Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: „WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003730495
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konińska 4
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.turek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: „WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d78688c4-9f76-4da5-93fd-f903797f469a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600655
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wielkopolskie telecentrum opieki
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/miasto_turek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: w celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
h) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, L 119/1), zwane w niniejszej SWZ jako „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor MOPS w Turku, ul. Konińska 4, 62-700 Turek
2) wyznaczono Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania indywidulanych danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@mops.turek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: „WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Ustawę Pzp, a także podmioty uprawnione do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020, poz. 164 ze zm.);
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
UWAGA: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
UWAGA: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MOPSI.4225.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy (zamówienia), którym jest świadczenie usług przez jednego asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: „Wielkopolskie telecentrum opieki” (zwanego w dalszej części umowy „Projektem”) w miejscu ich zamieszkania w trybie i na zasadach określonych niniejszą umową.
2. Przez uczestników Projektu, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć osoby starsze powyżej 60 roku życia z terenu miasta Turku, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, zwanych w dalszej części umowy „Uczestnikami” lub „Uczestnikiem”.
3. Zakres obowiązków asystenta osoby starszej obejmuje m .in.:
a. Opracowanie i realizacja planu pracy z osobą starszą w konsultacji
z koordynatorem Centrum Wsparcia Seniora i pracownikiem socjalnym.
b. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji osoby starszej, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazanie tej oceny koordynatorowi Centrum Wsparcia Seniora.
c. Pomoc w opiece higienicznej (mycie, kąpanie, czesanie itp.)
d. Zmiana bielizny osobistej, pościelowej, posłanie łóżka.
e. Dbałość o czystość bielizny osobistej, pościelowej oraz odzieży podopiecznego.
f. Pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych.
g. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez osobę korzystającą
z pomocy poprzez wykonywanie porządków bieżących.
h. Wykonywanie zakupów artykułów spożywczych i innych produktów potrzebnych w gospodarstwie domowym.
i. Przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety, w tym jednego posiłku gorącego.
j. Dostarczanie opału z miejsca składowania i palenie w piecu (w miarę potrzeb).
k. Zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach dotyczących zdrowia, towarzyszenie w trakcie wizyt lekarskich, realizacja recept.
l. Koordynacja działań lekarza, pielęgniarki środowiskowej, pracownika socjalnego, opiekuna w ośrodku pomocy społecznej, rodziny oraz innych osób zaangażowanych w opiece nad osobą starszą.
m. Załatwianie spraw bieżących według uzasadnionych potrzeb podopiecznego np. opłacanie należności za świadczone usługi opiekuńcze, należność za mieszkania, media, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych itp.
n. Podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspokajaniu potrzeb duchowych (np. dostarczanie prasy, książek, czytanie, zawożenie na cmentarz, do kościoła, organizowanie kontaktów sąsiedzkich, zachęcanie do uczestnictwa w klubie seniora, Uniwersytecie III wieku, podtrzymywanie kontaktów z otoczeniem i rodziną)
o. Poprawa mobilności osoby starszej (włączenie społeczne poprzez wspólne wyjazdy do miasta na zakupy, do lekarza, na cmentarz do rodziny w celu załatwiania spraw bieżących)
p. Wsparcie emocjonalne (wspólna organizacja i spędzanie czasu wolnego, rozmowa)
q. Pomoc wytchnieniowa (wsparcie opiekunów osób zależnych- zastąpienie członka rodziny sprawującego piekę nad osobą zależną by mógł załatwić np. sprawy bieżące)
r. Powiadomienie koordynatora Centrum Wsparcia Seniora o ewentualnych potrzebach osoby pozostającej pod opieką.
s. Bieżąca aktualizacja wiedzy, zaznajamianie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności wykonywanych na stanowisku pracy.
t. Wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez Koordynatora Centrum Wsparcia Seniora i Dyrektora Ośrodka.
Szczegóły zamówienia zostały określone we wzorze umowy, w załączniku nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena łączna oferty stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
2. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującego wzoru:
Liczba punktów = C + K + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium: cena oferty
K - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium: kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia
D – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy (zamówienia), którym jest świadczenie
usług przez jednego asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: „Wielkopolskie telecentrum opieki” (zwanego w
dalszej części umowy „Projektem”) w miejscu ich zamieszkania w trybie i na zasadach określonych niniejszą umową.
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania przedmiot umowy (zamówienia), którym jest świadczenie
usług przez jednego asystenta osoby starszej dla uczestników projektu pn.: „Wielkopolskie telecentrum opieki” (zwanego w
dalszej części umowy „Projektem”) w miejscu ich zamieszkania w trybie i na zasadach określonych niniejszą umową.
2. Przez uczestników Projektu, o których mowa w ust. 1, należy rozumieć osoby starsze powyżej 60 roku życia z terenu
miasta Turku, które ze względu na wiek, stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w codziennym
funkcjonowaniu, zwanych w dalszej części umowy „Uczestnikami” lub „Uczestnikiem”.
3. Zakres obowiązków asystenta osoby starszej obejmuje m .in.:
a. Opracowanie i realizacja planu pracy z osobą starszą w konsultacji
z koordynatorem Centrum Wsparcia Seniora i pracownikiem socjalnym.
b. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji osoby starszej, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazanie tej oceny
koordynatorowi Centrum Wsparcia Seniora.
c. Pomoc w opiece higienicznej (mycie, kąpanie, czesanie itp.)
d. Zmiana bielizny osobistej, pościelowej, posłanie łóżka.
e. Dbałość o czystość bielizny osobistej, pościelowej oraz odzieży podopiecznego.
f. Pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych.
g. Utrzymywanie w czystości pomieszczeń użytkowanych przez osobę korzystającą
z pomocy poprzez wykonywanie porządków bieżących.
h. Wykonywanie zakupów artykułów spożywczych i innych produktów potrzebnych w gospodarstwie domowym.
i. Przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety, w tym jednego posiłku gorącego.
j. Dostarczanie opału z miejsca składowania i palenie w piecu (w miarę potrzeb).
k. Zamawianie wizyt lekarskich, kontakt z lekarzem w sprawach dotyczących zdrowia, towarzyszenie w trakcie wizyt
lekarskich, realizacja recept.
l. Koordynacja działań lekarza, pielęgniarki środowiskowej, pracownika socjalnego, opiekuna w ośrodku pomocy społecznej,
rodziny oraz innych osób zaangażowanych w opiece nad osobą starszą.
m. Załatwianie spraw bieżących według uzasadnionych potrzeb podopiecznego np. opłacanie należności za świadczone
usługi opiekuńcze, należność za mieszkania, media, pomoc w załatwianiu spraw urzędowych itp.
n. Podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań oraz pomoc w zaspokajaniu potrzeb duchowych (np. dostarczanie prasy,
książek, czytanie, zawożenie na cmentarz, do kościoła, organizowanie kontaktów sąsiedzkich, zachęcanie do uczestnictwa
w klubie seniora, Uniwersytecie III wieku, podtrzymywanie kontaktów z otoczeniem i rodziną)
o. Poprawa mobilności osoby starszej (włączenie społeczne poprzez wspólne wyjazdy do miasta na zakupy, do lekarza, na
cmentarz do rodziny w celu załatwiania spraw bieżących)
p. Wsparcie emocjonalne (wspólna organizacja i spędzanie czasu wolnego, rozmowa)
q. Pomoc wytchnieniowa (wsparcie opiekunów osób zależnych- zastąpienie członka rodziny sprawującego piekę nad osobą
zależną by mógł załatwić np. sprawy bieżące)
r. Powiadomienie koordynatora Centrum Wsparcia Seniora o ewentualnych potrzebach osoby pozostającej pod opieką.
s. Bieżąca aktualizacja wiedzy, zaznajamianie się z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi czynności
wykonywanych na stanowisku pracy.
t. Wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez Koordynatora Centrum Wsparcia Seniora i Dyrektora Ośrodka.
Szczegóły zamówienia zostały określone we wzorze umowy, na załączniku nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-03-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena łączna oferty stanowi sumę punktów uzyskanych w ramach poszczególnych kryteriów.
2. Przyznawanie ilości punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następującego wzoru:
Liczba punktów = C + K + D
gdzie:
P – łączna liczba punktów przyznanych Wykonawcy
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium: cena oferty
K - liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium: kwalifikacje osoby skierowanej do realizacji zamówienia
D – liczba punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium: doświadczenie osoby skierowanej do realizacji zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: DOŚWIADCZENIE OSÓB WYKONUJĄCYCH USŁUGI OPIEKUŃCZE
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
rozdziale VI SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować jedną osobą, która
będzie przez niego skierowana do realizacji zamówienia, posiadającą:
a) kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz,
opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej lub
b) co najmniej 10-miesięczne doświadczenie w świadczeniu opieki nad osobą starszą/osobami starszymi, w ramach
zatrudnienia, wolontariatu lub osobistego wykonywania wynikającego z pełnienia roli opiekuna faktycznego,
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00459193/01 z dnia 2024-08-14
2024-08-14 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
c) prawo jazdy kat B.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez osobę skierowaną do realizacji
zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
w postępowaniu do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w
związku z art. 273 ust. 2 PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz
z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak
podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie załącznikiem nr 3 do SWZ.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o braku podstaw dowykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 oraz art.
273 ust. 2 PZP w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ, każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia,
mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają ci poszczególni
Wykonawcy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, Wykonawcy składa wraz z
ofertą odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru lub wskazania danych umożliwiających Zamawiającemu dostęp do tych dokumentów.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 5, jeżeli Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów np. w treści formularza ofertowego.
6. Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu
udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których
mowa w ust. 5, Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego
umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
7. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do
ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo
konieczne byłoby unieważnienie postępowania
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
2. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/, to jest na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: "WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenckich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami"
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz mieszkańców Miasta Lubartów
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH, WCHODZĄCYCH W ZAKRES ŚWIADCZEŃ POMOCY SPOŁECZNEJ DLA KLIENTÓW GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W LESZNOWOLI
- Świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz dla osób bez zaburzeń psychicznych, będących podopiecznymi GOPS w Białych Błotach w 2025 r. z podziałem na
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: "WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
- Świadczenie usług opiekuńczych a także ich i organizacji na rzecz świadczeniobiorców Centrum Usług Społecznych w Gogolinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.