Ogłoszenie z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci
w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
z podziałem na 8 części z opcją
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000877453
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ZAMKOWA 5
1.5.2.) Miejscowość: Puck
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: tel.+48 58 673 22 50 lub 509 225 788
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@soswpuck.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.soswpuck.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci
w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”,
z podziałem na 8 części z opcją
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c97e7165-e348-455a-b6ff-329c9dcf34e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00184326/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” z podziałem na 8 części z opcją
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy do elektronicznej obsługi zamówień
Starostwa Powiatowego w Pucku, pod adresem: https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/
2. Komunikacja w postępowaniu, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w
ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu Platformy. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszego rozdziału:
1) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat
SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na ww. platformie ma dostęp
do możliwości złożenia i wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz
komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach.
2) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy
użyciu Platformy opisane zostały w instrukcji użytkowników pn. „Wymagania techniczne”, „Rejestracja wykonawcy na platformie”
oraz „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji” na stronie: https://starostwopuck.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3) Złożenie oferty przez wykonawcę następuje poprzez prawidłowe jej złożenie na Platformie dostępnej pod adresem:
https://starostwo-puck.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html - w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z
niniejszym postępowaniem. Złożenie oferty na nośniku danych lub w innej formie niż przewidziana powyżej (np. e-mail) jest niedopuszczalne.
4) Instrukcja złożenia oferty zawarta jest w instrukcji zamieszczonej na stronie: https://starostwopuck. logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html „Udział w trybie podstawowym z możliwością negocjacji”. Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty (lub dokumentu) przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty „bez logowania”, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości e- mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty (lub dokumentu). Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu (w ikonie „Złóż ofertę bez logowania”). W przypadku Wykonawcy
zalogowanego na Platformie, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę.
Wsparcie techniczne dla wykonawców zapewnia dział Helpdesk Logintrade: tel.: 71 7873534; e- mail: helpdesk@logintrade.net.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): w związku z ograniczoną liczbą znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia zamawiający informuje, że szczegółowe informacje (RODO) zawarte są w Rozdziale 4 SWZ "Ochrona danych osobowych"
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): w związku z ograniczoną liczbą znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia zamawiający informuje, że szczegółowe informacje (RODO) zawarte są w Rozdziale 4 SWZ "Ochrona danych osobowych"
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 8
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 1- 50h terapia logopedyczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć logopedycznych do 50 hOkoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z par. 1 ust 4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – terapia logopedyczna4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 8 (ośmiu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- odpowiednio:
1) Część 1 – terapia logopedyczna,
2) Część 2 – terapia integracji sensorycznej,
3) Część 3 – terapia integracji sensorycznej,
4) Część 4 – terapia psychomotoryczna,
5) Część 5 – terapia psychomotoryczna,
6) Część 6 – terapia psychomotoryczna,
7) Część 7 – terapia psychomotoryczna,
8) Część 8 – terapia psychologiczna
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami odpowiednio w każdej z 8 Części zamówienia i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 2 – 100 h terapia integracji sensorycznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć integracji sensorycznej do 100hOkoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z par. 1 ust 4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – terapia integracji sensorycznej4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 8 (ośmiu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- odpowiednio:
1) Część 1 – terapia logopedyczna,
2) Część 2 – terapia integracji sensorycznej,
3) Część 3 – terapia integracji sensorycznej,
4) Część 4 – terapia psychomotoryczna,
5) Część 5 – terapia psychomotoryczna,
6) Część 6 – terapia psychomotoryczna,
7) Część 7 – terapia psychomotoryczna,
8) Część 8 – terapia psychologiczna
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami odpowiednio w każdej z 8 Części zamówienia i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 3 – 100 h terapia integracji sensorycznej
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie zajęć integracji sensorycznej do 100hOkoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z par. 1 ust 4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – terapia integracji sensorycznej4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 8 (ośmiu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- odpowiednio:
1) Część 1 – terapia logopedyczna,
2) Część 2 – terapia integracji sensorycznej,
3) Część 3 – terapia integracji sensorycznej,
4) Część 4 – terapia psychomotoryczna,
5) Część 5 – terapia psychomotoryczna,
6) Część 6 – terapia psychomotoryczna,
7) Część 7 – terapia psychomotoryczna,
8) Część 8 – terapia psychologiczna
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami odpowiednio w każdej z 8 Części zamówienia i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 4- 125h terapia psychomotoryczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie terapia psychomotoryczna do 125 hOkoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z par. 1 ust 4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – terapia psychomotoryczna4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 8 (ośmiu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- odpowiednio:
1) Część 1 – terapia logopedyczna,
2) Część 2 – terapia integracji sensorycznej,
3) Część 3 – terapia integracji sensorycznej,
4) Część 4 – terapia psychomotoryczna,
5) Część 5 – terapia psychomotoryczna,
6) Część 6 – terapia psychomotoryczna,
7) Część 7 – terapia psychomotoryczna,
8) Część 8 – terapia psychologiczna
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami odpowiednio w każdej z 8 Części zamówienia i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 5- 100h terapia psychomotoryczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie terapia psychomotoryczna do 100 hOkoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z par. 1 ust 4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – terapia psychomotoryczna4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 8 (ośmiu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- odpowiednio:
1) Część 1 – terapia logopedyczna,
2) Część 2 – terapia integracji sensorycznej,
3) Część 3 – terapia integracji sensorycznej,
4) Część 4 – terapia psychomotoryczna,
5) Część 5 – terapia psychomotoryczna,
6) Część 6 – terapia psychomotoryczna,
7) Część 7 – terapia psychomotoryczna,
8) Część 8 – terapia psychologiczna
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami odpowiednio w każdej z 8 Części zamówienia i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 6- 100h terapia psychomotoryczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie terapia psychomotoryczna do 100 hOkoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z par. 1 ust 4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – terapia psychomotoryczna4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 8 (ośmiu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- odpowiednio:
1) Część 1 – terapia logopedyczna,
2) Część 2 – terapia integracji sensorycznej,
3) Część 3 – terapia integracji sensorycznej,
4) Część 4 – terapia psychomotoryczna,
5) Część 5 – terapia psychomotoryczna,
6) Część 6 – terapia psychomotoryczna,
7) Część 7 – terapia psychomotoryczna,
8) Część 8 – terapia psychologiczna
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami odpowiednio w każdej z 8 Części zamówienia i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 7- 50h terapia psychomotoryczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie terapia psychomotoryczna do 50 hOkoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z par. 1 ust 4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – terapia psychomotoryczna4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 8 (ośmiu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- odpowiednio:
1) Część 1 – terapia logopedyczna,
2) Część 2 – terapia integracji sensorycznej,
3) Część 3 – terapia integracji sensorycznej,
4) Część 4 – terapia psychomotoryczna,
5) Część 5 – terapia psychomotoryczna,
6) Część 6 – terapia psychomotoryczna,
7) Część 7 – terapia psychomotoryczna,
8) Część 8 – terapia psychologiczna
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami odpowiednio w każdej z 8 Części zamówienia i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, z podziałem na 8 części z opcją.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania z zakresu administracji rządowej, w ramach programu kompleksowego wsparcia rodzin „Za życiem” w zakresie zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego (zadanie 2.4, Wieloaspektowa
i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. Roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie).
Część 8- 50h terapia psychologiczna
4.2.6.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Wykonanie opcji obejmującej prowadzenie terapia psychologiczna do 50 hOkoliczności skorzystania z Opcji zgodnie z par. 1 ust 4 załącznika nr 5 do SWZ Projektowanych Postanowień Umowy
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” – terapia psychologiczna4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający w każdej z 8 (ośmiu) Części zamówienia przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego- odpowiednio:
1) Część 1 – terapia logopedyczna,
2) Część 2 – terapia integracji sensorycznej,
3) Część 3 – terapia integracji sensorycznej,
4) Część 4 – terapia psychomotoryczna,
5) Część 5 – terapia psychomotoryczna,
6) Część 6 – terapia psychomotoryczna,
7) Część 7 – terapia psychomotoryczna,
8) Część 8 – terapia psychologiczna
2. Zakres usług w ramach powtórzenia podobnych usług nie będzie większy od zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego.
3. Zamawiający skorzysta z możliwości udzielenia takiego zamówienia w przypadku zgłoszenia większej liczby dzieci, które będą miały być objęte zajęciami odpowiednio w każdej z 8 Części zamówienia i pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych w budżecie.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę, która spełnia łącznie następujące wymagania:
1) Dla Części 1: terapia logopedyczna:
a) posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela logopedy zgodne z § 30 i § 34 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r., poz.2102), dalej rozporządzenie MEN*,
b) w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres doświadczenia w prowadzeniu terapii logopedycznej jest krótszy - w tym okresie, należycie prowadziła lub prowadzi terapię logopedyczną dla co najmniej
1 (jednego) dziecka niepełnosprawnego przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy,
c) posiada co najmniej 50h doświadczenia w prowadzeniu zajęć logopedycznych,
d) która nie figuruje: **
w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym (prowadzonym przez Ministerstwo Sprawiedliwości),
w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego;
2) Dla Części 2 i Części 3: terapia integracji sensorycznej:
a) posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć z integracji sensorycznej zgodne z § 34 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r., poz.2102), dalej rozporządzenie MEN*,
b) w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres doświadczenia w prowadzeniu zajęć z integracji sensorycznej jest krótszy - w tym okresie, należycie prowadziła lub prowadzi zajęcia z integracji sensorycznej dla co najmniej 1 (jednego) dziecka niepełnosprawnego przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy,
c) posiada co najmniej 50h doświadczenia w prowadzeniu zajęć z integracji sensorycznej,
d) która nie figuruje: **
w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym (prowadzonym przez Ministerstwo Sprawiedliwości),
w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego;
3) Dla Części 4, Części 5, Części 6 i Części 7: terapia psychomotoryczna:
a) posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć rozwijających funkcje psychomotoryczne zgodne z § 34 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r., poz.2102), dalej rozporządzenie MEN*,
b) w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres doświadczenia w prowadzeniu zajęć rozwijających funkcje psychomotoryczne jest krótszy - w tym okresie, należycie prowadziła lub prowadzi zajęcia rozwijające funkcje psychomotoryczne dla co najmniej 1 (jednego) dziecka niepełnosprawnego przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy,
c) posiada co najmniej 50h doświadczenia w prowadzeniu zajęć rozwijających funkcje psychomotoryczne,
d) która nie figuruje: **
w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym (prowadzonym przez Ministerstwo Sprawiedliwości),
w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego;
4) Dla Części 8: terapia psychologiczna:
a) posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela psychologa zgodne z § 29 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 14 września 2023 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2023 r., poz.2102), dalej rozporządzenie MEN*,
b) w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres doświadczenia w prowadzeniu zajęć psychologicznych jest krótszy - w tym okresie, należycie prowadziła lub prowadzi zajęcia psychologiczne dla co najmniej 1 (jednego) dziecka niepełnosprawnego przez okres co najmniej 6 kolejnych miesięcy,
c) posiada co najmniej 50h doświadczenia w prowadzeniu zajęć psychologicznych,
d) która nie figuruje: **
w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym (prowadzonym przez Ministerstwo Sprawiedliwości),
w Krajowym Rejestrze Karnym w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
UWAGA 1: dotyczy każdej Części zamówienia!
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedną Część zamówienia Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu skierowanie tej samej osoby do prowadzenia terapii we wszystkich 8 Częściach zamówienia oraz możliwość wykazania tego samego doświadczenia osoby skierowanej do realizacji zamówienia w każdej z 8 Części, na którą Wykonawca będzie składał ofertę.
UWAGA 2: dotyczy każdej Części zamówienia!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Oznacza to, że według Zamawiającego skierowanie poszczególnych osób do realizacji zamówienia może Wykazać każdy
z Wykonawców.
UWAGA 3: dotyczy każdej Części zamówienia!
W odniesieniu do kluczowych części zamówienia polegających na wykonywaniu zajęć terapeutycznych w ramach zamówienia, a zastrzeżonych do osobistego wykonania przez Wykonawcę, Wykonawca nie może powoływać się na zdolności innego podmiotu,
na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp , w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
UWAGA 4:
* W myśl § 37. rozporządzenia MEN: „Nauczyciele zatrudnieni w dniu wejścia w życie rozporządzenia i posiadający kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela na podstawie przepisów dotychczasowych zachowują nabyte kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela.
** Ustawa z dnia 28.07.2023r. o zmianie ustawy – Kodeks rodziny i opiekuńczy oraz niektórych innych ustaw. Na podstawie art. 7 ww. ustawy, wprowadzono zmiany w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U.z 2023 r. poz. 1304). Zgodnie z art. 7 pkt 5, zmianie uległ rozdział 3 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, zgodnie z którym:
1. Przed nawiązaniem z osobą stosunku prawnego lub przed dopuszczaniem osoby do innej działalności związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem, świadczeniem porad psychologicznych (…) na pracodawcy lub innym organizatorze takiej działalności oraz na osobie, z którą ma być nawiązany stosunek pracy lub która ma być dopuszczona do takiej działalności, ciążą określone obowiązki.
2. Pracodawca lub inny organizator uzyskuje informacje, czy dane osoby, o której mowa w pkt 1, są zamieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.
3. Osoba, o której mowa w pkt. 1, przedkłada pracodawcy lub innemu organizatorowi informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii (Dz. U. z 2023 r. poz. 172 oraz z 2022 r. poz. 2600), lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego.
4. Osoba, o której mowa w ust. 1, posiadająca obywatelstwo innego państwa niż Rzeczpospolita Polska, ponadto przedkłada pracodawcy lub innemu organizatorowi informację z rejestru karnego państwa obywatelstwa uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi.
Osoba, o której mowa w ust. 1, składa pracodawcy lub innemu organizatorowi oświadczenie o państwie lub państwach, w których zamieszkiwała w ciągu ostatnich 20 lat, innych niż Rzeczpospolita Polska i państwo obywatelstwa, oraz jednocześnie przedkłada pracodawcy lub innemu organizatorowi informację z rejestrów karnych tych państw uzyskiwaną do celów działalności zawodowej lub wolontariackiej związanej z kontaktami z dziećmi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw
wykluczenia z postępowania
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu uniknięcia prowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który nie będzie w stanie przedstawić podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia lub potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia, zgodnie z postanowieniami SWZ.2. Oferta winna być sporządzona w języku polskim pod rygorem nieważności.
3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
5. Na ofertę, zwaną dalej „Ofertą”, składa się:
1) Formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ lub zawierający wszystkie informacje i oświadczenia wskazane w jego treści,
6. Wraz z Ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy:
1) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodne ze wzorem zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ- zwanego dalej „Oświadczeniem”, na poniższych zasadach:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, ww. Oświadczenie składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ)
3) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów – w odniesieniu do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie (nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej);
4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub
dokumentów;
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia działa osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których
mowa w pkt 3);
6) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4
ustawy Pzp, o którym mowa w Rozdziale 13 ust. 5 SWZ (jeżeli dotyczy).
7. Wszystkie pliki przekazywane za pośrednictwem Platformy, winny być opisane nazwą umożliwiającą ich identyfikację.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, (wzór Oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ).
4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
W związku z ograniczoną liczbą znaków w tej sekcji ogłoszenia Zamawiający informuje, że zmiany umowy zostały szczegółowo określone w Projektowanych postanowieniach umowy- Załącznik nr 5 do SWZ § 127.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-18 10:15
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://starostwopuck. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-18 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-17
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
Część 8 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający doprecyzowuje termin realizacji zamówienia:Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został wykonany przez Wykonawcę:
1) wykonanie Zamówienia Podstawowego dla wszystkich 8 Części – w terminie od dnia udzielenia zamówienia do 16.12.2025 r.;
2) wykonanie Opcji dla wszystkich 8 Części – w terminie do 16.12.2026 r. Uruchomienie i realizację Opcji przewiduje się w roku 2026;
Przedmiotem zamówienia są usługi społeczne wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2014/24/UE. Wartość zamówienia wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro, nie mniejsza jednak niż równowartość
kwoty 130 000złotych.
W związku z tym zgodnie z art. 359 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2024 r., poz. 1320) do przeprowadzenia nin. postępowania zastosowano tryb podstawowy z możliwością prowadzenia
negocjacji treści złożonych ofert (art. 275 pkt 2 ustawy P.z.p.)
W związku z tym, że w Uchwale Nr 160 RADY MINISTRÓW z dnia 20 grudnia 2016 r. ( M.P.2016.1250 ze zm.) w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" określone zostały szczegółowe wymagania jakościowe
odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, stąd jako kryterium oceny ofert stosuje się cenę 100%.
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Przebudowa drogi powiatowej nr 1508G na odcinku od ul. Topolowej do ul. Leśnej w miejscowości Domatowo.
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" -zajęcia rehabilitacyjne, z podziałem na 6 części z opcją
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
- Remont nawierzchni dróg gruntowych na terenie Gminy Puck w podziale na 3 części.
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dla dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem", z podziałem na 8 części z opcją
- Przeprowadzenie specjalistycznych usług dla młodzieży OHP w wieku powyżej 14 roku życia, w ilości godzin zależnej od potrzeb zamawiającego w roku 2025
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.