eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OksaŚwiadczenie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu: "Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu:
„Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego
na terenie Gminy Oksa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OKSIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290005410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Włoszczowska 22a lokal 1, 2

1.5.2.) Miejscowość: Oksa

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-363

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 380 80 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gopsoksa.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gopsoksa.naszops.pl/bip/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług szkoleniowych w ramach realizacji projektu:
„Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego
na terenie Gminy Oksa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc1d79cc-c9d6-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00079272/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 9.2.1-11/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 189333,33 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – Zajęcia teatralno-muzyczne w Świetlicy Środowiskowej dla 4 grup (prowadzone w miejscowościach: Oksa, Lipno, Zakrzów, Rzeszówek)
• łącznie 1024 h po 256h dla każdej grupy

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć teatralno-muzycznych dla dzieci w wieku do 16 lat w ramach projektu pn.: „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa” realizowanego przez Gminę Oksa/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oksie nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0098/16 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020
w ramach Priorytetu 9, działanie 9.2 „Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych
i zdrowotnych”, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe)
a) Świadczone usługi obejmowały będą cykl zajęć dla dzieci w wieku do16 lat
b) Maksymalna liczba osób w grupie – 15.
c) Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w ofercie stawki brutto (z wszelkimi kosztami także pracodawcy w przypadku umowy zlecenia z osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej) za godzinę (1 h=60 minut) prowadzenia zajęć dydaktycznych
d) Za 1 godzinę przyjmuje się 60 minut
e) Świadczone usługi obejmowały będą grupowe zajęcia dla dzieci w ramach projektu „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa” wg potrzeb uczestników (średnio 8 h na grupę w miesiącu)
f) Sale do prowadzenie zajęć zapewnia bezpłatnie Zamawiający
g) Zamawiający zapewnia wszelkie materiały, rekwizyty, sprzęt niezbędne do prowadzenia zajęć
h) Świetlice środowiskowe będą działają do 30.04.2023r. od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 15.00 do 18.00
i) ostateczne decyzje, co do terminu i godzin przeprowadzanych zajęć podejmuje Kierownik GOPS,
j) w trakcie realizacji zamówienia wykonawca wypełnia dziennik zajęć i dopilnowuje, aby uczestnicy poświadczyli swoją obecność,
k) wraz z rachunkiem/fakturą wykonawca przesyła podsumowanie prowadzonych konsultacji (wykaz dni i godzin wraz listami obecności).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 58276,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – Zajęcia teatralno-muzyczne w Świetlicy Środowiskowej dla 3 grup (prowadzone w miejscowościach: Rembiechowa , Węgleszyn, Tyniec)
• łącznie 768 h po 256h dla każdej grupy
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć teatralno-muzycznych dla dzieci w wieku do 16 lat w ramach projektu pn.: „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa” realizowanego przez Gminę Oksa/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oksie nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0098/16 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020
w ramach Priorytetu 9, działanie 9.2 „Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych
i zdrowotnych”, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe)
a) Świadczone usługi obejmowały będą cykl zajęć dla dzieci w wieku do16 lat
b) Maksymalna liczba osób w grupie – 15.
c) Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w ofercie stawki brutto (z wszelkimi kosztami także pracodawcy w przypadku umowy zlecenia z osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej) za godzinę (1 h=60 minut) prowadzenia zajęć dydaktycznych
d) Za 1 godzinę przyjmuje się 60 minut
e) Świadczone usługi obejmowały będą grupowe zajęcia dla dzieci w ramach projektu „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa” wg potrzeb uczestników (średnio 8 h na grupę w miesiącu)
f) Sale do prowadzenie zajęć zapewnia bezpłatnie Zamawiający
g) Zamawiający zapewnia wszelkie materiały, rekwizyty, sprzęt niezbędne do prowadzenia zajęć
h) Świetlice środowiskowe będą działają do 30.04.2023r. od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 15.00 do 18.00
i) ostateczne decyzje, co do terminu i godzin przeprowadzanych zajęć podejmuje Kierownik GOPS,
j) w trakcie realizacji zamówienia wykonawca wypełnia dziennik zajęć i dopilnowuje, aby uczestnicy poświadczyli swoją obecność,
k) wraz z rachunkiem/fakturą wykonawca przesyła podsumowanie prowadzonych konsultacji (wykaz dni i godzin wraz listami obecności).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 43707,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – Zajęcia teatralno-muzyczne w Świetlicy Środowiskowej dla 3 grup (prowadzone
w miejscowościach: Nowe Kanice Popowice, Węgleszyn Dębina)
• łącznie 768 h po 256h dla każdej grupy

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć teatralno-muzycznych dla dzieci w wieku do 16 lat w ramach projektu pn.: „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa” realizowanego przez Gminę Oksa/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Oksie nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0098/16 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020
w ramach Priorytetu 9, działanie 9.2 „Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych
i zdrowotnych”, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe)
a) Świadczone usługi obejmowały będą cykl zajęć dla dzieci w wieku do16 lat
b) Maksymalna liczba osób w grupie – 15.
c) Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w ofercie stawki brutto (z wszelkimi kosztami także pracodawcy w przypadku umowy zlecenia z osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej) za godzinę (1 h=60 minut) prowadzenia zajęć dydaktycznych
d) Za 1 godzinę przyjmuje się 60 minut
e) Świadczone usługi obejmowały będą grupowe zajęcia dla dzieci w ramach projektu „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa” wg potrzeb uczestników (średnio 8 h na grupę w miesiącu)
f) Sale do prowadzenie zajęć zapewnia bezpłatnie Zamawiający
g) Zamawiający zapewnia wszelkie materiały, rekwizyty, sprzęt niezbędne do prowadzenia zajęć
h) Świetlice środowiskowe będą działają do 30.04.2023r. od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 15.00 do 18.00
i) ostateczne decyzje, co do terminu i godzin przeprowadzanych zajęć podejmuje Kierownik GOPS,
j) w trakcie realizacji zamówienia wykonawca wypełnia dziennik zajęć i dopilnowuje, aby uczestnicy poświadczyli swoją obecność,
k) wraz z rachunkiem/fakturą wykonawca przesyła podsumowanie prowadzonych konsultacji (wykaz dni i godzin wraz listami obecności).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 43707,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 – Zajęcia języka angielskiego w Świetlicy Środowiskowej dla 3 grup (prowadzone
w miejscowościach Węgleszyn, Kanice-Nowe, Rembiechowa)
• łącznie 671 godzin

Opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 4:

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych obejmujących przeprowadzenie zajęć języka angielskiego dla dzieci w wieku do 16 lat w ramach projektu pn.: „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa” realizowanego przez Gminę Oksa/Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w Oksie nr wniosku RPSW.09.02.01-26-0098/16 współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 -2020 w ramach Priorytetu 9, działanie 9.2 „Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych
i zdrowotnych”, Poddziałanie 9.2.1 Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe).

a) Świadczone usługi obejmowały będą cykl zajęć dla dzieci w wieku do16 lat
b) Maksymalna liczba osób w grupie – 15.
c) Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania w ofercie stawki brutto (z wszelkimi kosztami także pracodawcy w przypadku umowy zlecenia z osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej) za godzinę (1 h=60 minut) prowadzenia zajęć dydaktycznych
d) Za 1 godzinę przyjmuje się 60 minut
e) Świadczone usługi obejmowały będą grupowe zajęcia dla dzieci w ramach projektu „Rodzinne stacje wsparcia- utworzenie nowych placówek wsparcia dziennego na terenie Gminy Oksa” wg potrzeb uczestników (średnio 8 h na grupę w miesiącu)
f) Sale do prowadzenie zajęć zapewnia bezpłatnie Zamawiający
g) Zamawiający zapewnia wszelkie materiały i, sprzęt niezbędny do prowadzenia zajęć
h) Świetlice środowiskowe będą działać od 01.09.2020r. do 30.04.2023r. od poniedziałku do piątku w dni robocze w godzinach od 15.00 do 19.00
i) ostateczne decyzje, co do terminu i godzin przeprowadzanych zajęć podejmuje Kierownik GOPS,
j) w trakcie realizacji zamówienia wykonawca wypełnia dziennik zajęć i dopilnowuje, aby uczestnicy poświadczyli swoją obecność,
k) wraz z rachunkiem/fakturą wykonawca przesyła podsumowanie prowadzonych konsultacji (wykaz dni i godzin wraz listami obecności)

2) FORMA ZAJĘĆ:
- ćwiczenia w grupach, ćwiczenia indywidualne, utrwalanie wiadomości, ćwiczenie zdobytej nowej wiedzy, ugruntowywanie wiedzy.
- wyrównanie braków w wiadomościach i umiejętnościach uczniów
- wzbogacenie słownictwa
-przygotowanie uczniów do wykorzystywania języka angielskiego w sytuacjach życiowych
-zwiększenie motywacji do nauki języka angielskiego
-zwiększenie pewności siebie u ucznia posługującego się językiem angielskim
- rozwijanie umiejętności czytania i pisania w języku angielskim
- rozwijanie sprawności mówienia i słuchania
- rozpoznawanie w zdaniach odpowiednich struktur gramatycznych
- kształtowanie umiejętności samodzielnego tworzenia wypowiedzi pisemnych i ustnych
- doskonalenie czytania ze zrozumieniem
- skuteczne używanie języka w codziennych sytuacjach
- kształcenie umiejętności pracy w parach i grupach

LICZBA GODZIN DO REALIZACJI DLA JEDNEJ GRUPY
a) w 2021 r. 275 h
b) w 2022r. 300 h,
c) w 2023r. 96h,
Łącznie 671 h (1 h =60 min)
Uwaga: godziny w poszczególnych latach mogą ulec zmianie za zgodą Kierownika GOPS.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 43642,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71680,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Ciesek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 656-210-56-70

7.3.3) Ulica: Węgleszyn 175a

7.3.4) Miejscowość: Oksa

7.3.5) Kod pocztowy: 28-363

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie na zadanie nr 2 zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 1129 ze zm.) tj. wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52992,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52992,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Żaczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6631127954

7.3.3) Ulica: Łączna 28 A

7.3.4) Miejscowość: Łączna

7.3.5) Kod pocztowy: 26-140

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52992,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43615,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66429,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43615,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rosikoń Ewelina

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 84123108007

7.3.3) Ulica: Złotniki 53

7.3.4) Miejscowość: Małogoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 28-366

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43615,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.