eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie"Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1
w miejscowości Strzelce Krajeńskie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelce Krajeńskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966763

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Wolności 48

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@strzelce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1
w miejscowości Strzelce Krajeńskie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79088127-c140-4f89-9655-58f6be3bc175

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049360/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu podczas wykonania otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79088127-c140-4f89-9655-58f6be3bc175

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach technicznych:
w sprawach proceduralnych - Jolanta Leżańska, adres e-mail: zamowienia@strzelce.pl
w sprawach technicznych - Małgorzata Sieradzka, adres e-mail: kierownikgk@strzelce.pl
Artur Skotarczak, adres e-mail: srodowisko@strzelce.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-
Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl
5. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj
postępowania/konkursy").

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, iż:
1)administratorem danych osobowych jest Burmistrz Strzelec Krajeńskich z siedzibą przy Aleje Wolności 48; 66-500 Strzelce
Krajeńskie; Tel: +48 95 763 11 30; e-mail: urzad@strzelce.pl
2)w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych (IDO) można kontaktować się pod adresem e-mail: inspektor-odo@strzelce.pl,
tel. +48 95 7636311
2.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
4.Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające
upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
5.Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o
przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
7.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
8.Niezależnie od postanowień pkt 22.7. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe
będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia mogą zostać
przekazane podmiotom świadczącym usługi doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe,
10.Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.
11.Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1)dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których
mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatkowych
informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2)do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników;
3)do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowy z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub
prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego;
4)wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie współpracy i doradztwa oraz nadzoru i dozoru geologicznego nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie podczas wykonywania prac i robót określonych w „Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie”. Do zadań Wykonawcy będzie należało wsparcie i doradztwo przy przygotowaniu dokumentacji dla zamówienia publicznego na wykonanie odwiertu, sprawowanie nadzoru i dozoru geologicznego, doradztwo i nadzór nad wykonywaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych, wykonanie badań laboratoryjnych oraz opracowanie i zatwierdzenie właściwych dokumentacji w ramach przedsięwzięcia pn. „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie”, oraz wsparcie w przygotowaniu rozliczenia projektu w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW).
2) Zadanie jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) w ramach programu priorytetowego nr 2.9 „Racjonalne gospodarowanie odpadami i ochrona ziemi - Udostępnianie wód termalnych w Polsce”.

2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Przygotowywanie i przeprowadzenie postepowania o udzielanie zamówienia publicznego na wykonanie robót geologicznych określonych w projekcie, o którym mowa w ust. 1, w tym opracowanie specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) we wskazanym postępowaniu obejmującym m.in.:
- określenie minimalnych wymagań technicznych postawionych potencjalnym wykonawcom robót określonych projektem, o którym mowa w ust. 1.
- określenie warunków udziału w postępowaniu,
- aktualizacja kosztorysu inwestorskiego,
- opracowanie przedmiaru robót dla wszystkich robót,
- opracowanie harmonogramu robót,
- weryfikacja treści projektu robót geologicznych,
- udział w pracach komisji przetargowej do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty,
- opracowanie wzoru umowy z Wykonawcą robót.

2) sprawowanie nadzoru geologicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i obowiązującymi w branży standardami, w tym podejmowanie decyzji i rekomendowanie Zamawiającemu rozwiązań koniecznych podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, dalej „PRG”, z uwzględnieniem koniecznych modyfikacji wynikających z faktycznych warunków geologiczno-hydrogeologicznych i bieżących wyników pozyskanych w trakcie wykonywania otworu geotermalnego, aż do faktycznego i formalnego zakończenia robót, w tym podejmowanie czynności mających na celu ochronę interesów Zamawiającego.

3) Sprawowanie całodobowego dozoru geologicznego w systemie wielozmianowego ruchu ciągłego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji dotyczących aktualnej sytuacji w otworze, opracowanie raportów dobowych dokumentujących wykonane roboty, prace, testy, pomiary i badania, zgodnie z obowiązującymi przepisami, aż do faktycznego i formalnego zakończenia robót.

4) wykonanie badań laboratoryjnych zgodnie z zakresem określonym w PRG i wynikającym z bieżących modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny.

5) opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej wraz z uzyskaniem i dostarczeniem Zamawiającemu decyzji Marszałka Województwa Lubuskiego zatwierdzającej dokumentację hydrogeologiczną ustalającą zasoby wód termalnych lub potwierdzenie przekazania Marszałkowi Województwa Lubuskiego dokumentacji geologicznej sporządzonej w przypadku prac geologicznych niekończących się udokumentowaniem zasobów oraz jeśli dotyczy - potwierdzenie przekazania innej dokumentacji geologicznej stosownym organom zgodnie z ustawą Prawo geologiczne i górnicze.

6) Stałe uczestnictwo w naradach technicznych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego.

7) Codzienny raport, bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w jego realizacji i możliwych do wystąpienia zagrożeniach.

8) Bieżąca współpraca z Zamawiającym i wykonawcą prac i robót określonych w projekcie o którym mowa w ust. 1 w trackie ich realizacji oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej.

9) wsparcie w przygotowaniu dokumentacji do rozliczenia projektu w Narodowym Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.9 „Racjonalne gospodarowanie odpadami i ochrona ziemi Udostępnianie wód termalnych w Polsce”, szczególności:
- przygotowanie rozliczenia inwestycji z NFOŚiGW poprzez przygotowywanie wniosków o wypłatę środków zgodnie z Umową o dofinansowanie,
- przygotowywanie załączników do wniosku o wypłatę środków,
- przygotowywanie sprawozdań i dokumentów rozliczeniowych potwierdzających prawidłowość realizacji robót i prac, o których mowa w ust. 1
- przygotowywanie pism, wniosków i wyjaśnień do NFOŚiGW w zakresie projektu przy akceptacji Zamawiającego,
- udział na wniosek Zamawiającego w kontrolach Projektu, w tym niezwłoczne udzielanie i przygotowywanie wszelkich informacji i wyjaśnień,
- monitorowanie i przygotowanie dokumentów osiągnięcia efektu rzeczowego zgodnego z Umową o dofinansowaniu Projektu,
- przygotowanie planu wykorzystania otworu geotermalnego.

10) Sprawowanie nadzoru wiertniczego nad wykonawcą prac i robót określonych w projekcie o którym mowa w ust. 1 w tym między innymi:
- doradztwo w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu,
- nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia wszelkich prac wiertniczych w odwiercie, w tym zwłaszcza wydawanie poleceń odnoszących się do metody, technologii i efektywności prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami i przyjętymi w branży standardami postępowania,
- przygotowanie prognoz odnośnie potrzeb w zakresie sprzętu i personelu oraz pomoc przy zamawianiu niezbędnych usług,
- kontrolowanie postępu poszczególnych faz prac na odwiercie oraz zgodności z założonym harmonogramem prac,
- opiniowanie i doradztwo w zakresie rozwiązywana problemów technicznych wynikłych w trakcie wykonywanych prac,
- nadzorowanie wykonywania prac serwisów zaangażowanych przy robotach wiertniczych,
- nadzorowanie bezpieczeństwa stosowania substancji i preparatów chemicznych na terenie objętym robotami,
- współpraca z innymi organami nadzoru, właściwymi miejscowo z Zamawiającym.

3. Ponadto opis przedmiotu zamówienia określają:
1) Szczegółowy zakres rzeczowy robót wiertniczych, których dotyczy pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu, został określony w:
- Projekcie robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie, zatwierdzonym decyzją Marszalka Województwa Lubuskiego o z dnia 15 września 2022 r. - załącznik do SWZ,
- w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 8 do SWZ,
- w niniejszej SWZ.
2) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami.
3) W przypadku nawiercenia poziomów wód termalnych wyniki przeprowadzonych w otworze prac wraz z ich interpretacją oraz określeniem stopnia osiągnięcia zamierzonego celu zostaną przedstawione w dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne ujęcia wód termalnych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 18 listopada 2016 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 2033).
4) W przypadku nienawiercenia poziomów wód termalnych zostanie sporządzona dokumentacja geologiczna prac geologicznych niekończących się udokumentowaniem zasobów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie innych dokumentacji geologicznych (Dz.U. z 2020 r., poz. 2449).
5) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z Decyzją nr DW.III.7430 Marszalka Województwa Lubuskiego z dnia 15 września 2022 r. zatwierdzająca projekt robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Strzelce Krajeńskie GT-1 w miejscowości Strzelce Krajeńskie, stanowiącą - załącznik nr 9 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351220-1 - Geologiczne usługi doradcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71351900-2 - Usługi geologiczne, oceanograficzne i hydrologiczne

71351910-5 - Usługi geologiczne

71355200-3 - Wykonywanie badań

85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa

79994000-8 - Usługi zarządzania umowami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia Doświadczenie Kierownika Projektu (DKP)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia - Doświadczenie Nadzoru Geologicznego (DNG)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia – Doświadczenie Kierownika Dozoru Geologicznego (DDG)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego w niniejszej SWZ warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.

a) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:

- 1 (jedną) usługę o wartości minimum 500 tys. zł brutto polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu (lub Inżyniera Projektu lub nadzoru i dozoru geologicznego), która obejmowała swym zakresem:
• sprawowanie nadzoru i dozoru geologicznego nad wierceniem otworu geotermalnego o głębokości minimum 1200 m p.p.t.,
• badania laboratoryjne dla tego otworu,
• opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji hydrogeologicznej zatwierdzającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych dla tego otworu.

b) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia minimum:
- jedną osobą pełniącą funkcję kierownika projektu, która pełniła funkcję kierownika projektu podczas wiercenia minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1200 m p.p.t oraz brała udział (jest wymieniona w spisie autorów) przy sporządzaniu zatwierdzonych dokumentacji hydrogeologicznych dla tych otworów,

- jedną osobą sprawującą nadzór geologiczny, która posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie w sprawowaniu nadzoru geologicznego podczas wiercenia minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1200 m p.p.t. oraz jest autorem zatwierdzonych dokumentacji hydrogeologicznych dla tych otworów,

- jedną osobą pełniącą funkcję kierownika dozoru geologicznego, która posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV lub XIII, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie zdobyte podczas dozorowania minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1200 m p.p.t. oraz brała udział (jest wymieniona w spisie autorów) przy sporządzaniu zatwierdzonych dokumentacji hydrogeologicznej dla tych otworów,


- czterema osobami sprawującymi dozór geologiczny, z których każda posiada kwalifikacje geologiczne kategorii IV lub XIII, zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów prawa geologicznego i górniczego, potwierdzone świadectwem stwierdzającym kwalifikacje do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz posiada doświadczenie zdobyte podczas dozorowania minimum 2 otworów geotermalnych o głębokości minimum 1200 m p.p.t.
- Osoby te mają być wymienione z imienia i nazwiska jako sprawujący dozór w zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej

Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. nie dopuszcza, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postepowaniu.

UWAGA! Pod pojęciem „otwór geotermalny” należy rozumieć otwór wiertniczy wykonany w celu wydobywania bądź zatłaczania wód podziemnych, z którego eksploatowana woda ma ustabilizowaną temperaturę na wypływie nie mniejszą niż 20oC, którego zasoby są ustalone w zatwierdzonej dokumentacji hydrogeologicznej.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a także w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, w odniesieniu do warunków określonych powyżej winien wykazać się przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Potwierdzające brak podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. poz.1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
Zamawiający odstąpi od wezwania do złożenia ww. oświadczenia w sytuacji gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
b) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
Potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 7a do SWZ). Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:
• referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
• inne odpowiednie dokumenty lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;

b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę, jakości, wraz z informacjami dotyczącymi kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem załącznika nr 7b do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do formularza oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1.1. Wykaz doświadczenia zespołu zaangażowanego w realizację przedmiotu zamówienia (na potwierdzenie kryterium oceny ofert) - Załącznik nr 1a do formularza ofertowego - brak załączenia do oferty wskazanego załącznika spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
1.2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
Oświadczenia składają odrębnie:
a) wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
b) podmiot, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnią zwoje zasoby wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
Wymagana forma: Wykonawca składa oświadczenie w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
1.3. Pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy).
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienie pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści, którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
1.4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ, (jeżeli dotyczy).
Wymagana forma: Zobowiązanie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
1.5. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany opisane zostały w par. 11 Umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-04-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.