Og³oszenie z dnia 2023-03-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00155783/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00207429/01 - Wynik z dnia 2023-05-09
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Obs³uga krytej p³ywalni w zakresie ratownictwa wodnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Onkologii im. prof. Franciszka £ukaszczyka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001255363
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: dr Izabeli Romanowskiej 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-796
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.7.) Numer telefonu: 37-43-000
1.5.8.) Numer faksu: 37-43-301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@co.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.co.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obs³uga krytej p³ywalni w zakresie ratownictwa wodnego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-127991fc-ca1e-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00149619
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00097664/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Obs³uga krytej p³ywalni
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
e-propublico.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 802/P/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obs³uga krytej p³ywalni w zakresie ratownictwa wodnego
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
75252000-7 - S³u¿by ratownicze
92620000-3 - Us³ugi w zakresie sportu
71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – pozostali ratownicy
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia – koordynator ratowników
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a/ zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
• Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dysponuje co najmniej 8 osobami, posiadaj±cymi odpowiednie kwalifikacje gwarantuj±ce prawid³owe wykonanie us³ug opisanych w swz, tj: uprawnienia do ¶wiadczenia obs³ugi w zakresie ratownictwa wodnego, ratowników wodnych z wa¿nym za¶wiadczeniem o ukoñczeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytu³u Ratownika, w tym co najmniej 1 osob±, która posiada uprawnienia ratownika wodnego nieprzerwanie od co najmniej 15 lat potwierdzone za¶wiadczeniem od pracodawcy - koordynator ratowników.
• Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wyka¿e siê realizacj± co najmniej 1 us³ugi, której przedmiotem jest/by³a us³uga obs³ugi krytej p³ywalni w zakresie ratownictwa wodnego o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 250 000,00 z³ brutto.
b/ uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
• Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e uzyska³ zgodê Ministra Spraw Wewnêtrznych do wykonywania ratownictwa wodnego i w jej my¶l jest podmiotem uprawnionym do wykonywania ratownictwa wodnego zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350 t. j.)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego oraz w o¶wiadczeniu Wykonawcy dotycz±cym przepisów sankcyjnych
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz us³ug wykonywanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do niniejszej SWZ - do³±czyæ do oferty gdy¿ jest niezbêdny do dokonania oceny ofert.
3) Aktualne uprawnienia do wykonania us³ug w zakresie ratownictwa wodnego tj. decyzja, zgoda Ministra Spraw Wewnêtrznych, zgodnie z ustaw± o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz. U. z 2020 r. poz. 350 t. j.).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Certyfikaty ISO: 9001, 14001 lub dokumenty równowa¿ne, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca funkcjonuje w oparciu o wdro¿one i certyfikowane systemy zarzadzania jako¶ci± wg norm ISO: 9001, 14001.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1) Certyfikaty ISO: 9001, 14001 lub dokumenty równowa¿ne, potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca funkcjonuje w oparciu o wdro¿one i certyfikowane systemy zarzadzania jako¶ci± wg norm ISO: 9001, 14001.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie postêpowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§4 8. W przypadku, gdy Umowa zostanie miêdzy Stronami przed³u¿ona na okres d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy, zgodnie z zapisami ust. 3 niniejszego paragrafu, warto¶æ Umowy mo¿e ulec zmianie w nastêpuj±cych przypadkach:1) zmiany podatku akcyzowego,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. 2020 r., poz. 2207 j.t.);
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r.
o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. 2020r., poz. 1342);
je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
9. W przypadku zmiany, o której mowa w:
1) ust. 8 pkt 1 niniejszego paragrafu – wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie odpowiednio do wzrostu kosztów realizacji niniejszej Umowy przez Wykonawcê wskutek zmiany stawki podatku akcyzowego;
2) ust. 8 pkt 2 niniejszego paragrafu – wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej;
3) ust. 8 pkt 3 niniejszego paragrafu – wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego;
4) ust. 8 pkt 4 niniejszego paragrafu – wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie z uwzglêdnieniem sumy wzrostu kosztów realizacji zamówienia publicznego wynikaj±cej z wp³at do pracowniczego planu kapita³owego dokonanych przez Wykonawcê.
10. Wprowadzenie zmian wysoko¶ci wynagrodzenia, o których mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu, wymaga uprzedniego z³o¿enia Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê o¶wiadczenia o wysoko¶ci dodatkowych kosztów wynikaj±cych z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 8 niniejszego paragrafu oraz dokumentów potwierdzaj±cych wzrost kosztów.
§5 Strony dopuszczaj± na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w umowie w przypadku zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z jej realizacj±. Zmiany mog± byæ wprowadzone na wniosek Strony nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia zawarcia umowy.
2. Strony ustalaj±, i¿ zmiany wynagrodzenia mog± polegaæ na jego podwy¿szeniu lub obni¿eniu w wyniku waloryzacji, w oparciu o pó³roczny wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych og³aszany w komunikacie przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego, przy czym:
a) Strony okre¶laj± poziom istotno¶ci zmiany kosztów uprawniaj±cy Strony do ¿±dania zmiany wynagrodzenia jako 5% wzrostu lub spadku wska¼nika wskazanego w niniejszym ustêpie za pó³rocze poprzedzaj±ce z³o¿enie wniosku, w stosunku do wska¼nika za pó³rocze poprzedzaj±ce zawarcie umowy (przy pierwszej waloryzacji) oraz w stosunku do wska¼nika za pó³rocze, w którym nast±pi³a ostatnia waloryzacja (przy kolejnych waloryzacjach);
b) pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia okre¶laj± na dzieñ publikacji pó³rocznego wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych zgodnie z lit. a;
c) ... 3... 4... 5... 6...
Pozosta³e zmiany umowy zgodnie ze wzorem umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ (ograniczona liczba znaków w polu).
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Drog± elektroniczn± za po¶rednictwem: https://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-03 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-02
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa i uruchomienie pompy wody zasilaj±cej kot³y
- WZPiFP-17-25 Przygotowanie i dostarczanie posi³ków ca³odziennych dla osób zatrzymanych w PDOZ w KMP w Toruniu, w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Tucholi oraz w KPP w Sêpólnie Krajeñskim
- Odnowa nawierzchni DW Nr 242 na odc. Runowo - granica woj. od km 2+550 do km 8+211 d³. 5,661 km
- Odnowa nawierzchni DW Nr 499 na odc. Ostaszewo - S³awkowo od km 0+000 do km 3+200 d³. 3,200 km
- Dostawy sukcesywne materia³ów biurowych, urz±dzeñ wielofunkcyjnych i papieru ksero
- KONSERWACJA NAWIERZCHNI GRUNTOWYCH I T£UCZNIOWYCH ORAZ REGULACJA POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE BYDGOSKIM
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zajêcia sportowo-rekreacyjne dla pracowników Pañstwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepe³nosprawnych
- ¦wiadczenie us³ugi zapewnienia nadzoru ratowniczego na p³ywalni letniej w O¶rodku Moczyd³o w Warszawie
- Kompleksowa organizacja i realizacja Wojewódzkiego Forum BIZNES - EDUKACJA- KOOPERACJA.
- Przeprowadzenie kursu nauki p³ywania dla dzieci/m³odzie¿y z pieczy zastêpczej w ramach Bud¿etu Obywatelskiego
- Prowadzenie k±pieliska urz±dzonego w ramach gminnego obiektu rekreacyjno-wypoczynkowego "DZIKA PLA¯A" w Nieporêcie.
- Organizacja i prowadzenie strze¿onych k±pielisk morskich na terenie gminy Kosakowo
wiêcej: Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.