eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokUsługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM" - II edycja.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych uczestnikom projektu „WYstartujMY RAZEM” – II edycja.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Podlaska Wojewódzka Komenda OHP w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036678

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Trawiasta 20 B

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-161

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@podlaska.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://podlaskaohp.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych uczestnikom projektu „WYstartujMY RAZEM” – II edycja.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77202d25-7183-4162-9821-e5068cf377b3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149541

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137289/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych uczestnikom projektu ,, Wstartujmy RAZEM".

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

,,WYstartujMY RAZEM"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77202d25-7183-4162-9821-e5068cf377b3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Cała komunikacja w postępowaniu –np. wnioski o wyjaśnienia SWZ, wymiana informacji i dokumentów między zamawiającym a wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych formularzy dostępnych na Platformie e-zamówienia, powołując się na nr referencyjny postępowania tj. BOA.271.3.2025. Wysyłanie wiadomości e-mail jest dopuszczalne wyłącznie w sytuacji awarii Platformy eZamówienia (jednak nie dotyczy to składania ofert). Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Podlaskiej Wojewódzkiej Komendy OHP z siedzibą w Białymstoku (15-161) przy ul. Trawiastej 20 B;
• w Podlaskiej Wojewódzkiej Komendzie wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem: e-mail: iod.podlaska@ohp.pl, osobiście lub pisemnie na adres siedziby firmy;
• dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia;
• odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2024 poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XIX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BOA.271.3.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 16

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - klasa I”, Hufiec Pracy w Kolnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - klasa II”, Hufiec Pracy w Kolnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z matematyki - klasa I”, Hufiec Pracy w Kolnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z matematyki - klasa II”, Hufiec Pracy w Kolnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - klasa II”, Hufiec Pracy w Zambrowie i/lub Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości w Zambrowie . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z matematyki - klasa II”, Hufiec Pracy w Zambrowie i/lub Zespół Szkół Agroprzedsiębiorczości w Zambrowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - klasa III”, Hufiec Pracy w Łomży i/lub Zespół Szkół SWEiRP im. S. Staszica w Łomży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z matematyki - klasa III”, Hufiec Pracy w Łomży i/lub Zespół Szkół SWEiRP im. S. Staszica w Łomży. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z języka polskiego - klasa II”, Hufiec Pracy w Augustowie i/lub Augustowskie Centrum Edukacyjne w Augustowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z fizyki - klasa II”, Hufiec Pracy w Augustowie i/lub Augustowskie Centrum Edukacyjne w Augustowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z matematyki - klasa II”, Hufiec Pracy w Augustowie i/lub Augustowskie Centrum Edukacyjne w Augustowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - klasa II”, Hufiec Pracy w Augustowie i/lub Augustowskie Centrum Edukacyjne w Augustowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z matematyki - klasa III”, Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z technologii gastronomicznej- klasa III”, Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z technologii budowlanej- klasa III”, Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zajęcia wyrównawcze z technologii fryzjerskiej- klasa III”, Ośrodek Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do OPZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA WYKONAWCY
Z POSTĘPOWANIA O ZAMÓWIENIE
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1 Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

1.2 Posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
1.3 Sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

1.4 Zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Dysponowanie osobami
Kadra dydaktyczna powinna posiadać kwalifikacje oraz doświadczenie pozwalające zrealizować przedmiot zamówienia tj. kierunkowe wykształcenie średnie/wyższe zawodowe/trenerskie w zakresie realizacji zajęć z danej części zamówienia zgodnie z poniższym:

Część nr 1, 2, 5,7,12
Wykonawca dysponuje specjalistą, który przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 10 godzin zajęć z języka angielskiego dla minimum 2 uczniów szkoły ponadpodstawowej.

Część nr 3,4,6,8,11,13
Wykonawca dysponuje specjalistą, który przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 10 godzin zajęć z matematyki
dla min. 2 uczniów szkoły ponadpodstawowej.

Część nr 9
Wykonawca dysponuje specjalistą, który przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 10 godzin zajęć z języka polskiego dla minimum 2 uczniów szkoły ponadpodstawowej.


Część nr 10
Wykonawca dysponuje specjalistą, który przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 10 godzin zajęć z fizyki dla 1 ucznia szkoły ponadpodstawowej.

Część nr 14
Wykonawca dysponuje specjalistą, który przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 10 godzin zajęć z technologii gastronomicznej dla 1 ucznia szkoły ponadpodstawowej.

Część nr 15
Wykonawca dysponuje specjalistą, który przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 10 godzin zajęć z technologii budowlanej dla minimum 2 uczniów szkoły ponadpodstawowej.

Część nr 16
Wykonawca dysponuje specjalistą, który przeprowadził w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 10 godzin zajęć z technologii fryzjerskiej dla 1 ucznia szkoły ponadpodstawowej.

Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia powinien dysponować taką ilością szkolących, która pozwoli na równoczesne prowadzenie zajęć wyrównawczych dla uczestników ze wszystkich organizowanych przez siebie części zamówienia.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek osobowy jest spełniony jeżeli wykonawcy samodzielnie bądź wspólnie dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (możliwość łączenia potencjałów).

b) Wiedza i doświadczenie

Wykonawca posiada doświadczenie zawodowe, tj. przeprowadził w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usługi zorganizowania i przeprowadzenia zajęć/szkolenia w zakresie przedmiotów szkolnych, tj.: język angielski, matematyka, język polski, fizyka, technologa gastronomiczna, technologa budowlana, technologia fryzjerska.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

7. Uwaga! Wraz z ofertą (załącznik nr 2 do SWZ) wykonawca składa następujące oświadczenia
i dokumenty:
1) OŚWIADCZENIE - aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu (Załącznik
nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SWZ).
W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy
z Wykonawców.
2) PEŁNOMOCNICTWO lub inny dokument potwierdzający, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy/jeżeli dotyczy/.
3) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w przypadku wykonawców występujących wspólnie) – Załącznik nr 6 do SWZ /jeżeli dotyczy/.
4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia /Jeżeli dotyczy/ – Załącznik nr 7 do SWZ. Wykonawca w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawia oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby /jeżeli dotyczy/.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

20. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa określającego sposób współdziałania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winien być załączony do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego może zażądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków. Brak podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawców wspólnie składających ofertę będzie oceniany w następujący sposób: Brak podstaw do wykluczenia: jeżeli jeden
z wykonawców podlega wykluczeniu oferta zostanie odrzucona.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 6).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tj.:
a) zmiana liczby godzin z przyczyn niezależnych, co spowoduje zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w Umowie,
b) zmiany liczby grup lub zajęć indywidualnych, co spowoduje zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w Umowie,
c) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, przerwy
w dostawie energii elektrycznej itp.) mające wpływ na realizację Umowy,
d) wystąpienie niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na termin realizacji Umowy. Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne wyjaśnienia, w których szczegółowo należy opisać zaistniałą sytuację oraz podać przyczynę wystąpienia istotnych okoliczności,
e) Zamawiający dopuszcza zmianę osoby realizującej zajęcia jedynie w wyniku zdarzeń losowych, których Wykonawca nie mógł wcześniej przewidzieć (np. choroba, wypadek). Nowy prowadzący powinien posiadać doświadczenie zawodowe, wykształcenie określone w SWZ oraz spełniać standardy ochrony małoletnich,
f) Wykonawca powinien dołączyć oświadczanie o doświadczeniu i wykształceniu prowadzącego wymagane w SWZ oraz oświadczenia i dokumenty określone w SWZ na spełnienie standardów ochrony małoletnich,
g) prawo zmiany terminu realizacji usługi spowodowanej zmianą terminu rozliczania, wdrażania i obowiązywania projektu lub w przypadku innych okoliczności, których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć.
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego opis i uzasadnienie oraz obliczenie kosztów zmiany, jeżeli będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-25 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-25 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający przewiduje wykluczenie na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 ustawy Pzp.
3. Zamawiający przewiduje wykluczenie na postawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, tj. wykluczeniu z postępowania;
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, tj. wykluczeniu z postępowania.
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, tj. wykluczeniu z postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.