Ogłoszenie z dnia 2025-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach KSP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl.
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ksp.policja.gov.pl/zam/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach KSP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3709318-e6b5-462e-9a7a-97b5d5a27ab3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149688
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123338/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa w zakresie napraw urządzeń dźwigowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10696353.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069635
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (innych niż oferta Wykonawcy), odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. za pośrednictwem Platformy zakupowej zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069635
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. Sposób sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie oraz zobowiązuje się, korzystając z Platformy, przestrzegać postanowień Regulaminu.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
7. Za datę:
1) przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie Platformy poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.
2) zawiadomień, dokumentów lub oświadczeń elektronicznych, podmiotowych środków dowodowych lub cyfrowego odwzorowania podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji sporządzonych pierwotnie w postaci papierowej, przyjmuje się datę kliknięcia przycisku Wyślij wiadomość po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
8. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert (udostępniając je na stronie internetowej prowadzonego postępowania (Platformie), pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Stołeczny Policji;
2) nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych:
adres: ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa;
adres e-mail: iod@ksp.policja.gov.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym pn.: Naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach KSP, nr ref.: WZP-428/25/45/AG.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, c i f RODO.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP-428/25/45/AG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 620000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 46100,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń dźwigowych w niżej wymienionych obiektach KSP.
2. Zadanie nr 1 - Naprawa dźwigów osobowych zainstalowanych w poniższych obiektach KSP:
1.1. w budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońskiej 49a kl. I w Warszawie,
1.2. w budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońskiej 49a kl. IV w Warszawie,
1.3. w budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońskiej 49b kl. I w Warszawie,
1.4. w budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońskiej 49b kl. II w Warszawie,
1.5. w budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońskiej 49b kl. III w Warszawie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 22100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert został określony w Rozdziale XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa urządzeń dźwigowych w niżej wymienionych obiektach KSP.
2. Zadanie nr 2 – Naprawa dźwigów zainstalowanych w poniższych obiektach KSP:
2.1. dźwigu towarowego z obsługą zainstalowanego w obiekcie Komendy Stołecznej Policji przy ul. Włochowskiej 25/33 w Warszawie.
2.2. w KP Warszawa Ursynów przy ul. Janowskiego 7 w Warszawie.
2.3. platformy dla niepełnosprawnych zainstalowanej w KRP Warszawa II przy ul. Malczewskiego 3/5/7 w Warszawie.
2.4. w budynku Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2a w Warszawie.
2.5. w budynku Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie,
2.6. w budynku Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2a w Warszawie,
2.7. w obiekcie Komendy Stołecznej Policji w Warszawie przy ul. Nowolipie 2a.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu
oceny ofert został określony w Rozdziale XIV SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga - w każdym Zadaniu - wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczących zdolności technicznej – osób skierowanych do realizacji zamówienia tj. dysponowania 2 osobami posiadającymi ważne zaświadczenia kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji urządzeń dźwigowych, wydane na w trybie art. 23 i n. ustawy o Dozorze Technicznym (t.j.: Dz. U. 2024 r. poz. 1194) oraz Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. 2019 poz. 1008).5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia (Wzór – załącznik nr 6 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wraz z Ofertą (załącznik nr 1a-b odpowiedni do Zadania do SWZ) zobowiązani są złożyć:1) każdy z Wykonawców:
a) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Wzór - załącznik nr 2 do SWZ),
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Wzór - załącznik nr 3 do SWZ),
2) wspólnie:
a) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdz. XI ust. 7 SWZ w formie zgodnej z wymaganiem określonym w Rozdz. XI ust. 5 -6 SWZ – jeżeli dotyczy;
b) w przypadku Wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, każdy Podwykonawca składa oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Wzór - załącznik nr 2 do SWZ);
c) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów:
- zobowiązanie podmiotu o udostępnieniu Wykonawcy swoich zasobów (wzór - załącznik nr 4 do SWZ),
- oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (Wzór - załącznik nr 2 do SWZ);
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Wzór - załącznik nr 3 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069635
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawieart. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507).
2. Jeżeli Wykonawcy zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy, Zamawiający zbada, czy nie
zachodzą wobec tego Podwykonawcy podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
3. Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść
szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX ustawy.
4. Termin wykonania zamówienia:
1) w Zadaniu nr 1 – odpowiednio dla poszczególnych obiektów:
1.1. w budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońskiej 49a kl. I w Warszawie – maksymalnie do 17 dni roboczych,
1.2. w budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońskiej 49a kl. IV w Warszawie – maksymalnie do 15 dni roboczych,
1.3. w budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońskiej 49b kl. I w Warszawie - maksymalnie do 15 dni roboczych,
1.4. w budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońskiej 49b kl. II w Warszawie – maksymalnie do 10 dni roboczych,
1.5. w budynku mieszkalnym przy ul. Jagiellońskiej 49b kl. III w Warszawie, maksymalnie do 21 dni roboczych.
- zgodnie z ofertą Wykonawcy, licząc od daty zawarcia umowy. .
2) W Zadaniu nr 2 – odpowiednio dla poszczególnych obiektów KSP:
2.1. dźwigu towarowego z obsługą zainstalowanego w obiekcie Komendy Stołecznej Policji przy ul. Włochowskiej 25/33 w Warszawie – maksymalnie do 21 dni roboczych,
2.2. w KP Warszawa Ursynów przy ul. Janowskiego 7 w Warszawie - maksymalnie do 17 dni roboczych,
2.3. platformy dla niepełnosprawnych zainstalowanej w KRP Warszawa II przy ul. Malczewskiego 3/5/7 w Warszawie – maksymalnie do 30 dni roboczych,
2.4. w budynku Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2a w Warszawie – maksymalnie do 15 dni roboczych,
2.5. w budynku Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie – maksymalnie do 15 dni roboczych,
2.6. w budynku Komendy Stołecznej Policji przy ul. Nowolipie 2 w Warszawie – maksymalnie do 15 dni roboczych,
2.7. w obiekcie Komendy Stołecznej Policji w Warszawie przy ul. Nowolipie 2a – maksymalnie do 15 dni roboczych,
- zgodnie z ofertą Wykonawcy, licząc od daty zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi asysty technicznej dla oprogramowania zarządzającego systemem ASG-EUPOS
- Regulacja koryta cieku Krasna w km 0+700 do 3+060 w m. Cieszyn, gm. Cieszyn w zakresie odcinek w km 0+800-1+694
- Usługa wycinki drzew i krzewów w kompleksach administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 6021.
- Dostawa sprzętu jednorazowego dla Stacji Dializ
- Dostawa sterylnych smoczków do karmienia.
- Odnowienie wsparcia dla zapory sieciowej Fortigate
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach KSP
- Konserwacja i serwis urządzeń dźwigowych w SPSZOZ "Zdroje"
- Konserwacja Dźwigów w obiektach szpitala.
- Usługa serwisowania i konserwacji urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiektach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.