eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocławusł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932684540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mączna 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-131

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mcus@mcus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mcus/public/postepowanie?postepowanie=79123535

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

usł. realiz. przez specjalist. w zakr. konsult. indywid. dla podop. korzyst. z usł. wsp. krótkoter. w formie pobytu całod. na terenie MCUS w DPS przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8391fd68-90d5-4e2f-9bc3-e2dc059f6938

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025230/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Konsultacje indywidualne prowadzone przez specjalistów dla osób korzystających z usługi wsparcia krótkoterminowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

“Otwarty Dom – Twoje wytchnienie – Razem w opiece nad bliskim” nr FEDS.07.07-IP.02-0067/23-00 w ramach Priorytetu nr 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku; Działania nr 7.7 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00134456

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCUS.DZP.373-8/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 71239,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy są usługi realizowane przez specjalistów w zakresie konsultacji indywidualnych dla podopiecznych korzystających z usługi wsparcia krótkoterminowego w formie pobytu całodobowego na terenie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Mącznej 3 lub ul. Karmelkowej 25 we Wrocławiu (zwanych dalej podopiecznymi/ uczestnikami projektu).
2. Przedmiot umowy jest realizowany w ramach projektu pn. “Otwarty Dom – Twoje wytchnienie – Razem w opiece nad bliskim” nr FEDS.07.07-IP.02-0067/23-00 w ramach Priorytetu nr 7 Fundusze Europejskie na rzecz rynku pracy i włączenia społecznego na Dolnym Śląsku; Działania nr 7.7 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
3. Przedmiot zamówienia określony jest kodem: CPV 85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne, 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej, CPV 80340000-9 Usługi edukacji specjalnej.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności poradnictwo specjalistyczne realizowane przez: psychologa lub dietetyka lub logopedę, terapeutę stymulacji polisensorycznej lub innych specjalistów np. tyflopedagoga lub pedagoga specjalnego lub muzykoterapeutę w ilości 480 godzin w okresie trwania umowy (Zamawiający przyjmuje ok. 30 godzin w miesiącu), którym objęci będą podopieczni. konsultacje będą realizowane w ramach potrzeb zgłaszanych przez podopiecznych. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) konsultacje indywidualne psychologa – konsultacje będą dotyczyć tematyki: integracyjnej i aktywizującej w szczególności: budowanie procesu „dobrego życia” pomimo stanu zdrowia i sytuacji Uczestnika projektu, motywacji do aktywności i poprawy jakości życia, wspieranie zachowanych zdolności, na bazie potencjału Uczestnika projektu. Realizowane formy to poradnictwo, zajęcia aktywizujące. Uczestnicy projektu będą mogli korzystać z szeroko rozumianych usług psychologicznych, czyli porad, wsparcia emocjonalnego, a także zajęć mających na celu spowolnienie naturalnych procesów pogarszania sprawności funkcji poznawczych, czy zajęć stymulacji funkcji poznawczych i funkcji psychologicznych;
2) konsultacje indywidualne dietetyka – konsultacje będą dotyczyć tematyki: wiedza w zakresie funkcjonowania organizmu obciążonego chorobowo, wsparcie w zdrowym stylu życia w miarę możliwości i potencjału Uczestnika projektu, udzielanie konsultacji dot. pomiarów parametrów ciała i jego bilansu; praca z osobami np. z depresją "zajadających problemy”, czy mających inne zaburzenia odżywiania;
3) konsultacje indywidualne logopedy – konsultacje będą dotyczyć tematyki: proces leczenia zaburzeń mowy skierowany do osób dorosłych. Obejmuje pracę nad poprawą artykulacji, leczenie jąkania, rehabilitację po urazach neurologicznych, czy terapię zaburzeń głosu. Terapia jest dostosowana do indywidualnych potrzeb Uczestnika projektu i ma na celu poprawę komunikacji, zwiększenie płynności mowy oraz podniesienie jakości życia. Praca z Uczestnikiem projektu, który ma problemy z różnych przyczyn m.in.:
a) urazy i choroby: udar mózgu, choroby neurologiczne (np. Parkinson, stwardnienie rozsiane).
b) zaniedbanie w młodości: Niezdiagnozowane lub niewłaściwie leczone zaburzenia mowy w dzieciństwie.
c) starzenie się: Zmiany związane z wiekiem, które mogą wpływać na jakość mowy i głosu.
4) konsultacje indywidualne terapeuta stymulacji polisensorycznej – konsultacje będą dotyczyć tematyki: praca z Uczestnikiem projektu polegająca na oddziaływaniu poprzez zmysły w celu wywołania reakcji osoby na prezentowane bodźce (pobudzanie zmysłów jest najlepszy sposobem przekazywania cennych informacji o tym, co nas otacza, a najlepszymi pomocami dydaktycznymi są te zaczerpnięte z natury tj. zapachy, smaki, wrażenia wzrokowe i słuchowe oraz termiczne).
5. Usługi będą wykonywane na terenie miasta Wrocławia w DPS przy ul. Karmelkowej 25 lub w DPS przy ul. Mącznej 3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wyznaczono termin składania ofert na 17 marca 2025 r. do godziny 10:00. W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.