Ogłoszenie z dnia 2023-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00060815/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00083862/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-07
- 2023/BZP 00096434/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
- 2023/BZP 00111802/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg na osiedlu znajdującym się na terenie byłego PGR Januszewice - gm. Opoczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/7860137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a1effc3-9c9e-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg na osiedlu znajdującym się na terenie byłego PGR Januszewice - gm. Opoczno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a1effc3-9c9e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019357/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa dróg na osiedlu znajdującym się na terenie byłego PGR Januszewice - gm. Opoczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00060815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa dróg na osiedlu znajdującym się na terenie byłego PGR Januszewice- gm. Opoczno”
5.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Usługi w zakresie projektowania, tj. opracowanie dokumentacji, która winna obejmować:
a) budowę nawierzchni jezdni z kostki betonowej z obramowaniem z krawężników betonowych;
b) przebudowę istniejących zjazdów;
c) budowę chodnika;
d) wykonanie oznakowania pionowego;
e) usunięcie kolizji z istniejącymi mediami;
f) wykonanie oświetlenia ulicznego;
2) Wykonanie robót budowlanych obejmujących swym zakresem:
a) rozebranie istniejących warstw;
b) wykonanie podbudowy nawierzchni zjazdów;
c) wykonanie budowy chodnika wraz z krawężnikami i obrzeżami;
d) wykonanie przebudowy zjazdów;
e) wykonanie warstw z kostki betonowej;
f) regulację pionową istniejącej infrastruktury.
5.2.1 Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z PFU ( załącznik nr 1 do SWZ) w tym m.in.:
1.1.Opracowanie dokumentacji geodezyjnej,
1.2.Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej,
1.3.Uzyskanie wymaganych prawem niezbędnych decyzji, opinii, warunków, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego,
1.4.Uzyskanie wymaganych prawem warunków na budowę nowego oraz zabezpieczenie i przebudowę istniejącego uzbrojenia,
2) Dostarczenie Dokumentacji Projektowej w wersji pisemnej i elektronicznej na którą składają się:
1.1. opracowanie wstępne ( 1 kpl),
1.2. projekty budowlane (w zakresie wszystkich branż - 5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
1.3. projekty wykonawcze (w zakresie wszystkich branż - 3 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
1.4. projekty podziału nieruchomości (6 egz.) w wersji papierowej,
1.5. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STW i ORB) – (3 egz.)
w wersji papierowej+ (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *pdf),
1.6. plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
1.7. przedmiary robót (2 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej,
1.8. projekt organizacji ruchu na czas budowy – (5 egz.) w wersji papierowej +(2 egz.)w wersji elektronicznej,
1.9. projekt docelowej organizacji ruchu –(5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)w wersji elektronicznej.
Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie i uzgodnienia.
3) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU (załącznik nr 1 do umowy),
4) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub o zezwoleniu na realizację
inwestycji drogowej(ZRID), zgodnie z obowiązującymi przepisami,
5) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
6) Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania.
5.2.2. Szczegółowy zakres prac do wykonania przez Wykonawcę opisany jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233124-4 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1679565,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3458145,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1679565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711842062
7.3.3) Ulica: Sulejowska nr 130
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1679565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 i budowa nowego obiektu lekkoatletycznego przy ORLIKU na ul. M. Curie - Skłodowskiej w Opocznie
- "DOPOSAŻENIE BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO STAROSTWA POWIATOWEGO W OPOCZNIE W INSTALACJĘ KLIMATYZACJI - SEGMENT C"
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12"
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji narzędzi, sprzętu medycznego dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Obiór, transport i utylizacja wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Opoczno w 2025r.
- Wykonanie robót budowlanych na SOR w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja i doposażenie SOR oraz współpracujących pracowni diagnostycznych"
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Uścimów
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- Opr.dok.projektowo-kosztorysowej na przebud.dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych w ramach operacji"Scalenie i zagospodarowanie poscaleniowe gruntów obiektu "Ratyniec" gm.Sterdyń, powiat sok."
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.