eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWYKONANIE I DOSTAWA ZESPOŁU PROWADZENIA BLOKÓW GŁOWIC ULTRADŹWIĘKOWYCH NA WÓZKU 4ANC WRAZ Z ZESPOŁEM MAGNESU Z BELKĄ KOMPLETNĄ.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYKONANIE I DOSTAWA ZESPOŁU PROWADZENIA BLOKÓW GŁOWIC ULTRADŹWIĘKOWYCH NA WÓZKU 4ANC WRAZ Z ZESPOŁEM MAGNESU Z BELKĄ KOMPLETNĄ.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT KOLEJNICTWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016382785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. CHŁOPICKIEGO 50

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-275

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@ikolej.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ikolej.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE I DOSTAWA ZESPOŁU PROWADZENIA BLOKÓW GŁOWIC ULTRADŹWIĘKOWYCH NA WÓZKU 4ANC WRAZ Z ZESPOŁEM MAGNESU Z BELKĄ KOMPLETNĄ.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1444a86c-ed43-4c61-9bb5-c8e0721c1df7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ikolej.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak

3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia

Informacje poufne zawarte w załącznikach 1 i 2 do SWZ udostępniane będą wyłącznie podmiotom prowadzącym działalność związaną z przedmiotem zamówienia – Wykonawca wraz z wnioskiem o udostępnienie dokumentacji
technicznej zobowiązany jest do złożenia Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru - w celu potwierdzenia zakresu prowadzonej działalności.
1. Wykonawca zobowiązany jest przesłać wniosek o udostępnienie dokumentacji technicznej w sposób opisany w punkcie10 SWZ, dotyczącym komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami.
2. Wykonawca winien wysłać wniosek o udostępnienie dokumentacji technicznej nie później niż na trzy dni przed terminem składania ofert. Wyżej wymienione załączniki zostaną przesłane Wykonawcy niezwłocznie na adres mailowy podany we wniosku o udostępnienie dokumentacji technicznej.

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ikolej.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) komputer PC/MAC z aktualnym
systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;
b) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;
c) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.DZ.261.06.TP.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa zespołu prowadzenia bloków głowic ultradźwiękowych na wózku 4ANc wraz z zespołem magnesu z belką kompletną.
2. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Instytut Kolejnictwa, ul.Chłopickiego 50, 04-275 Warszawa.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest określony w dokumentach postępowania, zwanych dalej „dokumentacją techniczną”, na którą składają się: 3.1. dokument pn. „4ANc-UL-090710-PDF”, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, 3.2.dokument pn. „Rysunki techniczne”, stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4. Zamawiający informuje, że załączniki nr 1 i 2 do SWZ zawierają informacje o charakterze poufnym. W związku z powyższym, na podstawie art. 18 ust. 4 w związku z art. 96 ust. 1 oraz art. 280 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający udostępni
w/w załączniki tym Wykonawcom, którzy bezpośrednio zwrócą się ze stosownym wnioskiem o ich udostępnienie, zgodnie ze wzorem wniosku stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262670-8 - Obróbka metali

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna spełnienia
spełnienie warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
2.1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, prawidłowo zrealizował lub realizuje co najmniej 5 (pięć) umów z zakresu obróbki mechanicznej metali. Wymagane jest, aby Wykonawca przedstawił dowody, że usługi są wykonywane lub zostały wykonane należycie, przy czym takimi dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi są lub były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
2.2. Dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą posiadającą kompetencje spawalnicze. Wymagane jest przedstawienie ważnych certyfikatów lub licencji potwierdzających kompetencje spawalnicze m.in. wg normy EN 15085 lub równoważnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w zakresie i na warunkach zgodnych z art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także zmianę wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:
1) zmiany wysokości podatku od towarów i usług, jeżeli w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana przepisów prawa
podatkowego,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalanych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki naubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ikolej.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.