Og³oszenie z dnia 2025-03-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie specjalistycznych us³ug z zakresu wsparcia psychologa oraz specjalisty ds. rodziny na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zdrowa rodzina"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPO£ECZNEJ
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MCPS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473215122
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdañska 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-89-35
1.5.8.) Numer faksu: (42) 215-88-94
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mcps.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mcps.pabianice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie specjalistycznych us³ug z zakresu wsparcia psychologa oraz specjalisty ds. rodziny na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zdrowa rodzina"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2e1b0308-f989-4afc-8222-1351d4f8c9c6
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00154203
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00008251/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug z zakresu wsparcia psychologa oraz specjalisty ds. rodziny na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zdrowa rodzina"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: „Zdrowa rodzina", wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Dzia³anie FELD.07.12. Zakres interwencji - Dzia³ania na rzecz poprawy ¶wiadczenia us³ug w zakresie opieki rodzinnej i ¶rodowiskowej
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e1b0308-f989-4afc-8222-1351d4f8c9c63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e1b0308-f989-4afc-8222-1351d4f8c9c6
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
a) Magdalena Andryszek,
b) Miros³aw Ko³odziejczyk.
3. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e1b0308-f989-4afc-8222-1351d4f8c9c6
Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
4. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
6. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty (okre¶lone w §8 swz), inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
7. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej wskazany w swz (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
Z uwagi na ograniczon± liczbê znaków, pozosta³e informacje o sposobie komunikacji zawiera §9 swz
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula Informacyjna na temat uprawnieñ wynikaj±cych z rozporz±dzenia RODO znajduje siê w swz.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula Informacyjna na temat uprawnieñ wynikaj±cych z rozporz±dzenia RODO znajduje siê w swz.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 6/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 170240,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych us³ug odpowiadaj±cych na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmuj±cych wsparcie psychologa.
2. Zamawiaj±cy realizuje projekt pn.: „Zdrowa rodzina", wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Dzia³anie FELD.07.12. Zakres interwencji - Dzia³ania na rzecz poprawy ¶wiadczenia us³ug w zakresie opieki rodzinnej i ¶rodowiskowej.
3. Miejsce ¶wiadczenia us³ugi: sala konsultacji indywidualnych ul. Traugutta 8, 95-200 Pabianice.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 85120,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp), Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego w wysoko¶ci do 50% warto¶ci szacowanego zamówienia podstawowego i polegaj±cego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy najpierw dokonuje oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni wezwie Wykonawcê, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u oraz niepodleganie wykluczeniu z postêpowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje siê.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
3. Zamawiaj±cy dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy pzp.
4. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± przez wykonawcê w ofercie wyra¿on± s³ownie oraz cyfrowo za prawid³ow± Zamawiaj±cy uzna warto¶æ (cenê) wyra¿on± s³ownie z zastrze¿eniem art. 223 ust. 2 pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie zastêpstwa i ci±g³o¶ci realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie wsparcia indywidualnego w formie specjalistycznych us³ug odpowiadaj±cych na indywidualne potrzeby poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu obejmuj±cych wsparcie specjalisty ds. rodziny.
2. Zamawiaj±cy realizuje projekt pn.: „Zdrowa rodzina", wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach programu Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027. Priorytet FELD.07.00. Dzia³anie FELD.07.12. Zakres interwencji - Dzia³ania na rzecz poprawy ¶wiadczenia us³ug w zakresie opieki rodzinnej i ¶rodowiskowej.
3. Miejsce ¶wiadczenia us³ugi: sala konsultacji indywidualnych ul. Traugutta 8, 95-200 Pabianice.
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 85120,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121270-6 - Us³ugi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego (podobnego/dodatkowego - zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp), Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia uzupe³niaj±cego w wysoko¶ci do 50% warto¶ci szacowanego zamówienia podstawowego i polegaj±cego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy najpierw dokonuje oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni wezwie Wykonawcê, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u oraz niepodleganie wykluczeniu z postêpowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje siê.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
3. Zamawiaj±cy dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy pzp.
4. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± przez wykonawcê w ofercie wyra¿on± s³ownie oraz cyfrowo za prawid³ow± Zamawiaj±cy uzna warto¶æ (cenê) wyra¿on± s³ownie z zastrze¿eniem art. 223 ust. 2 pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie zastêpstwa i ci±g³o¶ci realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik 2 do swz).
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik 2 do swz).
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik 2 do swz).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca dysponowa³ minimum jedn± osob± posiadaj±c± odpowiednio:
a) Czê¶æ I - us³uga obejmuj±ca wsparcie psychologa - wykszta³cenie wy¿sze II stopnia psychologiczne, a ponadto min. 5 letnie do¶wiadczenie z indywidualnym klientem zagro¿onym wykluczeniem spo³ecznym,
b) Czê¶æ II - us³uga obejmuj±ca wsparcie specjalisty ds. rodziny - wykszta³cenie wy¿sze II stopnia pedagogiczne lub psychologiczne, a ponadto ukoñczenie szkoleñ lub kursów w zakresie pracy z rodzin± oraz min. 5 letnie do¶wiadczenie w pracy z rodzin± z rodzin zagro¿onych wykluczeniem spo³ecznym.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstêpnego potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u, o których mowa w § 7 oraz w celu wstêpnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w § 6, Wykonawca ma obowi±zek z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania wg. za³±cznika nr 1 do swz oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg. za³±cznika nr 2 do swz.
1) O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
2. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia wymaganych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj .
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) za¶wiadczenie albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) wykaz (którego wzór stanowi za³±cznik nr 4 do swz) osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wed³ug wymagañ Zamawiaj±cego okre¶lonych w §7 pkt 1 ppkt. 4) swz.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Nie dotyczy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Nie dotyczy.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci:a) Czê¶æ I - 800,00 PLN (s³ownie: osiemset z³otych),
b) Czê¶æ II - 800,00 PLN (s³ownie: osiemset z³otych),
przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w swz.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r., poz. 299)
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy w Santander Bank Polska SA nr 58 1090 1304 0000 0001 5607 0108 z dopiskiem „¦wiadczenie specjalistycznych us³ug z zakresu wsparcia psychologa oraz specjalisty ds. rodziny na potrzeby realizacji projektu pn.: „Zdrowa rodzina"– czê¶æ nr ……………„.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach okre¶lonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawieraæ zobowi±zanie gwaranta lub porêczyciela z tytu³u wyst±pienia zdarzeñ, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pe³nomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie nale¿y do³±czyæ do pliku ZIP zawieraj±cego ofertê.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Umowa zostanie podpisana zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik nr 5 do swz.2. W umowie zawarto przes³anki oraz warunki dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty.
3. Rozliczenia prowadzone bêd± w walucie polskiej (PLN).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-27 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za pomoc± Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e1b0308-f989-4afc-8222-1351d4f8c9c6
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-27 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-04-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na ofertê sk³adaj± siê:1) Formularz ofertowy udostêpniony przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Uwaga! Formularz ofertowy nale¿y podpisaæ odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego.
2) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania wg. za³±cznika nr 1 do swz oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg. za³±cznika nr 2 do swz.
3) Pomocnicze zestawienie – sporz±dzone wed³ug wzoru z za³±cznika nr 3a do swz.
4) O¶wiadczenie o poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego wraz z dokumentem potwierdzaj±cym odstêp do tych zasobów o którym mowa w §7 ust. 5 swz – je¿eli ma zastosowanie.
5) Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê, w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – je¿eli ma zastosowanie. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w §8 ust. 9 swz sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie - w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6) Uzasadnienie dla zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa – je¿eli ma zastosowanie.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug z zakresu wsparcia psychologa oraz specjalisty ds. rodziny na potrzeby realizacji projektu pn.: "Zdrowa rodzina"
- Wykonanie programu funkcjonalno-u¿ytkowego dla zadania pn. Poprawa bezpieczeñstwa niechronionych uczestników ruchu drogowego w ci±gu drogi powiatowej nr 3312E i 3303E w P-cach, gm. miejska Pabianice
- Zakup wyposa¿enia i sprzêtu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemys³u 4.0"
- Modernizacja bramy wjazd / wyjazd wraz z podjazdem w ramach projektu "SOR i pracownie diagnostyczne na miarê XXI - Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi gminnej nr 108023E na odcinku od skrzy¿owania z drog± gminn± w Tereninie do skrzy¿owania z drog± gminn± nr 108278E w Hermanowie
- Uzupe³nienie i dostosowanie prowadzonych baz Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu (GESUT)
wiêcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug diagnostycznych w ramach projektu pn. "Przysz³o¶æ pieczy zastêpczej nasz± motywacj± na lepsze jutro rodziny i dziecka"
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug z zakresu wsparcia psychologa oraz specjalisty ds. rodziny na potrzeby realizacji projektu pn.: "Zdrowa rodzina"
- ¦wiadczenie us³ug psychologicznych na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Szczecinku
- Organizacja wyjazdowej us³ugi - obozu terapeutycznego dla dzieci i opiekunów.
- ¦wiadczenie us³ug specjalistycznych w ramach projektu pn. "Wsparcie rodzin i dzieci prze¿ywaj±cych trudno¶ci opiekuñczo- wychowawcze w zwi±zku z zaka¿eniem HIV/AIDS co najmniej jednego z jej cz³onków"
- Prowadzenie zajêæ terapeutycznych wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem".
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.