządzająca. W związku z tym wynagrodzenie wykonawcy może ulec proporcjonalnej zmianie – w zależności od tego, jaki wpływ zmiana ilości uczestników wpłynie na liczbę godzin zajęć, które będzie musiał zrealizować Wykonawca.
3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu już wykonanej części umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-25 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-25 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI NOWE
więcej: przetargi NOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników z jednostek podległych Wielkopolskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Poznaniu wraz z zapewnieniem materiałów szkoleniowych
- "Organizacja wyjazdów edukacyjnych oraz warsztatów dla uczestników projektu pn. ,,Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Organizacja usług szkoleniowych dla Uczestników projektu ,,KLAMERKA"
- Usługa polegająca na organizacji wyjazdów edukacyjnych (wycieczek) dla uczniów w ramach projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Podniesienie jakości edukacji w I Liceum Ogólnokształcącym im. ks. St. Konarskiego w Rzeszowie poprzez wdrożenie kompleksowego programu rozwojowego szkoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.