eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MordySporządzenie planu ogólnego Miasta i Gminy Mordy



Ogłoszenie z dnia 2025-03-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie planu ogólnego Miasta i Gminy Mordy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Mordy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582457

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kilińskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Mordy

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 256415402

1.5.8.) Numer faksu: +48 256415115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mordy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-miasto-mordy

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.mordy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie planu ogólnego Miasta i Gminy Mordy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f49ba9d-c451-428c-b984-23b4c6c1d6bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063049/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sporządzenie planu ogólnego Miasta i Gminy Mordy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105966

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie planu ogólnego Miasta i Gminy Mordy w granicach administracyjnych – zwany dalej „planem ogólnym” z uzasadnieniem składającym się z części tekstowej i graficznej wraz z przeprowadzeniem całej procedury planistycznej.
2. Plan ogólny będący przedmiotem zamówienia, należy wykonać zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi, w tym w szczególności z:
1) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1130), zwanej dalej „u.p.z.p.”,
2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r., w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania
z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2758),
3) ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
(t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112),
4) zapisami uchwały Nr LXI/433/2024 Rady Miejskiej w Mordach z dnia 26 marca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Miasta i Gminy Mordy,
5) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.),
6) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 24 października 2023 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego
(Dz. U. z 2020 r., poz. 1916 ze zm.),
7) uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
8) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zamówienia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
3. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących czynności:
1) Sporządzenia planu ogólnego zgodnie z przepisami u.p.z.p. w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e, 13f, 13g, 13h, 13i, 13j, 13k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r., a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym m.in.:
a) przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu ogólnego,
o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu ogólnego, komunikatów dotyczących opracowań projektu planu ogólnego, zestawień opinii i uzgodnień) oraz współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych,
b) przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę,
c) wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z uzgodnień, powtórzenie procedury
w niezbędnym zakresie, jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń
na postanowienia,
d) udział fizyczny w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzeniu wywiadów, przygotowaniu ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsca i termin ustalony z Zamawiającym) związanych z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu ogólnego w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych),
e) przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonych w art.13i ust. 3 u.p.z.p., w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa
w art. 8i, 8j, 8k u.p.z.p.,
f) prezentacji projektu planu ogólnego i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie planu ogólnego (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady miejskiej oraz sesjach – udział fizyczny),
g) sporządzenie uzasadnienia planu ogólnego zgodnie z art. 13h u.p.z.p.,
h) opracowanie danych przestrzennych do planu ogólnego zgodnie z art. 67a u.p.z.p. (na różnych etapach opracowania planu ogólnego),
i) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko dla projektu planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia
3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112),
j) wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan ogólny zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę),
k) Zamawiający zobowiązuje się do współpracy w sprawach dotyczących udostępnienia niezbędnych do sporządzenia przedmiotu umowy materiałów będących w posiadaniu Urzędu Miasta i gminy Mordy oraz tych, które można uzyskać wyłącznie za jego pośrednictwem,
l) Wykonawca zamówienia odpowiedzialny jest za prawidłowe sporządzenie i skompletowanie dokumentacji planistycznej zgodnie z u.p.z.p., do przedstawienia wojewodzie w celu oceny zgodności z prawem i ogłoszeniem uchwały w wojewódzkim dzienniku urzędowym,
m) Wykonawca opracuje dodatkowo i przekaże Zamawiającemu przedmiot umowy w rozszerzeniu pliku SHAPE,
n) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Wymagana forma wykonania planu ogólnego:
1) Wykonawca sporządzi projekt planu ogólnego gotowy do dokonania uzgodnień, opiniowania
i wyłożenia do publicznego wglądu, w formie papierowej i elektronicznej (na płytach CD w ilości uzgodnionej z Zamawiającym – format .pdf, .jpg, .docx),
2) projekt planu ogólnego gotowy do uchwalenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej (format .pdf, .jpg, .docx). Przygotuje również załącznik do uchwały zawierający dane przestrzenne w formie cyfrowej na podstawie art. 67a ust. 3 i 5 u.p.z.p,
3) Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
a) część tekstową w wersji papierowej (3 egzemplarze) i wersji cyfrowej (nagranej na nośnik elektroniczny – formaty zapisu uzgodnione z Zamawiającym),
b) część graficzną opracowań w odpowiedniej skali w wersji papierowej (3 egzemplarze) i wersji cyfrowej (w formacie uzgodnionym z Zamawiającym, nagranej na nośnik elektroniczny lub przekazane drogą mailową),
c) część tekstowa i graficzna planu ogólnego powinny być zapisane w formie danych przestrzennych z nadaną georeferencją, posiadać metadane oraz być sporządzone zgodnie z standardami zapisu danych,
d) dokumentację formalno-prawną – w wersji tradycyjnej (papierowej) w jednym egzemplarzu, odpowiednio poukładaną i spiętą,
e) dane przestrzenne, o których mowa w u.p.z.p.
4) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego przygotowywania i przekazywania materiałów Zamawiającemu (w celu ich prezentacji i uzyskania akceptacji),
5) Zakończeniem wykonania zamówienia jest opublikowanie planu ogólnego w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego, w terminie wskazanym w umowie z Wykonawcą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269370,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INDIS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363263681

7.3.3) Ulica: Rolnicza 308

7.3.4) Miejscowość: Dziekanów Polski

7.3.5) Kod pocztowy: 05-092

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269370,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.