Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego i hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Zespole Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. JÓZEFA WARSZEWICZA W PRÓSZKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095041
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pomologia 11
1.5.2.) Miejscowość: Prószków
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 464 80 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@pomologia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomologia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego i hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Zespole Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4636a933-e397-465f-ade3-d9981e0fa986
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148841
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00081134/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa hali sportowej o konstrukcji lekkiej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4636a933-e397-465f-ade3-d9981e0fa9863.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ
poz. "X. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI"
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): SWZ - XVIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ZEBRANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W TOKU POSTĘPOWANIA
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): SWZ - XVIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ZEBRANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO W TOKU POSTĘPOWANIA
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.26-1-sala-2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach planowanej inwestycji przewiduje się wykonanie następujących robót budowlanych:
• Prace porządkowe, demontażowe i rozbiórkowe:
o rozbiórka części istniejących utwardzeń,
o rozbiórka schodów wejściowych części wejścia budynku szkoły,
o przebudowa istniejących przyłączy i sieci,
o wycinka drzew kolidujących z budową,
• Prace ziemne – niwelacja terenu,
• Budowa budynku hali sportowej z boiskiem o wymiarach pola gry 20 m x 40 m,
• Budowa budynku zaplecza sanitarno-szatniowego,
• Budowa budynku łącznika z budynkiem szkoły,
• Wykonanie przyłącza i instalacji elektrycznych: zasilania, oświetlenia LED, monitoringu, instalacji fotowoltaicznej, instalacji alarmowej, instalacji strukturalnej,
• Wykonanie przyłączy i instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnej, c.o. w oparciu o pompę ciepła, wentylacji i klimatyzacji,
• Dostarczenie i montaż wyposażenia:
o trybun, ławek oraz urządzeń sportowych,
o wykładziny ochronnej na płytę boiska wraz z mobilną sceną,
• Zagospodarowanie terenu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45451000-3 - Dekorowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45122000-8 - Próbne wykopy
45121000-1 - Próbne wiercenia
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45111250-5 - Badanie gruntu
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 230 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert:
Cena - 60%= 60 pkt
Okres gwarancji - 40%= 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:1) w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
3) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że;
a) posiada dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000 000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych).
b) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 1.000.000,00 (słownie; jeden milion złotych)
4) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.
A. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
• co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie, remoncie kubaturowego obiektu sportowego w ramach którego wykonano konstrukcję dachu, montaż pompy ciepła o wartości nie mniejszej niż 7.000.000,00 zł. (wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone),
i
• co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej wraz z zadaszeniem o konstrukcji z drewna klejonego o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł. i załączy dowody określające, że roboty te zostały wykonane należycie.
UWAGA; Warunek określony w rozdziale IV ust. 9 pkt. 4 lit. A (kropka 1 i 2) będzie spełniony jeżeli podmioty ubiegające się o zamówienie publiczne samodzielnie posiadają doświadczenie w realizacji dwóch robót. Doświadczenia nie można sumować przez podmioty ubiegające się o zamówienie publiczne tj. doświadczenie w realizacji wymaganych dwóch robót musi posiadać samodzielnie wykonawca składający ofertę, lub samodzielnie jeden z członków konsorcjum lub samodzielnie podmiot udostępniający zasoby.
B. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jednym ;
a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 682).
b) kierownikiem robót sanitarnych posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 682).
c) kierownikiem robót w branży elektrycznej i elektroenergetycznej posiadających uprawnienia budowalne w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023, poz. 682).
Dopuszcza się łączenie funkcji, o których mowa w pkt. B, pod warunkiem, że osoba/osoby będzie/będą posiadała/-ły wymagane kwalifikacje.
Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b, 5, 7, 8, 10 Ustawy pzp. oraz na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ( Dz.U. z dnia 15 kwietnia 2022 r. poz. 835)
2. Wykluczenie Wykonawcy następuje:
1) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
3) Jeżeli Wykonawcy zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą wobec tego Podwykonawcy podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu według pkt. "VII. PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE ORAZ INNE DOKUMENTY LUB OŚWIADCZENIA, JAKIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WYKONAWCY" w SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie : sto tysięcy złotych 00/100 ),2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania oferty utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy pzp.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO B.P. Nr r-ku 82 1240 1633 1111 0010 2169 3907 z adnotacją: „Wadium – Nr sprawy: ZSP.26-1-sala-2025 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego i hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Zespole Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie”
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Załącznik nr 8 do SWZ - projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-01 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-01 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI PRÓSZKÓW
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego i hali sportowej o lekkiej konstrukcji przy Zespole Szkół im. Józefa Warszewicza w Prószkowie
- "Rekonstrukcja sztukaterii w Sali Kolumnowej renesansowego Zamku- siedziby DPS Prószków przy ul. Zamkowej 8 "
- Budowa hali sportowej w Ligocie Prószkowskiej
więcej: przetargi PRÓSZKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół Specjalnych w Adamowie
- "Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy i przebudowy dróg oraz pełnienie nadzoru autorskiego - etap II 2025".
- "Przebudowa i remont sal wystawienniczych, części wspólnych wraz ze zmianą sposobu użytkowania piwnic na sale wystawowe Muzeum Poczty Polskiej w Gdańsku".
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110385L w m. Jatutów w zakresie budowy chodnika - wykonanie dokumentacji technicznej
- "Modernizacja boisk sportowych kompleksu "Moje boisko - ORLIK 2012" w Zbrachlinie"
- WZPiFP-34-25 "Wyk. dok. projektowej: modernizacja strzelnicy z budową obiektu szkol. i zaplecza kynologicznego w Białych Błotach oraz realizacja robót dla I etapu: budowy zaplecza kynologicznego"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.