eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WerbkowiceUsługa polegająca na organizacji wyjazdów edukacyjnych (wycieczek) dla uczniów w ramach projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa polegająca na organizacji wyjazdów edukacyjnych (wycieczek) dla uczniów w ramach projektu: „Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WERBKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368859

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamojska 1

1.5.2.) Miejscowość: Werbkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-550

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 657 20 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@werbkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://werbkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa polegająca na organizacji wyjazdów edukacyjnych (wycieczek) dla uczniów w ramach projektu: „Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03288b89-659c-4624-987b-ceb42c38dbd5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044904/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa polegająca na organizacji wyjazdów edukacyjnych (wycieczek) dla uczniów w ramach projektu: „Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.werbkowice.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.werbkowice.pl/ Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie – w przypadku np. awarii Platformy - komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: katarzynabanaszek@werbkowice.pl przy czym komunikacja poprzez wskazany adres mailowy nie dotyczy składania ofert w postępowaniu

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej, która jest dostępna pod adresem: https://przetargi.werbkowice.pl/
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z bieżącymi instrukcjami dostawcy kanału komunikacji (Platformy). Instrukcja Użytkownika - korzystania z Platformy Zamówień Publicznych znajduje się na Platformie zakupowej, w zakładce „Pomoc”
4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://przetargi.werbkowice.pl/ oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a następnie ustanawia hasło. Proces rejestracji Wykonawcy jest w pełni automatyczny, przy pierwszym logowaniu należy podać dane firmy w Sekcji „Strefa Wykonawcy”, którą osoba zakładająca konto reprezentuje.
5. Instrukcja Użytkownika – korzystania z Platformy znajduje się na Portalu, w zakładce „Pomoc”.
6. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu.
7. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://przetargi.werbkowice.pl/ .
8. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy, przy pomocy modułu komunikacyjnego. Po złożeniu oferty komunikacja jest możliwa poprzez zakładkę „Twoje oferty”, w której znajduje się aktywny przycisk „Wyślij wiadomość”. Po kliknięciu przycisku otwiera się okno do wpisania wiadomości oraz dodania załącznika. Po wpisaniu treści wiadomości i dodaniu ewentualnego załącznika (należy pamiętać o wybraniu opcji „Dodaj” przy załączanym pliku) należy kliknąć przycisk „Wyślij”. W tym momencie wiadomość zostaje wysłana do Zamawiającego. Wiadomości, które Wykonawca otrzyma od Zamawiającego, także są widoczne w zakładce „Twoje oferty”. W celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość Zamawiającego, należy kliknąć przycisk „Udziel odpowiedzi” następnie uzupełnić pole tekstowe, dodać ewentualny załącznik i kliknąć „Wyślij”.
9. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zgodnie z art. 67 ustawy p.z.p., Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
• podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków w tej sekcji ogłoszenia Zamawiający informuje, że szczegóły dot. korespondencji elektronicznej w postępowaniu znajdują sie w Rozdziale XVI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Werbkowice;
2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: rodo@werbkowice.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
1. nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
2. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIP.271.1.2025.KBR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I – Organizacja wyjazdów na odległość do 130 km w dwie strony.
1.1. Wyjazd edukacyjny do Biblioteki Pedagogicznej w Hrubieszowie spotkanie autorskie z poetką (9 uczniów, 1 opiekun)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 10
Liczba uczniów: 9
Liczba opiekunów (n-li): 1
W ramach wycieczki przewidziano:
-Wystawy - egzemplarz autorski;
-Biblioteka Pedagogiczna w Hrubieszowie spotkanie autorskie z poetką;
-Posiłek – obiad;
-Autokar trasa: Werbkowice – Hrubieszów - Werbkowice, liczba km w dwie strony: 30;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: kwiecień 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej).
1.2. Wyjazd edukacyjny do Roztoczanka Susiec (36 uczniów, 4 opiekunów)
6 wyjazdów,
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 40
Liczba uczniów: 36
Liczba opiekunów (n-li): 4
W ramach wycieczek przewidziano:
-Bilety;
-Posiłek - obiad;
-Autokar Trasa Werbkowice – Susiec – Werbkowice, liczba km w dwie strony 130;
-Ubezpieczenie.
Terminy wyjazdów: maj 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej).

1.3. Wyjazd edukacyjny - Tygodnik Zamojski-warsztaty literackie (50 uczniów, 5 opiekunów)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 55
Liczba uczniów: 50
Liczba opiekunów (n-li): 5
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu - wystawy;
-Posiłek - obiad;
-Autokar - Werbkowice-Zamość – Werbkowice. Liczba km w dwie strony: 70;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: kwiecień 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej).

1.4. Wyjazd edukacyjny: Archipelag Roztocze warsztaty (18 uczniów, 2 opiekunów)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 20
Liczba uczniów: 18
Liczba opiekunów (n-li): 2
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu;
-Posiłek - obiad;
-Autokar - Werbkowice – Budy – Werbkowice. Liczba km w dwie strony: 100;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: kwiecień 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej).

1.5. Wyjazd edukacyjny: ZOO Zamość (27 uczniów, 3 opiekunów)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 30
Liczba uczniów: 27
Liczba opiekunów (n-li): 3
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu;
-Posiłek - obiad;
-Autokar -Werbkowice – Zamość- Werbkowice. Liczba km w dwie strony 90 km;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: maj 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej).

1.6. Wyjazd edukacyjny: Narodowy Park Roztoczański, stadnina koni (27 uczniów, 3 opiekunów)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 30
Liczba uczniów: 27
Liczba opiekunów (n-li): 3
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu;
-Posiłek - obiad;
-Autokar Werbkowice – Roztocze- Werbkowice. Liczba km w dwie strony 120 km;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: wrzesień 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej).


1.7. Wyjazd edukacyjny: Zamość komisariat policji, więzienie (27 uczniów, 3 opiekunów)
Wycieczka 1 – dniowa
-Wyjazd w ramach doradztwa edukacyjno-zawodowego.
Liczba uczestników: 30
Liczba uczniów: 27
Liczba opiekunów (n-li): 3
W ramach wycieczki przewidziano:
-Posiłek – obiad;
-Autokar - Werbkowice – Zamość - Werbkowice. Liczba km w dwie strony: 90 km;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: kwiecień 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

63710000-9 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Kryterium „Cena” w zł – C
1) znaczenie kryterium – 60 %;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów = _______________________ x 60 pkt
cena brutto oferty badanej

Kryterium cena w każdej części będzie rozpatrywane na podstawie cenny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia w danej części, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Najwyższą ilość punktów otrzyma Wykonawca oferujący najniższą cenę, pozostali proporcjonalnie mniej wg w/w wzoru.
W ramach wyżej wymienionego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.


3. Kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego” – G

1) znaczenie kryterium – 40%;
2) opis sposobu oceny ofert w kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego”:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego – od 50 do 60 minut (wymagany) = 0 pkt;
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale – od 40 do 49 minut = 10 pkt;
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale - od 21 do 39 minut - 20 pkt;
Czas podstawienia pojazdu zastępczego - do 20 minut lub krócej = 40 pkt.

Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.
Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w każdej części będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Najwyższą ilość punktów otrzyma Wykonawca oferujący najkrótszy czas podstawienia autobusu zastępczego, pozostali proporcjonalnie mniej wg opisu kryterium.

Maksymalny czas na podstawienie autobusu zastępczego: 60 min.
W przypadku gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje na podstawienie autobusu zastępczego dłuższy czas niż 60 min. lub nie zaoferuje wcale (nie wpisze żadnego z opisanych w kryterium oceny ofert przedziałów czasowych), oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Oferta z najwyższą łączną liczbą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert w każdej części (najniższa cena + czas podstawienia w razie awarii pojazdu zastępczego) zostanie uznana za najkorzystniejszą ofertę.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z ogólnymi zasadami matematyki.

W ramach wyżej wymienionego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt.

3) Wykonawca podaje czas podstawienia autobusu zastępczego w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1A do 1C do SWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia, której oferta dotyczy.
4) Czas podstawienia autobusu zastępczego wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
4. Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego”.

Za najkorzystniejszą w ramach każdej z części zamówienia zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert, odrębnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II – Organizacja wyjazdów na odległość od 240 km do 250 km w dwie strony
2.1. Wyjazd do teatru w Lublinie - (9 uczniów, 1 opiekun)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 10
Liczba uczniów: 9
Liczba opiekunów (n-li): 1
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu;
-Posiłek - obiad;
-Autokar Werbkowice – Lublin – Werbkowice. Liczba km w dwie strony 240;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: czerwiec 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej)

2.2. Wyjazd edukacyjny: Teatr Muzyczny w Lublinie (18 uczniów, 2 opiekunów)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 20
Liczba uczniów: 18
Liczba opiekunów (n-li): 2
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu;
-Przewodnik;
-Posiłek - obiad;
-Autokar- Werbkowice – Lublin – Werbkowice. Liczba km w dwie strony: 250 km;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: kwiecień 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej)

2.3. Wyjazd edukacyjny: Lublin uczelnie wyższe, teatry w tym muzyczny (37 uczniów, 3 opiekunów)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 40
Liczba uczniów: 37
Liczba opiekunów (n-li): 3
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu (Teatr Muzyczny, teatr im. Juliusza Osterwy);
-Posiłek - obiad;
-Autokar -Werbkowice – Lublin -Liczba km w dwie strony 250 km;
-Ubezpieczenie;
Termin wyjazdu: kwiecień 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej)

2.4. Wyjazd edukacyjny: Obserwatorium Meteorologiczne Zakład Meteorologii i Klimatologii UMCS na Placu Litewskim (38 uczniów, 2 opiekunów)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 40
Liczba uczniów: 38
Liczba opiekunów (n-li): 2
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu;
-Posiłek - obiad;
-Autokar- Werbkowice – Lublin- Werbkowice. Liczba km w dwie strony 250 km;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: maj 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

63710000-9 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Kryterium „Cena” w zł – C
1) znaczenie kryterium – 60 %;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów = _______________________ x 60 pkt
cena brutto oferty badanej

Kryterium cena w każdej części będzie rozpatrywane na podstawie cenny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia w danej części, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Najwyższą ilość punktów otrzyma Wykonawca oferujący najniższą cenę, pozostali proporcjonalnie mniej wg w/w wzoru.
W ramach wyżej wymienionego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.


3. Kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego” – G

1) znaczenie kryterium – 40%;
2) opis sposobu oceny ofert w kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego”:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego – od 50 do 60 minut (wymagany) = 0 pkt;
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale – od 40 do 49 minut = 10 pkt;
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale - od 21 do 39 minut - 20 pkt;
Czas podstawienia pojazdu zastępczego - do 20 minut lub krócej = 40 pkt.

Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.
Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w każdej części będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Najwyższą ilość punktów otrzyma Wykonawca oferujący najkrótszy czas podstawienia autobusu zastępczego, pozostali proporcjonalnie mniej wg opisu kryterium.

Maksymalny czas na podstawienie autobusu zastępczego: 60 min.
W przypadku gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje na podstawienie autobusu zastępczego dłuższy czas niż 60 min. lub nie zaoferuje wcale (nie wpisze żadnego z opisanych w kryterium oceny ofert przedziałów czasowych), oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Oferta z najwyższą łączną liczbą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert w każdej części (najniższa cena + czas podstawienia w razie awarii pojazdu zastępczego) zostanie uznana za najkorzystniejszą ofertę.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z ogólnymi zasadami matematyki.

W ramach wyżej wymienionego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt.

3) Wykonawca podaje czas podstawienia autobusu zastępczego w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1A do 1C do SWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia, której oferta dotyczy.
4) Czas podstawienia autobusu zastępczego wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
4. Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego”.

Za najkorzystniejszą w ramach każdej z części zamówienia zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert, odrębnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III – Organizacja wyjazdów na odległość od 260 km w dwie strony
3.1. Wyjazd edukacyjny - Muzeum w Czarnolesie (9 uczniów, 1 opiekun)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 10
Liczba uczniów: 9
Liczba opiekunów (n-li): 1
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu;
-Posiłek - obiad;
-Autokar Werbkowice – Czarnolas – Werbkowice. Liczba km w dwie strony: 400;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: czerwiec 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej)

3.2. Wyjazd edukacyjny: Ogród botaniczny, UMCS, Dom Słów Lublin (18 uczniów, 2 opiekunów)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 20
Liczba uczniów: 18
Liczba opiekunów (n-li): 2
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu;
-Posiłek - obiad;
-Autokar Werbkowice – Lublin – Werbkowice. Liczba km w dwie strony: 260;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: czerwiec 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej)

3.3. Wyjazd edukacyjny: UMCS pokazy z biologii, ogród botaniczny (27 uczniów, 3 opiekunów)
Wycieczka 1 – dniowa
Liczba uczestników: 30
Liczba uczniów: 27
Liczba opiekunów (n-li): 3
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu;
-Posiłek - obiad;
-Autokar -Werbkowice – Lublin- Werbkowice. Liczba km w dwie strony: 260 km;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: czerwiec 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej)

3.4. Wyjazd edukacyjny: Gdańsk stocznia, port, Akademia Marynarki Wojennej, po drodze w Warszawie salon piękności (36 uczniów, 4 opiekunów)
Wycieczka 3 – dniowa
Wyjazd w ramach doradztwa edukacyjno zawodowego;
Liczba uczestników: 40
Liczba uczniów: 36
Liczba opiekunów (n-li): 4
W ramach wycieczki przewidziano:
-Bilety wstępu: muzeum Marynarki Wojennej;
-Bilety wstępu: do muzeum Solidarności;
-Salon w Warszawie;
-Posiłek (3 dni) od obiadu w dniu wyjazdu – do śniadania w dniu powrotu + prowiant na drogę lub obiad;
-Nocleg 2 razy;
-Autokar - Werbkowice – Warszawa – Gdańsk- Werbkowice. Liczba km w dwie strony: 1750;
-Ubezpieczenie.
Termin wyjazdu: wrzesień 2025 r. - czerwiec 2026 r. (wyłącznie w dni nauki szkolnej).

4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą

63710000-9 - Usługi dodatkowe w zakresie transportu lądowego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Kryterium „Cena” w zł – C
1) znaczenie kryterium – 60 %;
2) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów = _______________________ x 60 pkt
cena brutto oferty badanej

Kryterium cena w każdej części będzie rozpatrywane na podstawie cenny brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia w danej części, podanej przez Wykonawcę w formularzu oferty. Najwyższą ilość punktów otrzyma Wykonawca oferujący najniższą cenę, pozostali proporcjonalnie mniej wg w/w wzoru.
W ramach wyżej wymienionego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt.


3. Kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego” – G

1) znaczenie kryterium – 40%;
2) opis sposobu oceny ofert w kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego”:
Czas podstawienia pojazdu zastępczego – od 50 do 60 minut (wymagany) = 0 pkt;
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale – od 40 do 49 minut = 10 pkt;
Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przedziale - od 21 do 39 minut - 20 pkt;
Czas podstawienia pojazdu zastępczego - do 20 minut lub krócej = 40 pkt.

Maksymalna ilość punktów za czas podstawienia pojazdu zastępczego = 40,00 pkt.
Kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego w każdej części będzie rozpatrywane na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Najwyższą ilość punktów otrzyma Wykonawca oferujący najkrótszy czas podstawienia autobusu zastępczego, pozostali proporcjonalnie mniej wg opisu kryterium.

Maksymalny czas na podstawienie autobusu zastępczego: 60 min.
W przypadku gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje na podstawienie autobusu zastępczego dłuższy czas niż 60 min. lub nie zaoferuje wcale (nie wpisze żadnego z opisanych w kryterium oceny ofert przedziałów czasowych), oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.

Oferta z najwyższą łączną liczbą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert w każdej części (najniższa cena + czas podstawienia w razie awarii pojazdu zastępczego) zostanie uznana za najkorzystniejszą ofertę.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wartości punktowe w kryterium zostaną podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zgodnie z ogólnymi zasadami matematyki.

W ramach wyżej wymienionego kryterium oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt.

3) Wykonawca podaje czas podstawienia autobusu zastępczego w formularzu oferty stanowiącym Załącznik nr 1A do 1C do SWZ, odpowiednio dla danej części zamówienia, której oferta dotyczy.
4) Czas podstawienia autobusu zastępczego wykazana w formularzu ofertowym, zostanie wpisany do umowy.
4. Łączna liczba punktów – ocena końcowa zostanie obliczona jako suma uzyskanych punktów w poszczególnych kryteriach, zgodnie ze wzorem: P = C + G gdzie:
P – łączna punktacja;
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Czas podstawienia autobusu zastępczego”.

Za najkorzystniejszą w ramach każdej z części zamówienia zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów, w ramach ustalonych kryteriów oceny ofert, odrębnie dla każdej części zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe składane na Wezwanie Zmawiającego. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023r. Poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzory oświadczeń o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej albo przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowią odpowiednio Załączniki nr 2 lub 8 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania;
Wzór oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, określonych w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach, zamawiający żąda złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego. Wzór oświadczenia o aktualności stanowi Załącznik nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w pkt XI ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
3. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień niniejszej umowie w formie pisemnej wprowadzonych aneksem takich jak:
1) zmiana osób funkcyjnych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy;
2) zmiana adresu siedziby jednej ze Stron – z przyczyn zewnętrznych;
3) zmiana terminu realizacji zamówienia – na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego;
4) zmiana lub wycofanie Podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego;
5) zmiana miejsca odbycia wyjazdu z przyczyn obiektywnych zaakceptowanych przez Wykonawcę;
6) wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu;
7) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT – wartość wynagrodzenia netto nie podlega zmianie, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy:
1) Zasady waloryzacji:
▪ Strony ustalają, że wynagrodzenie Wykonawcy podlega waloryzacji w przypadku wzrostu kosztów realizacji usługi, wynikającego ze zmiany wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych (CPI) ogłaszanego przez Główny Urząd Statystyczny (GUS). Waloryzacja następuje proporcjonalnie do wzrostu wskaźnika CPI w stosunku do miesiąca zawarcia umowy.
2) Składniki kosztów objęte waloryzacją, Waloryzacji podlegają następujące składniki kosztów:
▪ Koszty transportu (w oparciu o wskaźnik cen paliw).
▪ Koszty noclegów (w oparciu o wskaźnik cen usług hotelarskich).
▪ Koszty wyżywienia (w oparciu o wskaźnik cen żywności).
3) Mechanizm obliczania waloryzacji:
▪ W przypadku wzrostu wskaźnika CPI o więcej niż 5% w stosunku do miesiąca zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulega zwiększeniu proporcjonalnie do wzrostu wskaźnika. Waloryzacja jest obliczana na podstawie danych GUS za miesiąc poprzedzający miesiąc, w którym Wykonawca zgłasza wniosek o waloryzację.
4) Procedura zgłaszania waloryzacji:
▪ Wykonawca ma prawo zgłosić wniosek o waloryzację wynagrodzenia w przypadku wzrostu kosztów powyżej 5%. Wniosek musi zawierać szczegółowe wyliczenia oraz dokumenty potwierdzające wzrost kosztów (np. faktury, cenniki). Zamawiający rozpatruje wniosek w ciągu 14 dni od jego otrzymania.
5) Limit waloryzacji:
▪ Maksymalny wzrost wynagrodzenia w wyniku waloryzacji nie może przekroczyć 10% wartości umowy.
3. Przewidziane w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu okoliczności, powodujące zmianę do umowy, stanowią jedynie uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa https://przetargi.werbkowice.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.