Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00080750/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 550 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco z odbiorem własnym.
Zakup i dostawa 40 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno (workach po 25-30 kg).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080366
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolska Szosa 64
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 63 222 31 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.bip.powiat.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0be637b9-a230-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i bieżące utrzymanie dróg i mostów na terenie powiatu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 550 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco z odbiorem własnym.Zakup i dostawa 40 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno (workach po 25-30 kg).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be637b9-a230-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052747/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup 550 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco z odbiorem własnym
1.2.3 Zakup i dostawa 40 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno (w workach po 25-30 kg)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.271.01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 197152,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup 550 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na gorąco z odbiorem własnym.Opis zamówienia.
Przewiduje się, że w ciągu obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mieszankę mineralno-asfaltową w ilości 550 ton z odbiorem własnym przez Zamawiającego bezpośrednio z wytwórni masy. W związku z wymaganiami technicznymi stanowiącymi między innymi, że temperatur mieszanki mineralno-asfaltowej do wbudowania powinna wynosić 130 – 1500 C, Zamawiający zastrzega, że maksymalna odległość wytwórni masy do siedziby zamawiającego powinna wynosić do 40 km
Wymagania techniczne:
Mieszanka na gorąco powinna spełniać wymagania określone w PN EN 13108:1: 2016-07 z zachowaniem wymaganych właściwości (ziarnistość mieszanki 0-11mm) i temperatury do wbudowania (130 – 1500 C).
Cena obejmuje:
-wyprodukowanie mieszanki,
- załadunek mieszanki.
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 214497,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa 40 ton mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno (workach po 25-30 kg).Opis zamówienia.
Przewiduje się, że w ciągu obowiązywania umowy Zamawiający zakupi od Wykonawcy mieszankę mineralno-bitumiczną w ilości 40 ton na zimno wraz z transportem do siedziby Zamawiającego (w workach po 25-30 kg)
Wymagania techniczne:
Mieszanka na zimno powinna spełniać wymagania określone w obowiązujących przepisach z zachowaniem wymaganych właściwości (ziarnistość mieszanki 0/8 mm), możliwość układania bez smarowania krawędzi ubytku emulsją, możliwość stosowania w temperaturze -10°C do +30 °C przechowywania mieszanki przez okres min. 6 miesięcy od dnia dostarczenia Zamawiającemu
Ilość dostawy jest ilością maksymalnego zapotrzebowania Zamawiającego.
Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia. Zamawiający zakupi ilości wg bieżącego zapotrzebowania.
Cena obejmuje:
-wyprodukowanie mieszanki „na zimno”
- załadunek, rozładunek i transport mieszanki „na zimno”
2) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:
a) Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 7 do SWZ
b) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy)- załącznik 6 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych
4.5.5.) Wartość części: 28000,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200244,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200244,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310180924
7.3.3) Ulica: Toruńska
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200244,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31488,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32767,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32767,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357114336
7.3.3) Ulica: Ignacego Krasickiego
7.3.4) Miejscowość: Alwernia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-566
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REJON ROBÓT DROGOWYCH DROG-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32767,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
INNE PRZETARGI Z TURKU
- PROWADZENIE W 2025 ROKU SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: "WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.